Data e postimit: 2022-08-24 05:21:22
Lexime: 2565 |
-Te jesh femer do te thote te te ndryshoje humori 7 mije here ne dite.Eshte keshtu sepse ajo e ndjen gjdo gje madje edhe ajrin.Mendo edhe kete qe gjithmone ka nje shkak per qdo gjendje emocionale te saj.Edhe nese te thote "skam gje",genjen.Pret qe ta pyes...
|
Duke ngjitur shkallet e dijes behem me i lire
Nese ne e pranojme apo jo e verteta eshte qe te gjithe jemi pjese e nje pirmaide.Megjithate piramidat nuk jane si ato te Egjiptit te lashte ku shkallet ishin te pakalueshme.Piramidat jane si ato te Babilonis...
|
Bashkangjitur me rri gjithe diten pas,pa pas ndarje nga un asnjehere e mjera vetmia.Si qyqmane rri qyqohet dhe perpin cdo gje tek un me dit te tera pa pas ndarje asnjehere serish.Mundohem ta zbraps sa te marr pak fryme por sa mbushem me fryme dhe behem ga...
|
ESE: Ekzistencializmi është humanizëm!
Të jesh ekzistent nuk do të thotë të jetosh, por të jesh hija e atyre që të rrethojnë, të biesh në sy dhe të kesh vëmendjen e personave të cilët çdo kush do të donte t’i kishte pranë. Gëzimi m...
|
E kush mund te guxoje ta kryeje kete veprim? Eh guximi ,eshte ajo cilesi qe i ben burrat te kene epersi ndaj grave. Gruaja nuk eshte nje thes boksi qe sa te duash mund ta gjuash,kur te kesh nerva te fryhesh ne te,te nxjerresh inatin ...jo,jo po gaboheni.N...
|
SERXHO... ardhur ne kete bote nga nje gracke per shtimin e qenies njerezore qe quhet MARTESE.
Lindur ne shkoder ne nje date te shenjte sic eshte "10 qershori" e sot jam 14 vjec , vazhdoj jetoj e rritem po ne qytetin tim te femijerise. studioj ne nje shoq...
|
Ç'është pranvera?Pranvera është stina mëe bukur e vitit....Njerëzit mbushen me hare dhe fillon një jetë e mirë e lumtur.Zogjtë gjallërohen pemët...Pastaj lulja e parë është manushaqja një stinë e bukur me plot gjallëri....Pas njé dimri...
|
Autori:
Debora
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
Perplasja e heronjve dhe tiraneve ne aspketin e peerjithshem
Harmonia dhe perpasja, paqja dhe lufta. Eshte pikerisht kjo antiteze qe ka lindur bashke me njerezimkn dhe nuk do te shuhet kurre. Eshte antiteza qe ka vene ne lufte tiranin dhe heroi, forcen dhe te drejten.Ajo eshte esensa e jetes, e mbijeteses, e lumtur...
|
Autori:
unknown
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
A kishte valle kjo mace me shpirt qengji edhe ambicie njeriu
Nga pikëpamja jonë tingëllon çuditshëm ekzistenca e një krijese të tille. absurditet ose imagjinatë të shfrenuar. Por mbase ajo simbolizon fëmijërinë e autorit.
Siç e dimë tashmë Kafka ka pasur një fëmijëri jo fort të lehtë. Ka pa...
|
Ngrohja globale eshte kthyer ne nje shqetesim madhor per te gjithe qenien njerezore por jo vetem.Ky problem lidhet edhe me efektin serre,por e thene me thjeshte jane gaze te demshme te cilat krijohen dhe clirohen ne toke dhe ne pamundesi per te dale jasht...
|
Shkrimtarja dhe aktivistja palestineze, Susan Abulhawa, këto ditë përmes një shkrimi, reagoi kundër njërit prej përfaqësuesve kryesorë të të ashtuquajturve Nouveaux Philosophes (Filozofëve të rinj) francezë, Bernard-Henri Lévy. Shkas për r...
|
sja kam fare idene se ku mund te jete. ai mund te jete ne duart e mia po dhe nuk mund te jete.ai mund te jte si nje loder qe mund te besh cfare te duash ,ta thyesh e t shkatrrosh ose ta ruash ate pergjithmone po ashtu edhe fati.ajo qe kemi ne dore eshte t...
|
Autori:
Gustav Flober
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
Tema: Si e gjykoni zonjen Bovari : fajtore, te pafajshme, as fajtore e as te pafajshme? Per zgjedhjen tuaj parashtroni te pakten dy argumente.
Ema Bovari nje viktime e realitetit te hidhur dhe te pameshirshem, nje femer enderrimtare dhe plot deshire per jeten ndoshta realiteti aq i hidhur do ta karakterizonte si nje femer imorale ,dhe te padenje per familjen gje shume e padrejte. Pse valle nje f...
|
Beheni vete mos prisni nga une tua tregoj un e ju ta beni n fletore e car do mesoni keshtu ..bejini vet e do vij koha qe do shkoni lart r me lart e sdo dini te beni nje ese me 15 fjali e jo mo me 50 e 100...👍
|