Data e postimit: 2022-04-08 18:12:30
Lexime: 5853
Gjera te vogla, por te bera me dashuri mund te ndryshojne boten
Autori: Ledia Linfaj
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Mjaftojne gjerat e vogla te bera me gjithe zemer,per te ndryshuar boten.
Shkolla: Janaq Kilica
Klasa: XI
Qyteti: Fier
E-mail: Email eshte i fshehur!


A mund ta ndryshoj une boten,hapsiren dhe njerezit me te cilet jetoj dhe nderveproj cdo moment te jetes sime?A mund t’i zgjidh une problemet dhe konfliktet me te cilat perballem cdo dite? E nese mundem, si duhet te veproj? Mos valle duhet te rebelohem,te bej protesta apo te organizoj marshime? Mos valle duhet te jem hyjneshe, shenjtore a cdo gje tjeter e mbinatyrshe?Apo, mos ndoshta nuk duhet te bej asgje tjeter pervecse te rri e strukur mes gjithe problemeve qe me rrethojne? Padyshim as njera e as tjetra! Per mua pergjigjja e gjithe ketyre pyetjeve mjaft ”te medha”eshte shume e qarte dhe per ironi shume “e vogel”. Mjaftojne gjerat e vogla e kontributet modeste,keto te bera me gjithe zemer,per te ndryshuar boten.
Nje njeri jo gjithmone lind per te qene nje njeri i madh,i pushtetshem,me influence dhe per te bere gjera madheshtore dhe me ndikim te gjere ne shoqeri.Nese do te bazoheshim te psikologjia humaniste do te kuptonim se vete thelbi i njeriut eshte deshira per tu bere nje njeri i mire dhe si i tille nje njeri nuk ka nevoje qe te beje domosdoshmerisht akte madheshtore te cilat shpesh here, me vetedije te plote apo me nenvetedije ,behen vetem e vetem per te kenaqur egon dhe ambicjen personale.Sa me shume qe njerezit i afrohen miresise duke bere gjera sado te vogla ,por me zemer dhe plot dashuri, aq me shume lumturi dhe dashamiresi i falim njeri-tjetrit dhe si rrjedhoje e bejme boten qe na rrethon nje vend me te paqte.
Per mua, thelbi i miresise dhe i te berit gjeste sado te vogla plot dashuri eshte dhembshuria. Shpesh here dhembshuria barazohet me meshiren kur ne te vertete jane shume te ndryshme. Meshira ne vetvete eshte perbuzje dhe tallje,ndersa dhembshuria eshte te ndjesh dhe te kuptosh dhimbjen apo deshperimin e dikujt tjeter. Se bashku me dhembshurine vjen humanizmi e me tej deshira per te ndihmuar te tjeret dhe duke ndihmuar njeri-tjetrin ne menyre te pashmangshme vjen ndryshimi.
Nese ne cdo veprim qe ne do te benim do te kishte dashuri te palimituar atehere bota do te ishte ndryshe.Dashuria,jo vetem dashuria romantike,por dashuria ne kuptimin e saj me te gjere eshte ndjenja me e bukur dhe me e fuqishme qe eksizton,jo vetem e pohuar nga une,por e pohuar qe prej lindjes se shkrimit e deri me sot ne shkrimet,librat,romanet etj te shkrimtareve,mendimtareve dhe filozofeve me te medhenj.Dashuria eshte eliksiri i jetes.Eshte ndjenja qe krijoi boten dhe eshte po kjo ndjenje qe ka forcen te ndryshoje ate.
Nga ana tjeter e medaljes ka shume njerez qe mendojne se te besh gjera te vogla me zemer dhe te ndryshosh boten eshte thjesht nje utopi e stisur nga mendja e atyre njerezve te cilet duan t’i largohen realitetit te ashper ne te cilin jetojme.
Shume individe besojne se ne kete bote kapitaliste ku jetojme jane qellimet e medha dhe veprat e medha ato te cilat sjellin ndryshimet e medha ne shoqeri. Nuk mund te te kenaqen nevojat e nje personi ne nevoje vetem duke e ngushelluar apo duke plotesuar nevojat e tij ditore a javore vetem per nje periudhe te caktuar kohe.Megjithate,une mendoj dhe besoj se asgje nuk vlen me shume se ato veprat e vogla te bera me dashuri,sepse natyra njerezore ,thelle brenda saj, eshte e prirur te vleresoje me se tepermi vleren shpirterore, dhe ndjesine qe merr prej atyre veprave te vogla se sa vepren konkrete dhe madhesine e saj.
Ne perfundim une mendoj se bota ne te cilen jetojme eshte si nje fabrike gjigante ku punojne miliarda njerez ne pozicione te ndryshme hierarkike. Nese te gjithe japim kontributin tone sado modest qofte dhe nese te gjithe e bejme punen tone mire dhe me shume dashuri,atehere fbrika funksionon ne menyre perfekte dhe te gjiteh jemi te lumtur.Prandaj, nesegjerat behen me zemer dhe dashuri,nuk ka rendesi te vogla a te medhaja ,realisht mund te ndryshojne rrenjesisht boten.

