Data e postimit: 2020-10-08 17:09:55
Lexime: 3118 |
mesuesen time
une shume e dua
se ajo kujdeset fort per muua.
mesuesja ime
eshte si lule vjollce
andej edhe ne e quajme mesuesja Mimoz
|
dita e pranveres eshte dite ku lulezon natyra,zogjet shtegtar kthehen ne vendet tona.ne ato dit pranvere koha fillon te ngrohet po ashtu edhe cicerimat e zogjve na e zbukurojne te tere qytetin ,pastaj fillojne qe te qelin lulet ajo bukuri e ajo ere na e z...
|
Lufta fataliteti i jetes njerezore! Lufta, perfytyrimi i pare qe na vjen ne mendje eshte shkaterrim,dhimnje,gjak,lot.Eshte mjaft e lehte per ta filluar nje lufte,por mjaft e veshtire per ta dhmangur dhe per t'i dhene fund asaj mjaft e veshtire.Pse duhet t...
|
sapo kujton kete dite natyrisht te vjen ne mendje gjith ajo pune e paepur gjith ato sakrifica qe bene rilindasit dhe patriotet shqiptar per te ngritur dijen e popullit shqiptar.andaj dhe ne duke marre si model sjelljen tuaj shpresojme tju ngjajme ne jet...
|
Ishte nje mengjes, akoma isha e pergjumur ne endrra te bardha.
Hapa syte, dhe nje ftohtesi ma preshkoi tere trupin. Hapa dritaren,mu duk sikur rete po kuvendonin ne mes vete sikur donin te na sillnin boren e pare.
Sa hap e mbyll syte moti ndryshoi dhe f...
|
Autori:
Ina Nezaj
·
Lloji:
Hartim
·
Tema:
Une e dua atdheun tim dhe jam shume krenare qe jam shqipetare!
Per mua te qenurit shqiptar ma ploteson kuptimin e jetes. Te qenurit shqiptar, per mua eshte e mrekullueshme. Krenaria ime shkelqen pse i perket kesaj race fisnike, te zgjuar e trime. Krenaria ime shkelqen pse i perkas popullit me te lashte ne Evrope, kre...
|
dashuria nje fjale qe kur e permend te rrenqeth mishin nje fjale aq e bukur sa qe cdokush qe e ka njohur apo e ka prekur ate e kupton rendesine e peshen e tepert qe ka kjo fjale e thjeshte me nje bote me kuptime ne te medha e nga me te shume llojshmet das...
|
Nena eshte nje nga gjerat me te shtrenjta dhe me vler. Ajo eshte nje grua e cila punon nate e dite qe ne te kemi nje te ardhme me te mire e me shume njohuri.Nena eshte mrekullia me e bukur qe zoti ka krijuar ndonjehere.Zoti ka krijuar ate gruan e ndjeshme...
|
Lojrat jane nje nga gjerat me te pelqyeshme e me argetuese per femijet . Pavaresisht se lojrat jane te ndryshme ne thelb kane disa karakteristika dhe rregulla te njejta . Gjate lojes ju shfaqni aftesite tuaja te vecanta dhe mesoni te respektoni te tjeret...
|
siq eshte thene me heret ,siq thuheut edhe tani gjuha shqipe ka prejardhje nga nje popull i lasht populli ilir.Te cilet ishin paraardhesit ton.gjuha eshte simbol i nje kombi ashtu edhe gjuha shqipe eshte simbol i popullit shqipetar.Populli shqipetar kisht...
|
prindërit unë i dua shumë,pa marr parasysh a janë të pasur a po të varfër.Prindi është i vetmi përson që edhe jetën e jap për ty ndonjëher të qërton por ebën vetëm për të mirën tënde,ata janë më të pjekur se unë,janë ballafaquar...
|
Pse jemi keshtu si jemi? Si ndodhin ato qe ndodhin? Kur filloi dhe kur do te mbaroje gjithcka?...
Ne kemi vite mbi kete planet, por kur e kemi pyetur veten per shkakun e atyre qe shfaqen cdo cast para syve tane? Provoni te pyesni veten: Kush jam une? Mun...
|
Libri eshte prej letre te holle por ai ka nje fuqi te jashtezakonshme, ai mund ta ngreje njeriun ne majat me te larta te fantazise e te shkences. Cdo liber qe lexojme na hap nje porte te panjohur me pare. nepermjet librave ne mund te fluturojme si ne nje ...
|
Vendi me i mire,me i vlefshem per mua vendi ku buron ditura,vendi me i shtrenjte.
Shkolla,eshte cerdhe e diturise,sepse aty mesohen gjerat e jetes,mesohet llogaritje,shkrim dhe lexim,historine e kombit tone e mesojme,dyert e shkolles jane te hapura gjith...
|