Data e postimit: 2020-11-26 14:44:41
Lexime: 2552
Tymi i zjarrit te pa ndezur
Autori: BAHE
Lloji: Ese filozofike
Tema: filozofi e jetes
Shkolla: MEDRESEJA "ALAUDDIN"
Klasa: 10/2
Qyteti: Prishtin
E-mail: Email eshte i fshehur!


Kapitulli 1
DESHIRA IME FAQE 1
Sdi nga te ja filloj kur cdo gje ne kete bote eshte bere e padurueshme nuk e di kujtt ti besoj apo ke ta dashuroj dua te ik nga ky ferr i embel por parajsa dyert mi ka mbyllur,e ky ferr nganjeher me kap per fyti e nje rryme zjarri me percellon trupin e me thot 'MJAFT MJAFT ORE MJAFT,Mos shkruaj e Mos duaj. a nuk e sheh? ti je i mallkuar askush nuk te do.


DESHIRA IME FAQE 2

A thua a nuk ka mbet vend ne parajs qe i kam dyert e mbyllura? a thua a me te vertet jam i mallkuar? apo Ferri tallej, jam i frikesuar me shum se i tmerruar,po ndegjoj keng klasike te me qetsonte deri kur erdh ferri e me tha un nuk genjej.u qudita,ai po ulte koken,e pyeta:"qke ore ferr ti kurr nuk e ke ulur koken?" mu pergjigj:"Ore djalosh me dhimbsesh se je i ri,e shoh se si nuk dozohesh na ky ferr i urryer e i lyer me te zez e te kuqe brenda."


DESHIRA IME FAQE 3
Duke ndegjuar Muzik Klasike(bethovenin) mu kujtua femijria te qeshurat,te qarat,te Mirat,Te Keqiat te tjeret dilnin luanun futboll un rrija brenda me Shokun tim "LIBRIN" cdo dite lexoja derisa e kuptova per vendin ku jetoja,po jetoja ne ferr,Bota eshte e njejt si zogu qe fluturon veqse pa leviz krahet (pra po bie ama zogi bie)Ama Zogi bie ne toke ndersa Bota ku do bie?

DESHIRA IME FAQE 4
BOTA eshte mizore eshte nje vend pa mendime e plot probleme,Njerzt nuk i kuptojn Njerzt tjer sikurse te i flasesh nje Kafsheje biles ta permend ne kete kohe qe po jetojm kane me shume rrespekt per Kafshet sesa per Njerzit ,Bota po perfundon,Thojn se e kan hequr e e kan larguar racizmin e kendej ende kane ligje te veqanta per njerzit me ngjyre.


DESHIRA IME FAQE 5
Por a ja vlen? A aq qenkan te ndryshem? Ps nuk po i ndihmojm njeri-tjetrin si dikur por ende te njejt ende te vdekur me shum se te gjalle,Me fal RACIST nese te preka por ju vleni me pak se nje kokerr KRIPE,cdo jete ka vlere.

SHPRESOJ TE JU KEN PELQYER KETO FAQE NESE JU DESHIRONI DO JAU SHKRUAJ EDHE TE GJITHE KAPITULLIN APO EDHE TE GJITHE LIBRIN.JU PERSHENDES.

