Data e postimit: 2020-10-29 21:04:12
Lexime: 11610
Të ndryshëm , por gjithëashtu të barabartë
Autori: Armela Reshiti
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Të ndryshëm , por gjithëashtu të barabartë
Shkolla: 9 Vjeçare Bardhaj
Klasa: 9A
Qyteti: Shkodër
E-mail: Email eshte i fshehur!


A është e vërtetë që të gjithë jemi njësoj? Apo jemi të gjithë të ndryshëm? Njerëzit duket se argumentojnë pafund për këtë temë. Merrni parasysh skenarët e mëposhtëm:

“Ai thotë se nuk dëshiron vëmendje. Por a ia shikonit fytyrën kur u thirr për të folur? Ai qartë e donte vëmendjen. Të gjithë e duam vëmendjen. Jemi të gjithë njësoj.”,

“Nuk i pëlqen kur dikush ndërhyn në jetën e saj personale. Të tjerët mund të pëlqejnë kur i pyet për marrëdhëniet e tyre, por ajo bëhet shumë mbrojtëse. Të gjithë jemi ndryshe, ju i shihni.”.
Shumë njerëz me qëllime të mira do t'ju thonë me urtësi se ne jemi të gjithë unikë, se ne kemi veçoritë dhe idiosinkracitë tona. Kjo ju bën të besoni se asnjë dy njerëz nuk janë njësoj ashtu si asnjë dy flokë dëbore nuk janë njësoj.Pastaj ka edhe të tjerë që këmbëngulin se njësoj apo jo, ne të gjithë jemi flake dëbore. Ata ju thonë se ne jemi të gjithë njëlloj.Rezultati është konfuzion: A jemi të gjithë njësoj apo nuk jemi?
Jam e sigurt se ky konfuzion duhet t'ju ketë kapur në një moment në jetën tuaj. Ju mund të keni luhatur midis dy shkollave të mendimit, në varësi të vëzhgimeve tuaja të fundit.E vërteta, si me shumë gjëra të tjera, qëndron diku në mes dhe jo në ekstremitete.Ne jemi të gjithë të njëjtë, dhe të ndryshëm gjithashtuTë dy shkollat ​​e mendimit janë të sakta. Ne jemi të gjithë të njëjtë, por gjithashtu të ndryshëm nga njëri-tjetri.Njerëzit kanë lindur me disa sjellje të lidhura me tela që janë një pjesë e trashëgimisë sonë gjenetike. Këto janë sjelljet që ne demonstrojmë vetëm sepse jemi njerëz. Edhe binjakët identikë ndryshojnë në sjelljet e tyre të mësuara për shkak të përvojave të ndryshme të jetës. Akoma, aspektet themelore të personalitetit të tyre (të tilla si temperamenti) janë pak a shumë të njëjta pasi këto kontrollohen nga gjenetika.Djali që thotë se nuk dëshiron vëmendje mund të mos ketë fituar kurrë vëmendje. Kështu që ai shpik një gënjeshtër të re: ‘Nuk dua vëmendje’ për të mbrojtur egon e tij. Por kur e pranon, ai sillet si shumica e njerëzve. Vajza që nuk dëshiron që të tjerët të ndërhyjnë në çështjet e saj personale mund të jetë ajo, ambienti i së cilës e bëri atë të besojë se ndërhyrja e të tjerëve mund të dëmtojë marrëdhënien e saj. Ndoshta ajo e pa që kjo i ndodhi dikujt ose ndoshta kjo ndodhi në lidhjen e saj të mëparshme.Disa mund të mos duan te kenë fëmijë,sepse thjesht nuk e shohim atë si një qëllim të rëndësishëm për të pasur në jetë . Disa mund të mos duan të kenë fëmijë, sepse besojnë se planeti është tashmë i mbipopulluar.Disa mund të mos dëshirojnë të martohen sepse janë shumë të apasionuar pas punës së tyre dhe nuk duan të shpenzojnë asnjë kohë ose përpjekje për prindërit.Sjelljet tona të evoluara, që na bëjnë të gjithë njësoj, rezultojnë nga zhytjet gjenetike gjithnjë të pranishme që na shtyjnë të riprodhohen. Ne nuk kemi një zgjedhje për t'i ndaluar këto zhytje.

