Data e postimit: 2020-10-22 17:43:28
Lexime: 9763 |
Ja kush do t jem unë në të ardhmen!!!
E kush nuk do të donte një të ardhme të mirë për veten e tij, madje mund të them se ky është qëllimi I të gjithëve. Cdo njeri jeton me shpresën se një ditë do të arrijë githcka do, gjithcka q...
|
perkedhelja eshte e gjithe dashuria e nje personi ndaj nje tjetri e misheruar ne nje prekje te ngrohte,te embel,qe te mbush me jete.Qe ne barkun e nenes mesohemi te na perkedhelin.Nena flet me ne ,na meson te rritemi duke na perkedhelur e duke na treguar ...
|
UNË E TI!
Sikur të kish unë - Ty
tashmë do t'i qaja malet
fushat dhe detin
tejpërtej
per te arritur gjerë
tek era me Kanellë
dhe Rosmarinë
Por sikur të ishim
Sikur ditur moti
do të ngisja pas
në secilin vend
skaj më...
|
Poezia ime ngjan me kartolinat ne festa.
Gjithsecilit i takon nje urim.
U ngjan diteve te mbushura plot me ngjarje
qe ndonjehere zgjasin deri ne agim.
Flet per gezimet,
per lumturite e mia,
kur nje lajm i bukur mbremjen ma zbukuron.
flet yjet ...
|
E tille eshte jeta!Si nje furtune qe rremben vrullshem cdo sekonde,largohet dhe merr me vete gjithcka te bukur.Qindra e miliona njerez vijne ne jete,qindra e miliona te tjere largohen prej saj.Disa u larguan padrejtesisht nga kjo bote,disa te tjere u perp...
|
O tokë e Shqipërisë,
E shkelur nëpër shekuj.
Shumë copa ti ndanë
Por prapë Shqiperi do mbetesh.
U rrokullis një copë shkëmbi
E ra në fushë,
Urrokullis një tjetër shkëmb
E ra në det.
Por prapë emri
nuk iu ndërrua
shkëmb se...
|
dashuri cdo me thene ?nje pyetje e madhe me nje pergjigje shume te vogel.
une them se eshte nje ndjesi po po nje ndjesi
|
Liria e fjalës
Liria është një dritare e jetës.
Në faqe të parë,këtë liri të gjithë e kemi kuptuar,por rreth saj njerëzit japin mendime të ndryshme.
Liria e fjalës,për mua është të shpreh hapur hapur mendimin,të...
|
Dimri per mua eshte nje stin e bukur plot debor.Ntyra eshte shume e bukur sepse merr nje ngjyre te bardh .koha eshte e ftohte por geyimi i femijeve eshte shum i madh femijet lozin me topa bore dhe duke rrshitur me skia .Kur viem ne shkoll koha eshte e f...
|
pas diteve te ftohta me shi erdhen ditet me acar te dimrit i cili e ka shtrire pushtetin e vet deri ne ditet e pranveres por bardhesise se bores i gezohen me se shumti femijet...... ne mengjes me zgjoi nje e trokitur e forte ne dere vrapova me nxitim dhe...
|
Familja eshte gjeja me e shtrenjte .. Sepse brenda familjes kemi mesuar shume gjera . Kemi mesuar si te duam e si te na duan . Kemi mesuar belbezimet e para.. Familja eshte gjeja me e mire qe Zoti na ka dhuruar . Sepse askund tjeter nuk munde te gjesh nje...
|
Migjeni eshte nje shkrimtar dimensional dhe ne ze poet i letersise shqipe.E gjitha kjo dhunti e tij, e ndihmoi ate te realizonte vepra me nje mjeshtri te pashoqe.
Ne krijmtarine e tij letrare figura femerore mori nje universalitet,me nje peshe te madh...
|
mesuesja Dursune
kur permend emrin mesuese
ndjej dashuri ndarja sot nga ti
ndarja sot nga ti
ishte me shume veshtersi .
Gjithm...
|
Vitet kalojne por nenen se harrojme,
zemer e embel me dashuri,
qe mbjell veq paqe e dashuri,
je ti oj nena ime je ti.
Zeri yt i embel,
thell ne mua buron,
dashurine tende,
cdo femije e deshirone.
|