Data e postimit: 2021-11-28 13:15:20
Lexime: 1975 |
Vazhdim pjesa II
Po pra, ato gjërat që nuk i kam pasur në fëmijëri më lanë të kuptoja shumë gjëra me rëndësi. Ndoshta mënyra se si i kuptova nuk ishte e duhura fundja edhe unë kisha ëndrra fëmijërore që më mundësonin të jetoja e t...
|
E dashur mesuese
Ne jemi shume te lumtur qe jemi nxenesit e tu. Edhe pse je pak nevrike ti fal dashuri tek ne pafund. eshte viti i pare bashke por na duket sikur jemi te lidhur bashke prej kohesh. Jemi pak te levizshem dhe te zhurmshem por me kalimin e k...
|
Kujtdo qe i eshte dhene mundesia te vizitoje Beratin ka mbetur i mahnitur. Jo vetem nga bukuria e tij e rralle, por dhe nga bujaria dhe mikpritja beratase.
Berati si qytet eshte i ndertuar ne mes te kater maleve e e duket si nje amfiteater antik. E jo me...
|
-Eshte ethjeshte te besh nje gabim ,nje veper e cila mund ta lendoje tjetrin ,irepo eshte e veshtire te shohesh ne syte e njeriut telenduar urrejtjen qe ai e ndjen per ty.Prandaj shume njerez zgjedhin rrugn e pendimit dhe te kerkimit falje per te korrigju...
|
mesuesja Dursune
kur permend emrin mesuese
ndjej dashuri ndarja sot nga ti
ndarja sot nga ti
ishte me shume veshtersi .
Gjithm...
|
Stina e vjeshtes Fillon me 23 shtator dhe mbaron me 22 dhetor nje Stine ku e nngyra e gjelber te gjithe gjethet bien ne toke ato Jan shume ngjyra por me shum dallohet ngjyra e Arte .vjeshta edhe nje Stine ku ka erë reshje shiu dhe mjegull.por me vjeshte ...
|
Gjysherit thonë...
1.Ate që e pështyn mos e lepij.
2.Ajo që ke frik të gjen.
3.Zjarrit po nuk i fryve nuk ndizet.
4.Mendja e lartë , këmbët në baltë.
5.Dita e mirë dihet në mëngjes .
6.Fqinjtë e mirë kanë vlerë të madhe.
7.Gjuha...
|
Trimat kane luftuar per athen evet ata dhane gjakun e tyre jete e vet per atdheun,gjaku i tyre eshte derdhur vetem per sakrifica qe kane ndodhur.ata na lane shume gjera e shume fjal qe ne i perdorim sot.trimat me te njohur kane qene;Naim Frasheri,Ismail K...
|
||0000000000||000||||||||000|||||||||
||0000000000||000||000000000||0000000
||0000000000||000||000000000||0000000
||0000000000||000||000000000||0000000
||0000000000||000||||||||000|||||||||
||0000000000||000||000000000||0000000
||0000000000||000||00...
|
Vjeshta
Nje stinë ku ngjyra e gjelbert merr fund .E gjithe natyra merr ngjyre portokalli dhe kafe .Vjeshta eshte nje stine shume e bukur e cila na sjell nje mot te fresket dhe me shi.Secila stinë e ka bukurine e vet por edhe vjeshta ka bukurine e saj...
|
Ka ca fjale
qe ta kuptosh
duhet ta gjesh
se qe eshte.
Ato jane
gjeegjezat tona
te bukura ,
e te njoma
|
Qyteti me i bukur i KOSOVES natyrisht qe bahet fjal per qytetin e Prizrenit.Ka shume gjera te bukra qe duhet mej permend por vetem disa .Ne shesh esht shadervani i bukur i njohur nga te gjith pastaj edhe ura e gurit por pjesa kryesore te ky qytet eshte,ku...
|
Nje engjull
Nje pafundsi yjesh gjenden ne qiell,
te hysh e te shikosh eshte si nje det i thelle,
te biesh ne mendime,ti je e para qe mendoj.
Te degjosh rrahjet e zemres time ,vetem
per motren time rrahin qe shume e adhuroj.
Sa bukur kur buqes...
|
Ende nuk e di qka do te thot humbja nje personi,po me siguri eshte nje send qe nuk mundesh ta ndalosh e as ta kthesh siq ishte me par.
Humbje do te thot qe nje pjes e trupit tend ka vdekur qe ne ate moment kur e humh diken.Te shkruash qenka shume e let p...
|