Data e postimit: 2021-04-14 12:13:27
Lexime: 1848
Saide gashi
Autori: SAIDE PNISHI
Lloji: Analize letrare
Tema: Per vetveten
Shkolla: HAJDAR DUSHI
Klasa: 8
Qyteti: ROGOVA
E-mail: Email eshte i fshehur!


Saide pnishi


Dëshira ime ka qen me lexu msime se i kom pas ne klas perveq atynve kom lexu edhe libra te biblotekes sot më kojtohen krejt shak kom lexu haraqi ne gjak lulja e shkodres shpella e dragobis edhe sot i pash te gjitha edhe gjat luftes ju spjegojsh krejt shka kom lexu ndodhit dhe i pash me sy me dolen te verteta sot me kojtohen edhe i shkruj lloj lloj poezie me thon 71 vjet nan i bane edhe asnji poezi se harrove kur ulem me kojtohen edhe ju spjegoj nipve edhe mesave qeshin edhe iu vjen interesant 11 fëmij i kom nipa mesa kur mlidhen bashk ju tregoj per luften qysh ka knu bleta ne mal e ka pas vllavin ushtar edhe unë Saidja me ndodhi qyky rast e pata vllavin komandant te ushtries 126 krejt shka kom lexu i pash me sy kam qen ni nxanse e sjellshme veq kom pas qef me dit per not som ka interesu sa po ma qet arsimtari por edhe sot kom deshir te shkruj poezi të llojllojshme knaqen nipat edhe mesat qysh nënagjyshe i ke majt men koto pezi dëshira ime ka qen e zjarrt me lexu e me shkru per gjdo dit sot jam e lumter edhe se jam prej zemres e smut mendja me rri veq te shkruj e tju tredoj niev e mesev gjithqka per veten time.

Vepra te ngjashme
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Analize letrare · Tema: !
Dhimbja me ka vrar e malli shum M'ka marr jetes nuk i dihet çdo gjë T'vjen si bomb hidrogjeni ne ato Momente kur sje i pergatitur taman Spo di se çka me than a me fol Per dikan qe sdin me respektu apo Per ato që rrin ter diten mbas Krahvet du...
Autori: Emanuela · Lloji: Analize letrare · Tema: Familja ime
E mbaj mend kur ishim te vegjel.Ehhhh sa here u rrihinim me njeri-tjetrin.une ateher nuk e dija dhe nuk e kuptoja se cdo te thoshte me te vertet te kesh nje vella me te madh qe do te ishte mbeshtetja jote.por kur fati jot ishte qe te ikje ne gurbet ateher...
Autori: Ardonis vrellaku · Lloji: Analize letrare · Tema: dimri
Dimri per mua eshte nje stin e bukur plot debor.Ntyra eshte shume e bukur sepse merr nje ngjyre te bardh .koha eshte e ftohte por geyimi i femijeve eshte shum i madh femijet lozin me topa bore dhe duke rrshitur me skia .Kur viem ne shkoll koha eshte e f...
Autori: ??erisaa · Lloji: Analize letrare · Tema: hartim
arsyeja pse po jetoj eshte nena ime.ajo me shtyu ne jet e me dha shpresa.me edukoi ne menyren me te mir si te respektoj te tjeret pa dallim moshe,me mesoi se qeshte jeta dhe si ta jetoj ate.sakrifica e nenes ndaj femijeve te saj smund te shprehet as me q...
Autori: Saide pnishi · Lloji: Analize letrare · Tema: Per ditelinjen
Urime skender ditelindja Gzimi i nanes jeta ime Zemra ime i gezofsh Edhe 100 te lumtura Me kenaqesi te madhe E shkruaj kete poezi Se kosova u ba shtet i ri me ty pavarsi Ditelindja jote më bën të shkruaj te lexoj Per qdo vit ne ban Ta uro...
Autori: ANONIM · Lloji: Analize letrare · Tema: ANALIZE LETRARE
Vështroni si shket sipër valash E tundet anija më nge? — …Me krismë-e me prush prej stërkalash Mi të shkrepëtiu një rrufe!… Ti det, brohori fshehtësire! Kuptim i potershëm, ti det! …Po heshtje: ndaj vales së nxire Gjeniu i anijes...
Autori: Erika Remark · Lloji: Analize letrare · Tema: Monolog me vetedijen
Ti shkrepetime e qiejve Qe shuhesh ne mua pa reshtur Thuame ti dhimbje e dejeve A vuan ne epshin e dehur Se mua me trete ne hirin e tij Asgje nuk pe tek une Meshire e as me pak dhembshuri Asgje nuk ndieve per te zhytyren ne llum Se ike pa ardh...
Autori: kiara · Lloji: Analize letrare · Tema: dimri
dimri eshte nje stime shume e bkr dhe e qete. debora jashte, zjarri ne oxhak, caj ose ushqimete ngrohta ne sofer te japin nje qetesi te pazevendesueshme ..................................................................
Autori: Madita · Lloji: Analize letrare · Tema: Mizat
Mizat Nje here disa miza ishin shume te uritura pastaj duke fluturuar e duke fluturuar pane nje enë më Mjalte.Ato rane aty dhe ia nisen te hane me lezet madje per arsye te embelsise se tij ato nuk ndaheshin fare prej tij. Meqenëse nuk mund te shkoq...
Autori: Rumejsa · Lloji: Analize letrare · Tema: Fama she suksesi
Fama she suksesi Jane dy fjale the ndryshme the cilat njerezit I ngaterrojne. The kesh fame nuk do the thote se ke sukses.Edhe COVID-19 ka fame por seshte I suksesshem. Gjithsecili prej nesh mund te behet I famshem eshte e thjeshte por jo gjithkush mi...
Autori: viktoria hodaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Populli im ne syte e mi
Kush eshte kjo qenie njerzore qe ha,pi,flet,qesh e qan?Me padyshim njeriu . Po nga erdhi ky njeri?Kush e krijoi ate?E kush mund ta dije? Natyra apo zoti e krijoi kete qenie kete njeri .Ky njeri jam une,je ti Cila eshte historia e njeriut qe erdhi ne kete ...
Autori: Korina · Lloji: Analize letrare · Tema: Nena
Nena eshte njeriu me I shtrenjte ne kte bote. Ajo eshte njeriu qe sa her Humbet te dergon ne rrugen e duhur. Nena eshte ajo qe te mban ne krah qe ne minutat e para te jetes tende, ajo qe te do te miren gjithmone, ajo qe te keshillon pa bertitur, dhe ...
Autori: Xhuliana Prendi · Lloji: Analize letrare · Tema: Shume gabime
Shume gabime Shume po du me shkru po mdoket se kam mu penu se ndjenat qe i kam shume jane mashtru S'kam mujt me fol E skom mujt me pa Nuk e di me mu qa asht tu nodh Se shume gabime kam ba Zemra jem ma spunon Syt kan flejt Shpirt...
Autori: medina shijaku · Lloji: Analize letrare · Tema: princesha dhe shkopi i deshirave
Na ishe nje here j princeshe e bukur dhe e embel me emrin Emiliqe jetonte me mbreti dhe mbretereshen ne keshtjellen e endrave. Lar po shume larg jetonte ne shpellen e zeze shtrigae perbindeshave.Nje nate ne koder po ndriconte nje ylle i vogel. Princesha s...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com