Data e postimit: 2022-12-25 18:05:39
Lexime: 1432
Ese: Forca e lirisë, sa aktuale aq universal
Autori: Big G
Lloji: Analize letrare
Tema: ese, liria, forca e lirise
Shkolla: ;)
Klasa: 10D
Qyteti: Fier
E-mail: Email eshte i fshehur!


Është e drejta e gjithkujt të jetë i lirë në mendime por edhe në veprim. Liria është e rëndësishme dhe ka vlerë të madhe se pa liri jeta nuk ka kuptim.
- Është e vështirë të shkruhet me fjalë; ajo duhet të përjetohet. Liria është respektimi i të drejtave njerëzore, aftësia, mundësia e njeriut për t’u shprehur e për të vepruar. Është e vetmja që nuk ka çmim, fjala “Liri” por jo të gjithë ia dinë vlerën.
- Më pëlqen të mendoj se jam i lirë, kam aftësinë për të bërë zgjedhjen time. Pra, të gjithë kanë të drejtë të mendojnë e veprojnë, pozitivisht ose negativisht.Jeta është një sfidë e vazhdueshme; të përball aty ku ndoshta imagjinata jote nuk do të kishte dashur kurrë të përballej.
- Ekziston një lidhje relative midis lirisë së mendimit dhe veprimit, pasi nuk zotërojmë liri absolute për gjithçka. Një njeri i lirë nuk ka frikë të shprehë individualitetin e tij. Rruga drejt lirisë nuk është e lehtë për ata që sot ndoshta ndodhen të izoluar pas hekurave. Është realitet që s’mund të përjashtohet; është një pjesë e jetës dhe është shumë e vështirë që sërish t’a shqiptosh me plot gojën fjalën “Liri”.
- Por, gjithmonë është shpresa ajo që vdes e fundit, është ajo shpresë që diku qëndron fshehur e gjallë, ndoshta e fikur në fund të humnerës.
- Të tjerë që e kanë lirinë, nuk ia dinë vlerën asaj. Nuk ka më të bukur se fjala “Liri” ku bota përmban gjëra të vështira, të ngjit, të zbret, të ngre e të rrëzon, por gjithmonë njeriu gjen forca brenda vetes dhe kurrë nuk dorëzohet edhe pse fati mund ta ndëshkojë atë.

Vepra te ngjashme
Autori: Adela · Lloji: Analize letrare · Tema: Atdheu
Mos mendoni se humbi shqiperia edhe pse u mbyt nga varferia Mos thoni se vdiq trimeria se dikur luftonin si burri si fmia Mos mendoni se s'ka bashkim kombetar edhe pse s'ka me luftetare Mos duro , mos u bej qyq se shqiptari s'rrin durkryq Sh...
Autori: Kaltrina Myrtaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Shoqeria
Kisha dale shetitje ne pyll.Duke rendur pas luleve nje lule me terhoqi me shume nga ngjyrat e saj. Ju afrova qe ta kepus.Sa e keputa ne doren time u shfaq nje dragua i vogel .O zot ,sa tremba! Por per habin time dragoi me tha te mos trembesha sepse ...
Autori: fatjon rama · Lloji: Analize letrare · Tema: gjuhe shqipe
atdheu eshte gjeja me e shejt sepse aty linda u rrita ndoshta dhe do te vdes ka njerz qe jetojn jasht atdhut por kan mall ndaj atdheut sespe aty u mesove te ec te vrapj te shkruaj dhe te lexoj atdheu eshte nena e dyt kur ta degjojm fjalen atdhe aty ki shu...
Autori: Anonime · Lloji: Analize letrare · Tema: Pjesa 1
Një ditë më pyeti dikush, nëse isha e kënaqur me jetën. Pa menduar fare i thashë po. Më pyeti pse duke qeshur,gjoja se për të isha personi i vetëm që nuk ankohesha për jetën. Atëherë më kapluan disa mendime rreth kësaj pyetjeje .Po qënd...
