Data e postimit: 2020-09-30 16:54:54
Lexime: 2026
27 vjetori i clirimit te Shqiperise.
Autori: Aksa Bardhi.
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Atdheu
Shkolla: Abdulla Keta Godolesh
Klasa: 9
Qyteti: Elbasan
E-mail: Email eshte i fshehur!


Vitet kalojne,ditet gjithashtu por kujtimi i deshmoreve mbetet perhere i fresket ne zemrat tona,ne kujtesen tone e ne librat plot histori,dhe jam e sigurte qe ne kurre nuk do ti harrojme te pare tane.Historite e tyre prekese permenden dita dites.Fale tyre ne e mbajme te lire flamurin Shqipetare. Liria fitohet me guxim e gjak te derdhur,me vullnet e ndershmeri.Pikerisht kete bene ato.Lurtuan pa reshtur vetem e vetem qe ne te ishim te lire.Dhe e arriten qellimin,ne sot festojme te lire e krenare.ato kane kaluar dite te veshtira me pot sakrifice,e nuk u dorezuan kurre.Jam krenare vertete qe jetoj ne nje vend te tille si ne Shqiperi.Dhe dua qe kurre te mos largohem qe ketu.

Vepra te ngjashme
Autori: Artiola Berisha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vjeshta
Dielli doli ne horizont me rrezet e tij te arta, duke ngrohur tere siperfaqen e tokes,duke ngrohur tere siperfaqen e tokes, e cila kishte marre nje pamje mahnitse me ngjyre ari e bronzi . Athua ku mbeti ai petku i gjelbert ? Ku mbeten kenget e dallendys...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Rendesia e librave.
Libri eshte nje perle per te cilen nuk ke nevoje te shkosh ne fund te oqeanit per ta gjetur.Libri eshte nje thesar per te cilin nuk te duhet nje harte per ta marre.Kam lexuar libra dhe me besoni kur them se nuk ekziston nje ilac me efektiv qe te ben te ha...
Autori: Lola Tahiri · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera
Ne pranvere lilezojne lulet.Dielli vizellon.Lulet jane te bukura.Pemet lulezojne.Pranvera fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 Qershor.Pemet zbukurohen bukur.Ne pranvere femijet luajne.Ne pranvere moti nuk eshte edhe shume i nxehte eshte edhe pak i ftohte.A...
Autori: Dea cekici · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta
kur ne jete nuk te mbetet azgje per te jetuar kur te shkaterroen endrret ndjehesh ipa shprese nje person i harruarpa jete pa endrre pa te ardhme.Ateher nisja nje jete te re me endrra re reja , shpresa dhe frika do te jene ne cdo hap qe ti do te hedhesh ,b...
Autori: Anduena Shabanaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: jeta
Jeta..,eshte egzistenca e njeriut, shum njerez kan gjethqka qe duan, ndersa shum te tjerve ju mungon gjdo gje dhe nuk kan as nje deg te vetme per tu kapur e per te jetur. Mendoj qe kjo nuk esht e drejt kur shum njerz vuajn nga urija e ndresa te pasurit us...
Autori: smile you are beatiful · Lloji: Ese pershkruese · Tema: dimri
Dimri eshte stina me e ftohte prej 4 stineve.Eshte e vetmja stine e cila bashkon familjen,ne nje dhome te ngrohte duke ndenjur prane zjarrit.Eshte e vetmja stine e cila ka me shume atmosfere festive.Ne kete stine rruget boshatisen e vendin e mbulon nje qe...
Autori: Alkida · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kultura
Kultura tregon indentitetin e një personi..Një njeri i kulturuar është ai njeri që ka dije,që flet qetësisht e bukur,që di të bashkëpunoj dhe të sillet mirë me të tjerët.Kultura parësore që ne tregojmë,është kultura që na japin prindë...
Autori: Krisula Bilo · Lloji: Ese pershkruese · Tema: nje vend aq i afert nga femijeria e larget
Femijeria, eshte mosha me bukur ne te cilen secili pa diskutim ka kujtimet e veta. Femijeria ka kujtimet me te bukura, me te vecanta, me mbrslenese ne jeten tone. Une kam shume kujtime nga femijeria ime. mosha e femijerise per mua do te mbetet tere jeten ...
Autori: A.....A K.....A · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ATDHEU
Vitet kalonin dhe çdo nentor festohej zhurmshem, por ky vit eshte ndryshe, eshte Vitet kalonin dhe çdo nentor festohej zhurmshem, por ky vit eshte ndryshe, eshte njesoj sikur te mbyllesh nje kapitull te nje libri plote me ngjarje, sikur te mbyllesh Jam...
Autori: fitore lela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: babait tim
Ditet ikin, ashtu si javet , muajt , vitet ....Ikin pa u ndjere , ndersa dhimbja po me pervelon shpirtin ...Hap syte , por cte shikoj ,kur nje mjegull e pashpirte me pengon veshtrimin drejt qiellit ...Baba , e ndiej mungesen tende ,si te ishte ajri qe thi...
Autori: Dritana hida · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dite dimri
Erdhi stina Ku te gjithe e shijojne dhe sigurisht e pelqejne.Ajo Ku mbulon cdo rruge te qytetit me nje pelhure te mendafshte dhe m ngjyren karakteristike te saj.Tashme ndodhem ne dritaren e dhomes sime...po shikoj kete bardhesi mahnitese e cila po me mbus...
Autori: Xhesilda Paja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Femijeria
Fëmijëria , shpirti im rebel . Fëmijëria është stacioni më i bukur në udhën sa të gjatë por dhe të shkurtër të jetës. Është pranvera e shpirtit, është përjetimi më njerëzor i kësaj bote , të cilën e kujto...
Autori: Blerta Sinanaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Libri
Te shkruash per librin eshte kenaqesi e madhe sepse ai eshte nje kopesht me lule te bukura.Dashuria me e madhe eshte per librin .Kur hyn ne boten e tij nuk mund te dalesh me sepse te frymezon , qdo kapitull te len mbres libri eshte sikur kaltersia e pafu...
Autori: Blerti Vejuka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: KOHa !!
Jam duke udhetuar ne nje vend te ngjashem po krejt ndryshe vendit ku jetoj.Jam duke shkuar ne nje bote tjeter. Po shkoj me nje shpejtesi shume te madhe qe dhe me fut friken, Nuk shikoja dot asgje. Mendja ime ishte e bllokuar. Ishte vetem erresire e pa...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com