Data e postimit: 2013-01-31 21:21:21
Lexime: 18314 |
Mesuesja eshte nje fenomen qe njihet nga gjith bota .Eshte ajo qe kerkon nje te ardhme te lumtur tek nxenesit!.. Bejini pytje vetes pse u thone mesusit te mesoni ??? Ato nuk fitojne asgje prej nesh,vetem te falenderohen nga familjet e nxenesve .Mseuesj...
|
nëna.
"Ështe gjeja me e vlershme per, mua po se ashtu edhe per te tjeret
Sepse ajo kujdeset per ne shum na meson na edukon
Ajoo esht gjeja me e vlershme per mu kur nje dit
Edhe ne do te behemi prinder si pindrit tan dhe
Ne duhet ti edukujm femij...
|
Qe ne kohet e para,femra konsiderohej gjithmone ne thundren e mashkullit.Kjo per arsye se ishte shoqeria dhe shume faktore te tjere qe e kishin ndare femren nga mashkulli duke e lene ate pas ne cdo gje si psh femra ishte e detyruar te mos te kerkonte te d...
|
Ka raste qe nje njeri do te donte te kthehej ne nje vajtim te gjate te paarritshem. Te hype ne kulmin e malit me te larte, atje ku ajri te godet, atje ku gjendesh me afer zotit, dhe ajo qe do te doje te beje ishte vetem te bertisje. Te jesh nje vajt...
|
- Shumë gjëra mund të jenë të bukura. Peisazhet, fytyrat, arti, yjet në qiell, e me radhë. Bukuria nuk është një gjë e prekshme, ajo ekziston vetëm në mendjet tona si një ndjenjë e këndshme. Nëse duam ta shpjegojmë, ne perceptojmë diçk...
|
Mesuesja ime e dashur....
Te dua shume ti me edukove.., dhe me mesove.
Ti ishe arsyeja e nje note te mire spse ti ishe dhe do jesh mesuesja me e mire q kam pare ndonjehere ne jeten time....
Ndonjehere ulem mendoj Une kam shum fat them me vete sepse me ...
|
nëna eshte njeriu me i mir ne bot secili femi mendon se nena e tij apo e saj eshte me e mira ne bot....ne te vertet eshte keshtu sepse nena eshte engjell mbrojtes per femijn e saj sot shenohet dita e 8 marsit me urime e puthje femijet nenat i bejne me te...
|
J͟E͟ T͟I͟
E thjeshtë nganjëherë mendoj që vitet ende skanè kaluar, jemi prap ne tè njejtit persona, të njejtit njerëz që kemi qenë e që zakonisht po përpiqemi té jemi..
E sot mos e mbyll prap Ditarin tënd që zakonisht përpiqesh por n...
|
Shum njerez mund te qeshin me kete qe po shkruaj.Mund t'ju duket qesharake,pasi qe po shkruaj per nje "NJERI" pa vlera.Eshte e gjitha e kunderta,pasi po flas per nje njeri me vlera te larta qe tronditi gjith "BOTEN" me lajmin e keq qe na japi...Ndoshta je...
|
Autori:
Amanda Sadikllari
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
Per te gjithe femijet e Botes kudo qe ndodhen, Bota per femijen. Si mund te jete ajo?
Prinderit,familja,mjedisi si dje dhe sot e ne te gjithe kohet kane ndryshuar.Ata u japin femijeve dashuri ,kujdes ,mbrojtje.Ne familje femija ritet dhe meson shume norma e vlera .Por a mjaftojne keto?Nje femije e zbulon boten me syte e atyre qe e duan dhe...
|
PSE DUHET VIZITUAR SHQIPERIA?
Sepse vendi yne gjithnje e me teper po behet terheqes per pushimet ne bregdet, apo per bukurite natyrore, pasurite arkeologjike etj.
Edhe pse Shqiperia eshte vizituar shpesh nga te huajt, per te eshte shkruar shume rral...
|
Shqiperia eshte vendi i gjith shqiptarve.Une krenohem per shqiperin.Ne ne bote na perfajsojn sportistet shqiptar.Jam krenar qe jam SHQIPETAR
SHQIPERIA E SHQIPTARVE............
|
Une pushimet Verore i kam kaluar shume bukur kam qene te halla , te tezja , te daja etj... Poashtu dhe kam dal per te luajtur me shoket dhe shoqet e mi. Dhe 1-nje dit fillova ti lexoja disa lektyra qe me pelqenin shum. Dhe kur mberritem ne klas u gezova s...
|
liria eshte mirqenja e gjithsecilit.
ajo eshte gjeja me e vyer dhe me e shtrenjte per te gjithe njerezit.
liri do te thote te mendosh,te besosh, te flasesh, te veprosh me vullnetin tend te lire. liria nuk eshte e lindur ne e fitojme ate gjat jetes. kur ...
|