Autori: doresa syla · Lloji: Analize letrare · Tema: Nëna Terezë
Nëna Terezë Nje grua e bukur me zemer te madhe nje yll qe shendrit nena terez shqiptare. Nena tereze e bukur nene bija jone e dashura e kombit kurr nuk te harrojm.
Autori: A.T · Lloji: Analize letrare · Tema: Dashuria
(paragrafi 1) Dashuria eshte fjala me e vyer qe ekziston ne planetin Toke si dhe fjala me e dashur. Cdo njeri ka dashurine e tij , dikush te shprehur me vepra e dikush me fjale. Dashuria ekziston edhe te njerezit edhe te kafshet. (Paragrafi 2) Por d...
Autori: Blerta Sinanaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Ki shpresa
Gjithmone shpreso mos i humb shpresat sepse jeta ka shum sfida dhe ne duhet ti perballojme ato sfida .Gjithemone duhet ta kesh shpresen dhe durimin te shpresosh per nje te ardhme sa me te mire do te thot te lexosh te durosh qe ta arrish ate qe deshiron do...
Autori: Diana B · Lloji: Analize letrare · Tema: Hebrenjtë
Ne vitin 1933 – 1934 jane perpjekjet e Mbreterise Shqiptare me Keshilltarin e Mbretit Z. Mehmet Konica dhe Ambasadorin Amerikan Z. Herman Bernstein per sigurimin e Hebrenjve. Mbreteria Shqiptare dhe qeveria austiake ne vitin 1930 hoqen vizat ne baze te...
Autori: melina · Lloji: Analize letrare · Tema: Skenderbeu
Skenderbeu legjendar o heroi yne kombetar shume armiq ti ke vrare je nje luftetar i rralle Me turqit ti ke luftuar Shqiperine e ke nderuar se prej teje kemi sot Shqiperine atdheun tone Luftove me qindra vjet qe sot ne kemi nje shtet sh...
Autori: Elvira · Lloji: Analize letrare · Tema: Rendesia e shkolles
çdo gje ka rendesine e vet,por edhe shkolla ka nje rendesi te madhe.Shkolla eshte nje gje qe na mesone shume gjera dashuria ndermjete njerzve, miresia e tyre, edukata ,morali gjdo gje eshte nga shkolla.Mua me pelqen shume shkolla sepse shume gjera qe nuk...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i poezise Ai dhe une
Skeda e Analizës: Titulli: Ai dhe une Autori: Lang Leav Tema: Përjetime dhe mungesa e fjalëve në një marrëdhënie. Struktura: Poezia është e ndarë në katër strofa me të njëjtin format dhe mënyrë të shkrimit. Analiza e strof...
Autori: Gerald.D · Lloji: Analize letrare · Tema: Krijim i shkurter per natyren
Natyra ka 4 stinet e saj te bukura por qe ndonjehere mund te jene te demshme si ne rastin e stines se dimirit ku per shkak te rreshjeve te medha te debores ose shiut te madh te kete pasur permbytje ose aksidente apo deme njerzore, por dimri ka edhe bukur...
Autori: Selina Temko · Lloji: Analize letrare · Tema: Kush pret nje peme , pret nje jete!!!
Eh, e cfare jane pemet per ne? Sigurisht qe pemet jane gjeja me e rendesishme e jetes sone sepse pa to ne nuk do mund te jetonim. Pemet na falin qetesi dhe per me teper nje butesi te paharrueshme.Ne kurre nuk duhet ti presim pemet sepse pemet jane burim i...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Për kosovën kreshnike
Kosov kreshnike 24 marsi 1999 ditë e tmerrueshme per kosoven nanë. Luftoi masakroi vrau preu si deshti vet Millosheviqi,pa kurr far faji. Ni popull pa i përgaditur e pa dit se qfar po i ndodh.Ja u mori njerzve jeten i vrau i preu i dhunoi me dhun ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com