Data e postimit: 2022-02-15 21:40:15
Lexime: 9383 |
dita e shkolles ka qen dita me e gezueshme per mua.ne kem bere nje program ne intervista skeqe valle kenge poezi etj. un per dite e shkolles pata poezi festa e shkolles. mua me lavderuan dhe te gjithe thoshin qfar zeri te mrekullueshem e gjera te tjera. u...
|
Nje dite do te largohesh nga kjo bote!
E perhumbur ne mendime duke lene pas ''gjithcka te zakonshme''dhe duke menduar per ''asgjene e jashtezakonshme''!Lejoj mendimet e mia te vozisin neper eren e lehte flladitese tek shohin grimca te erreta qe k...
|
Perse jetojme?
A lindim perfekt apo rritemi bashke me gabimet qe jeta te ben te perjetosh?Apo mos ndoshta rritemi nga dhuna prej te tjereve?
Sa absurde!
Tek degjoj keto fjale me vijne mendime nga me te cuditshmet!Pse valle ,a nuk jemi te lire?!
Te lir...
|
Shkolla eshte vendi ku kalon pjesen me te bukur te jetes.Aty meson shkronjen e pare fjalen e pare dhe alfabetin shqiptar.Shkolla eshte vendi unik ku merr dijet e para per tu perballur me veshtersite gjate jetes.Gjeja qe ka shume rendesi gjate jetes eshte ...
|
Atdheu , eshte nje fjale e vogel por me kuptim te madh . Atdheu eshte si buka, e uritur, qe te iken nga duart e dot nuk te ngop. Eshte si ajri, qe pa te dot nuk jeton, eshte i pavdekshem si loti , eshte i paktahasueshem si nena . Atdheu im , qe ndodhet ne...
|
A e keni degjuar ndonjehere kete shprehje,"Muzika eshte feja ime"? Patjeter qe po.Edhe nese dikush e degjon per here te pare e kupton se muzika eshte vertet e rendesishme.Nuk ka absolutisht lidhje me fene,por eshte thene ne menyre simbolike kur dikush tho...
|
“DHUNA” nje term shume I frikshem ,ama shume!Hajde me qorto,hajde me bertit,hajde me godit,hajde bej c’te duash me mua.Do zbrazesh nervat tek une derisa te lodhesh sa trupin tim ta kene pushtuat njollat e zeza!Gjersa trupi im te lengoje nga dhembja ...
|
e shte shoqa ime me e mire . e vetmja qe une dua ne kete bote eshte me e mira per mua .eshte si morta qe kurre nuk e pata .e falenderoj qe eshte shoqa ime qe me ka perkrahur ne cdo moment.e falenderoj zotin per dhuraten qe me beri.GRISELDA YOU ARE MY BES...
|
mesuesit jane si prinder dhe shoke per mua.une nuk kam mundur ti falenderoj sa duhet ata per gjithcka kane bere per mua.7-marsi eshte nje dite mirenjohjeje per mesuesit dhe ne kemi mundesine per tu dhene atyre nje dhurate ne menyre simbolike.Ata luajne nj...
|
Femijeria!!!Castet me te bukura i kam kaluar tek ti,por si nje femije qe nuk e kuptova si me iku ajo kohe.Neser ndoshta,ne nje moshe te madhe,e ulur ne nje karrike do te kujtoj permallshem vitet e femijerise dhe do filloj te perlotem.Do te perlotem se nuk...
|
BABAI.NJERIU ME I SHTRENJTE NE BOTE.TI JE GJITHCKA PER MUA BABAI IM I DASHUR .JE ARSYEJA PSE UNE EKZISTOJ ,ARSYEJA PSE MARR FRYME DHE PSE JETOJ.JE MASHKULLI ME I RENDESISHEM NE JETEN TIME.EDHE PSE NDONJEHERE BEJ GABIME TE LUTEM ME FAL SEPSE JAM AKOMA E VO...
|
Genjeshtrat e pambaruara
Shume njerez perpiqen qe te na genjejn me fjale te bukura e pispillosje por ato vajza qe nuk i thone me zemer atehere ato nuk jane veqse fjale te kota per te gjithe.Historia e genjeshtrve nuk mbaron kurre. Disa njerez genjejne...
|
vendi me i mir, aroma qe leshon shkolla eshte ushqim i trurit tim, oborri i saj eshte si parajsa, muret e saj jan si shtepia ime shoket dhe shoqet si familja ime e dyt arsimtaret si prindrit e mi te tret shkolla eshte vendi me i shtrenjt aty gjej gjen me ...
|
8 Marsi eshte dita e nenes. Ne çdo vit e festojme 8Marsin. Per rruzullin tokesor kjo dite eshte vetem muaji mars por per popullin dhe te gjitha trojet shqipetare eshte dhe do jete
DITA ME E RENDEDISHME "8 MARSI DITA E NENES".
ME RESPEKT TE MADH EDISON...
|