Vepra te ngjashme
Autori: Era Milo · Lloji: Ese filozofike · Tema: imagjinata
Na ndodh shpesh te humbasim ne boten e kujtimeve , te sjellim ne mend kohen e femijerise . Para syve , me kalojne njerezit e mi te dashur , ata qe jane , por edhe ata qe nuk jetojne me . Copeza ngjarjesh , aventurash , lojrash...Ashtu , e perhumbur , e ...
Autori: Big G · Lloji: Ese filozofike · Tema: ese, poeti lirik, gjendja shpirterore e poetit lirik
Poeti, hero lirik i vargjeve. Ngjyrimet emocionale të poezive i formësojnë krijimet duke i pasuruar me vlera të reja. I fiksuar te hapësira shpirtërore, romantike në botën e brendshme dhe të jashtme. - Trazimi i ndjenjave përshkruhet nga gjuha ...
Autori: merushe · Lloji: Ese filozofike · Tema: fjala
Diskutojmë për pasuritë dhe askush këtu nuk thotë se cilat janë rrugët e pasurimit në Shqipëri. Nëse 5% e popullsisë ka para të pafund dhe miliona, a më thoni se çfarë u bë me 90% të mbetur pa pasuri. Si shpjegohet se në vitin 1991 ikëm...
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Ese filozofike · Tema: Gjithmone e verteta mbizoteron!
Larguar kilometra larg pertej te zakonshmes,per tu perballur me nje realitet te deshiruar por te veshtire per ta bere pjese te rrugetimit tend.Milje larg ne hapesiren pa mbarim,arrij te shoh yje tek shndrisin cdo pjese te erret dhe ku gjithcka arrin te kt...
Autori: Hajdar bafti · Lloji: Ese filozofike · Tema: Sfidat e jetës-qëllimet e të vertetës
....sfidat e jetës qëllimet e të vërtetës...... Qtash un kom marr I rrug pa kthim!. Sot O koha me ec perpara Me pas guxim!..E Asnjeher sduhet Me u dorzu!.. E Se shum koh Ka me ardh e ko Me vazhdu!.. Dita Dites ç...
Autori: Jozef · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ne kete bote jemi per te..?
Në këtë botë jemi për të...? Kjo është një pyetje të cilën çdo njeri ja bën vetës.Disa thonë se në këtë botë jemi per të zbuluar,krijuar gjëra të reja.Disa të tjerë thonë se në këtë botë jemi për te krijuar një brez të ri ...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Rendesia e librave.
Te gjithe e dime situaten ku ndodhemi,nje katastrofe boterore e cila mbylli brenda te gjithe njerezit pa bere dallim moshe,gjinie,feje,njerez te pasur apo te varfer,thjesht I mbylli brenda.E kuptoj qe eshte dicka e tmerreshme por duhet te dini se edhe nes...
Autori: alketa osmani elmedina zhegrova · Lloji: Ese filozofike · Tema: realiteti
bota rrotullohet qdo lumturi qe te esht mohuar do kthehet qdo lot qe ke derdhur do te numerohet qdo enderr e harruar do te realizohet ata qe te lenduan do te pendohen ata qe te braktisen qdo dit do zgjohen me endrrem per tu kthyer padrejtsit qe tu ben do ...
Autori: RINIS CANI · Lloji: Ese filozofike · Tema: MENDIMET QE S`PERENDUAN KURRE.
Rinis Cani FJALE PREJ SHPIRTIT. ILUZIONI I PADITURISE Cila ere do ti furnizoje mushkerite tona?cili gjak do te buroje ne vena dhe arterje?valle,cila arme do te na zgjoje nga narkoza e u...
Autori: Debora · Lloji: Ese filozofike · Tema: Meditim
Mírαzh! Pєrshєndєtjє mírαzh nє pαsqчrє..! dєshα tє tє thєm dísα fjαlє... Dєshα tє tє thєm sєsí ndíhєm pєr tч…! Dєshα tє tє thєm shumє pєr vєtєn dhє pєr αtσ qє ndjєj..! Mє lєr tє tє thєm sí fíl...
Autori: odeta klosi · Lloji: Ese filozofike · Tema: prinderit
njeriu mesoi te linde dhe te jetoje. por njerezit qe e priten ne lindje ishin prinderit .te gjithe mbeshtetjen e pare e gjeni tek prinderit sepse jane te vetmit persona ku gjen mbeshtje .prinderit jane gjeja me e bukur qe zoti na e dha .femija pa prinder ...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: "Po i drejtë s'është/syri i njeriut,që pa njohur mirë/shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë/e urren këtë,ndonëse s'ka pësuar/ndonjë gjë prej tij."- Medea
"Po i drejtë s'është syri i njeriut,që pa njohur mirë shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë e urren këtë,ndonëse s'ka pësuar ndonjë gjë prej tij." Këto vargje përmblifhen në një fjalë të vetme: PARAGJYKIM. Njerëzit paragjykojnë,ja...
Autori: Halit Trakanaku · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Shkrim i lire ….. Jeta ! Ne keto caste meditimi mora nje laps e hodha ne flete te bardhe ato qe me erdhen nder mend … JETA eshte thjesht nje fraksion kohe i shkurter , e shpejte , e pakapshme nga neuronet e njeriut dhe i vetmi avantazh eshte q...
Autori: Anna Cani · Lloji: Ese filozofike · Tema: biblioteka e shkolles
Biblioteka eshte parajsa e mendjes,bukuria e saj,eshte kyci qe hap dyert e dijes dhe eshte ushqimi per trirun tone. Te pakten jane ata persona apo njerez qe kane nje biblioteke te vertete. Cdokush mund te kete nje biblioteke por varet se sa shpesh lexon a...




Komentet e fundit!

Emri: Askushi
Email: Askushsorrushi@gmail.com
Komenti: GUNZ UP GUNZ UP JAM MA I FORTI NE MARKET, KAM FABRIKEN PLOT ME SHTTT, KTO KE NA I MARRIN KREJT, KTO KE NE KREIJ FURNIZOHEN SIDO QE TE JETE SITUATA, NESE JU DO KONKURONI UNE E DI C'KENI SHKERDHATA. VJEN NGA NE GJITHCA PARA SE ME ARDH TE JU, PARE CASH OFERTA PA FUND, LAJME SHUME HESAPE T'LIGUJDUM, ZARF ME EMRA BRENDA NE TE EDHE NJE PLUMB, GUNZ UP CLICK BANG JE TU QI ME WRONG GANG......

Emri: Aqifi
Email: Aqifkopertoni@gmail.com
Komenti: JAM CIKLOP NE HIP HOP UN PER JU JAM ZOT MOS ME SHTYNE NE GJUNAHE ME JU CU NE TJETER BOTE.

Emri: X
Email: eraldib5@gmail.com
Komenti: mua po, bravo.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com