Vepra te ngjashme
Autori: ezra · Lloji: Ese argumentuese · Tema: falja dhe gabimi
-Te gabosh, e perse njerzit duhet te gabojne?-Te falesh,e perse duhet te falim?-A eshte e drejte te gabosh?-A eshte e drejte te falesh?Keto jane disa pyetje te cilave nje mas e madhe njerzish nuk ja din pergjigjen,ka dhe te tjere te cileve,as qe u bie nde...
Autori: ROSELA BAJRAKTARI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: LUMTURIA
PERRALLAT JANE RREFIME TE VJETRA NGA POPULLI, TE CILAT SHPJEGOJNE NE MENYRE SIMBOLIKE FORMEN E LUMTURISE SE VERTETE.NE PERMBLEDHJEN E PERRALES NDERTHUREN ELEMENTE REALE ME ATO FANTASTIKE.NEPERMJET PERRALLAVE NJEREZIT SHPREHIN DESHIRAT E TYRE TE CILAT NUK ...
Autori: Emma · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Save rendesishme eshtë paqja në botë
Sa e bukur është paqja!Nëse ka paqe do të thotë që në botë të gjithë e duan të mirën e njëri tjetrit.Paqja mund të bëhet vetëm nga një shtrëngim duarsh.Të bësh paqe do të thotë të falësh njeriun qe i ke bërë keq.Në kohën e luft...
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nena
Nena per mua eshte qenie me e mrekulluushme qe mund te ekzistoje ne planet.Ajo te meson gjerat elementare te jetes.Eshte ajo e cila le gjumin e nates dhe kujdeset per ty.Ajo e cila te kap perdore sa here te rrezohesh.Nena eshte mbeshtetja me e madhe e imj...
Autori: Ardita Gashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 7 Marsi
7 Marsi eshte dita e vetme e cila i kushtohet mesuesit, kjo me te vertete eshte nje dite me vend dhe nje dite e qelluar, me vjen mire qe ne kemi nje dite qe ta falenderojme mesuesin per te gjitha te mirat dhe veshtersite qe i kalon dhe i ka kaluar per te ...
Autori: xhesika mersinllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Analiza letrare
ANALIZE LETRARE: Gjenerali i ushtrise se vdekur koment dhe analize (I.Kadare) Ne roman takojme njerez te nje populli te vogel,por krenar per luften qe ka bere, te cilet dinin te respektonin traditat,te respektonin mikun, te respektonin te vdeku...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A duhet te falim gjithmone?
Kjo fjala "gjithmone" me lekund pak. Asgje nuk duhet te jete"gjithmone". Sigurisht qe duhet te falim... ama jo gjithmone. Te falesh eshte nje shenje e nje karakteri te forte thone dhe jam shume dakord. Te gjithe e dime se duhet te falim kedo kur ben nje g...
Autori: rita bashuri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese
Koha nuk kthehet dot pas,por ajo kthehet ne kujtime.Kujtime te largeta qe i mbajme gjithmon me vete,ne ate sirtarin te mbyllur me kyc ne zemren tone.Sepse jane te bukura e na ngjallin emocion.Ashtu sic eshte edhe periudha e femijeris.Nje bote krejt ndrysh...
Autori: Gabriela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 70 vjet clirim
Shqiperia eshte vendi i gjith shqiptarve.Une krenohem per shqiperin.Ne ne bote na perfajsojn sportistet shqiptar.Jam krenar qe jam SHQIPETAR SHQIPERIA E SHQIPTARVE............
Autori: Mario Shyti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Roli im ne jete
Si cdo qenie qe jeton ne cdo vend,edhe une jam si ajo,jam nje shpirt i lire qe fluturoj per te gjetur paqe e dashuri.Jam nje person nder mijera te tille qe kam identitetin tim,kam deshirat dhe preferencat e mia,kam familjen dhe fisin tim,kam ne dore te be...
Autori: Elmedina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta është kopertinë e librit në të cilën bën pjesë jeta dhe vdekja.Ne çdo ditë përballemi me nga një sfidë që mund të nxjerrim mësim nga ajo që kemi kaluar.Nganjëherë ndalemi e mendojmë a thua vallë, pse na duket që jeta është qa ...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta eshte gjeja me me vlere qe ka nje person. Ajo eshts thesari me i cmuar per njerezit. Jeta jone eshte shume e shkurter, ne te ka shume gezime e hidherime.Disa njerez nuk e duan jeten e tyre dhe perpiqen qe ti japin fund asaj, por kjo nuk eshte gje e ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: I semuri per mend
Vepra e Molierit eshte mjaft aktuale edhe ne ditet e sotme. Fenomeni i mjekeve te cilet jane mjaft te mire ne oratori dhe jo aq shume ne praktik ndeshet shpeshedhe ne kohen tone. Ne kohen gjate te ciles vepra eshte shkruar sigurisht qemartesat e detyruar...
Autori: alesja · Lloji: Ese argumentuese · Tema: kushtuar babit tim ^_^
Kjo eshte hera pare qe po shkruaj per ty. Dhe jo se nuk e kam ndjere ,por se te shkruash per ty nuk esht e thjeshte . Je nje person shume i rendesishem ne jeten time . Pa ty jeta ime do humbiste kuptimin. Je njeriu qe me merzit me shume ,por qe me do dh...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com