Data e postimit: 2021-02-15 12:03:12
Lexime: 1708
Armata
Autori: SAIDE PNISHI
Lloji: Analize letrare
Tema: ...
Shkolla: HAJDAR DUSHI
Klasa: 8
Qyteti: ROGOVA
E-mail: Email eshte i fshehur!


Armata


U linde u farkove,
U rrite ne beteja,
Në luften e ashper,
Per ditet e reja.

U ngrite u ngjite,
Mbi malet me borë.
Dit dhe nat,
Me arme në dorë.

Qëndrove luftove,
Sulmove perpara.
Si trime e lir,
U ule nga arat.

U ule nga malet,
Dhe prune lirin.
Me zjarr e me hekur,
Qlirove Jugosllavin.

Vepra te ngjashme
Autori: arbnora gashi · Lloji: Analize letrare · Tema: libri miku me i mir i njeriut
libri eshte miku me i mir i njeriut nje shtepi pa liber eshte si nje njeri pa shpirt te lexosh liber do te thot te duash jeten te duash te verteten libri eshte mesuesi me i dashur i njeriut aji as nuk te rra as nuk te qorton mor vetem te meson ndrysh te e...
Autori: Jurges Dhimitri · Lloji: Analize letrare · Tema: Amog
Albania won ww1 Albania war ww1 Let me explain You see the albanians and bulgarians where promised much more land when russia wante dto partion ottoman empires europe But germany decieed it made russia too op so they made stuff worse and gae the...
Autori: Ermes Hoxhalli · Lloji: Analize letrare · Tema: Bisedë Letrare
BISEDË LETRARE TARTUFI AUTORI I VEPRËS “TARTUFI : MOLIER Molieri lindi më 15 janar 1622 e vdiq më 17 shkurt 1673. Molieri (Zhan Batist Poklen) është një nga figurat më të ndritura të letërsisë botërore, që hodhi the...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Analize letrare · Tema: Mesazhi i poezise se Naim Frashërit shprehur me kaligramë
||||||||||||DHE||||||||||||||| ||||||||T||||||||||||P|||||||||||| |||||||||A||||||||||||O||||||||||| ||||||R||||||||||||||||E|||||||||| ||||||P|||||||||||||||Z||||||||||||| |||||||E||||||||||||||I||||||||||||| |||||||||V||||||||||T||||||||||||| |||...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Analize letrare · Tema: Koha
Koha ecën, pa e kthyer kokën pas. Mikja ime, ti mbete e dehur nën ombrellën e saj. Erëra mosbesimi fryjnë gjithkund. Lotët e mi vërshojnë si rrëkej, mbyt gjith gjallesën që gjen para. Peshën e mallit toka nuk ka fuqi ta mbajë. Dhe...
Autori: GANIA EDHE RUFKIA · Lloji: Analize letrare · Tema: bora lisa njeru prej bore etj
u zgjova ne mengjes dhe pash disa fjolla bore qe po bien edhe e pash se bora kishte mbuluar te ghith vendin nuk kishte lend vend pa mbuluar pastaj une dhe shoket e mi dolem te lozim me topa bora dhe ndertuam nje njeri pre bore aty u gezuam shum pastaj qek...
Autori: eda · Lloji: Analize letrare · Tema: nene tereza
Nene Tereza eshte krahu qe na tregon drejtimin.... ej prit nje sekonde me vr8 mendove se do shkr ese per nene terezen? jo se nuk dua po pertoj plus qe km shum msime dhe humbas kohe kot duke shkr kte.. ehhh ju zhgenjeva ee? po vl re se kshu e ka jeta nje...
Autori: Eraa · Lloji: Analize letrare · Tema: Ky tekst na tregon se te ardhmes nuk i dihet
N'Kosovë...Dikund afër 65 mungesa pa arsye, djal i zhurmshëm, nga ai ankohen gjithë profesorët në gjimnaz. Njëher ka qenë në para përjashtim se desh e pat rre profesorin që nuk lejojke me hy në shkollë pa uniformë. Përdorus javor i marihuan...
Autori: Ernesti Proko · Lloji: Analize letrare · Tema: Shume shqiptare jane larguar per jetë me te mire por e kane kuptuar se ska si atdheulase
Porsi zogu qe merr dhene S'e harron kurre folene Dhe shqiptari qe mergon Atedhene se harron Dhe shqiponja me syrin prishe S'e shikon dot atedhene te trishte Aty ku degjon ninullat e para Vlersimet e shumta dhe mesimet e mara Degjon zerin e n...
Autori: GISEL GORANI · Lloji: Analize letrare · Tema: REI
VELLAI IM QUHET REI.AI ESHTE 9 MUAJSH.KA TRUP TE MADH ME QINE TE BARDHE DHE KAFE.SYTE I KA NE NGJYRE KAFE.HUNDEN VESHET DHE SYTE I KA TE MEDHA.PUSHIN E VESHIT I KA ME RRICA.PUTRA E TIJ ESHTE SA DORA IME.REI ESHTE EMBELSIRA ME E EMBEL QE KAM PARE NDONJEHER...
Autori: Anonim $$$ · Lloji: Analize letrare · Tema: Dimri
Jashte po bie bore. Shtepite jane mbushur me boren e bardhe e te bukur qe pelqehet nga te gjithe . Femijet hapin duart tek sa bora bie . Degjohen zerat e lumtura te tyre qe thone : -Bore .bore !!! Po bie bore !! Turistet ,femijet ,dhe te gjithe banoret ...
Autori: ............... · Lloji: Analize letrare · Tema: qendra e qytetit tim
ne qytetin e memaliajt puna vazhdon pa pushuim per ndertimin e qendres se qytetit tone.nje pune e madhe po zhvillohet ne memaliaj.zhurmat e makinave te punes degjohen qe larg dhe nuk pushojne kurre.qyteti yne po gjallerohet dhe ne te njejten kohe edhe po ...
Autori: Adriana Ramadani · Lloji: Analize letrare · Tema: Për familjen
Familja është grupi i parë që ne i takojmë. Familja është mbështetja e parë , që na japin këshilla, të drejtën e çdo gjëje. Edukata që ne e marrim është nga familja që nga lindja e gjrë në vdekje . Si çdo herë ne i kuptojmë, respek...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com