Data e postimit: 2021-01-18 18:47:24
Lexime: 1740 |
SHQIPËRIA është jeta për një shqiptar, është fryma që ai merr dhe kudo që të shkojë s’do e harrojë. Mund të shkosh larg, mund të ndërrosh emër,veshje,gjuhë,sjellje por shpirti nuk e tradhëton dot atë vend që e lindi. Atdheu është...
|
Nena eshte gjeja me shtrejnte ne bote.Aty eshte vendi ku gjen ngrohtesi dhe mbi te gjitha ndjenjen e dashurse.Gjiri i nenes eshte vendi qe te mban ngrohte edhe ne ditet me te ftohta te dimrit.Mesimet e saj kane shume vlere ato na trgojne rrugen e se ardhm...
|
kam dy shoqe te ngushta, nuk ka miqesi me te madhe se kjo ....dihet se shoqeria ska fund...apo jo ato vajza sumnd..te krahasohen miqesia jone nuk mund te pershkruhet me fjal por eshte nje shprehje "trimi i mire me shoke shume". shoqet e mia i perqafoj d...
|
E dinim se 8 planetet ishin te vetmit qe kane ekzistuar deri tani.
Ishte nje shok i vertete per te gjithe. Si fillim vjen e-mail nha nje planet qe as nuk mendohej se ekzistonte. Me e keqja ishte ajo qe shkruhej aty. "Mos mendoni se e kini prejardhj...
|
Mos mendoni se humbi shqiperia
edhe pse u mbyt nga varferia
Mos thoni se vdiq trimeria
se dikur luftonin si burri si fmia
Mos mendoni se s'ka bashkim kombetar
edhe pse s'ka me luftetare
Mos duro , mos u bej qyq
se shqiptari s'rrin durkryq
Sh...
|
DHURATAT E DITELINDJES
Na ishte nje mbret dhe nje mbretereshë ata kishin nje vajz te quajtur Dajana.Nje dite dajana kishte ditelindjen dhe prinderit vendosen qe ti ftonin te gjithe femijet e fshatit.Kur dajana hyri në dhomen e ndejes ata duartrokiten...
|
|| ||| ||||||| ||||||||
|| ||| || ||
|| ||| ||||||| ||||||||
|| ||| || ||
|||||| ||| || ||||||||
IS BEATIFUL,LIVE IT UP
|
Kaq shume ese shkrova mirpo harrova te shkruaj per kryesorin per at qe me mesoi kriteret per te shkruar,harrova te shkruaj per ty mesues mir per fat te mire mu kujtua tani po shkruaj per ty...FALEMINDERIT shume qe punon me ne ,e di qe nxensat jane te ndry...
|
Migjeni eshte nje shkrimtar dimensional dhe ne ze poet i letersise shqipe.E gjitha kjo dhunti e tij, e ndihmoi ate te realizonte vepra me nje mjeshtri te pashoqe.
Ne krijmtarine e tij letrare figura femerore mori nje universalitet,me nje peshe te madh...
|
mjedisi eshte jeta jone . ne duhet ta mbrojme ate sepse po u ndot mjedisi jemi ndotur edhe ne .mjedisi eshte gjysma e jetes sone .disa rregulla per mbrojtjen e mjedisit jane=
1=te mos hedhim mbeturina ne toke
2=te mbjellim sa me shume peme
3=te mos p...
|
Mizat
Nje here disa miza ishin shume te uritura pastaj duke fluturuar e duke fluturuar pane nje enë më Mjalte.Ato rane aty dhe ia nisen te hane me lezet madje per arsye te embelsise se tij ato nuk ndaheshin fare prej tij. Meqenëse nuk mund te shkoq...
|
Narrativa zhvillohet në krahinën e Bregut, në viset ku kish lindur autori dhe trajton eksplorimin që një grup fëmijësh i bën shpellës në brigjet e Jaliskarit të fshatit Dhërmi.
Përmbajtja e romanit është shpërndarë në pesë pjesë. Pj...
|
||||||||| ||||||| ||||||||||||||||||||||||||| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
||||||||| ||||||| |||||| |||||||||
||||||||| ...
|
Nje engjull
Nje pafundsi yjesh gjenden ne qiell,
te hysh e te shikosh eshte si nje det i thelle,
te biesh ne mendime,ti je e para qe mendoj.
Te degjosh rrahjet e zemres time ,vetem
per motren time rrahin qe shume e adhuroj.
Sa bukur kur buqes...
|