Vepra te ngjashme
Autori: kuti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te mbrojme te drejtat e femije
Femija eshte krijesa me e shtrenjte e cdo prindi .Femija te jep buzeqeshjen te jep gjithcka.femijet kane shume te drejta dhe te drejtat e tyre duhet te zbatohen.mendimi i femijes duhet te mbeshtet gjithmone nga prinderit por dihet ne qoftese mendimi i fe...
Autori: elda hoxhallari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: don kishoti kunder mullinjve te eres
kjo pjese ben fjale er don kishotin qe eshte nje njeri aventurier dhe per nje person qe ishte shume i bindur per idete e veta dhe kur deshton ia le fajin dikujt tjeter dhe sanco panca nje njeri budalla qe sdinte asgje de viganet i merte per mullinj me e...
Autori: Marius · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Sa e forte eshte ndjenja e dashurise
Thone se dashuria eshte ndjenja me e bukur ne bote. Eshte pikerisht ajo ndjenje qe te ben ta shikosh boten ndryshe cdo mengjes, cdo dite, cdo moment. Dashuria te lendon dhe ben qe te ndihesh si ne nje enderr te mrekullueshme. Por vetem kaq eshte dashuria?...
Autori: ina irina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: si ti bindim prinderit per dicka??
Si ti bindim prinderit per dicka? Duke ditur se jeta eshte nje rruge qe duhet kaluar deri ne fund,kuptojme se ne kete rruge ndeshemi me pengesa dhe veshiresi mga me te ndryshmet ,por keto veshtiresi kane nje zgjedhe por jo te shpejte por gjithsesi ekzist...
Autori: Armondaa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: kjo dhimbje e thell mund te sjell fryte paqeje
Qfardo qe kemi perjetuar ka qen e dhimbshme,por kjo dhimbje beri qe sot fjala pavarsi te mbizotroj ne vendin ton. Deshmoret jan ata te cilet sollen ket fjal ketu ,ata kaluan shum sfida,sfida te cilat nuk jan te lehta per tu perballur, ata madje dhan jet...
Autori: Diellza Surdulli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dashuria ndaj femres
-Te jesh femer do te thote te te ndryshoje humori 7 mije here ne dite.Eshte keshtu sepse ajo e ndjen gjdo gje madje edhe ajrin.Mendo edhe kete qe gjithmone ka nje shkak per qdo gjendje emocionale te saj.Edhe nese te thote "skam gje",genjen.Pret qe ta pyes...
Autori: salinda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: BABAI IM
babi im esht nje engjell babaiim esht me i miri ne bot babai esht e gjith jeta ime ...
Autori: romina balla · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shoqeria
Cdo njeri mund te kete nje shoqeri por sa prej nesh e dine nese kjo shoqeri eshte e vertet apo e rreme? Ne keto dite qe kane ardhur nuk i zihet bese askujt jo me shoqerise ! Por ka edhe nga ato shoqeri te cilat jane te verteta si per shembull shoqeria ime...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pse jemi vetem ???
Vetmia eshte shoqeruesja me e keqe e jetes.Edhe pse cdo person e vendos vete se me ke do te rrije,preferon te rrije ne shoqerine e njerzve apo preferon te qendroje vetm.Shpesh here "qendrimin vetem"e marrim si dicka negative.Por ne ditet e sotme nuk eshte...
Autori: Alesjo · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Trashegimia kulturore,vlere e shpirtit te njeriut
Trashegimia kulturore e vendit tone eshte simbol i rendesishem qe tregon vlerat materiale,shpirtit ne shekuj dhe vite.Monumentet e kultures ne te gjithe vendin Kane nje bukuri te rralle dhe Kane marre vemendje te vecante shume turisteve.Trashegimia kultur...
Autori: sindi sindi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Homeri thote se jeta e njeriut eshte e ndikuar nga fati. Sa e vertete eshte kjo?
Po e them qe ne fillim qasjen time fati ndikohet nga ne,por sigurisht qe nje perqindje paksa e konsiderueshme eshte e "pashpejgueshme". Pse ndodh kjo ? Fati vendoset nga ne? Njerezit jane sjelle shume te shqetesuar duke sjelle keshtu qe te dominoje br...
Autori: Erisa Janku · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Arsimi
Arsimimi,për mua është motorri i përparimit të një shoqërie. Është baza e karrierës dhe suksesit,por patjetër që nuk i garantojnë totalisht ato,pasi të mos harrojmë që ka dhe elementë të tjerë që plotësojnë tablonë e suksesit. Në...
Autori: emanuela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: a mendon kompjuteri
shpesh here pyesim veten se deri ku mund te arrije 'zgjuarsia' e nje kompjuteri .kompjuterin ne e perkufizojme si nje makine llogaritese e pakrahasueshme me asgje tjeter .aftesia per te ruajtur dhe per te kryer veprime e ben ate te vacante.lind pyetja 'a ...
Autori: paola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: familja
familja gjeja me e shtrenjte per te gjithe ,cdo femije duhet te ket perkrahjen e familjes .familja eshte gjithcka ,ajo na gjendet pran sa here qe kemi nevoj apo jemi ne nje problem .familja eshte vendi ku cdo gje duket bukur ,por te jesh pjese e nje famil...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com