Data e postimit: 2020-09-02 12:04:16
Lexime: 2116
Bukuria e jetës më bën të lumtur
Autori: Anonime
Lloji: Analize letrare
Tema: Pjesa 2
Shkolla: Xxxxc
Klasa: XI
Qyteti: Xxx
E-mail: Email eshte i fshehur!


Vazhdim pjesa II

Po pra, ato gjërat që nuk i kam pasur në fëmijëri më lanë të kuptoja shumë gjëra me rëndësi. Ndoshta mënyra se si i kuptova nuk ishte e duhura fundja edhe unë kisha ëndrra fëmijërore që më mundësonin të jetoja e të vazhdoja tutje , por prapë se prapë gjithmonë arrija të gjeja me diqka lumturinë , gjithmonë arrija të merrja një mësim prej saj. Këtë po ju them pavarësisht se çfarë ju ndodh në jetë e rëndësishme është të ngriheni përsëri e në këtë rast të ëndërroni nëse sot nuk e keni mundësinë ti bëni do e beni një ditë kur të rriteni. Dhe këtë premtim ia bëja vetes ose të themi ngushëllim kur nuk e merrja atë që doja. Pavaresisht asaj që ju ndodh ose asaj që ju thuhet mos hiqni dorë , mos lejoni të tjerët të ndikojnë në atë që ju doni të beni, mos lejoni mendimet negative të pengojnë atë që ju bën juve te lumtur sepse unë e bera një herë por të jeni i bindur se e mora mësimin e duhur 'të mos heq dore ' .Ndoshta do mendoni se këto fjalë jane vetëm fjalë por besoni se nuk jane, jane për me tepër fjalë që burojnë nga zemra ime. Mos heq dore. Be happy!

Vepra te ngjashme
Autori: edmond tupja · Lloji: Analize letrare · Tema: teks informativ
teks informativ per femij
Autori: Ardonis vrellaku · Lloji: Analize letrare · Tema: dimri
Dimri per mua eshte nje stin e bukur plot debor.Ntyra eshte shume e bukur sepse merr nje ngjyre te bardh .koha eshte e ftohte por geyimi i femijeve eshte shum i madh femijet lozin me topa bore dhe duke rrshitur me skia .Kur viem ne shkoll koha eshte e f...
Autori: Ajshe Jakupi · Lloji: Analize letrare · Tema: Bukuritë e Pranverës
Përshëndetje pranverë!Një stinë që na zgjon e na ringjall.Na ndihmon të gjejmë ajrin dhe ujin ngazëllyes e na emocionon nga yjet e natës...Pranvera është mënyra e natyrës për të thënë "Le të festojmë". Ajri është si një flutur me k...
Autori: arbnora gashi · Lloji: Analize letrare · Tema: cigarja
nga kristali bakri e druri stolis dhoma sallone hotele me pes yje te djegin me cigare fre skan meshir per gezime kur kan halle i thithin i shkundin i djegin e me ne fund i fikin e ti nuk ben ze ata me shum djegin vet veten me shum i tymosin mushkerit me s...
Autori: kristina · Lloji: Analize letrare · Tema: clirimi i shqiperise
SHQIPËRIA është jeta për një shqiptar, është fryma që ai merr dhe kudo që të shkojë s’do e harrojë. Mund të shkosh larg, mund të ndërrosh emër,veshje,gjuhë,sjellje por shpirti nuk e tradhëton dot atë vend që e lindi. Atdheu është...
Autori: xhori · Lloji: Analize letrare · Tema: adoleshenca
Jetoje jeten e lire Mos mendo se te pert dicka e veshtire Jeto duke luajtur, me fatin duke lodruar Jeto duke jetuar... Jeto pa dhimbje adoleshencen Me ze te lart shprehe preferencen Mos kerko te jetosh e nguruar Perpiqu te...jetosh duke jetuar ...
Autori: Erdis Prejs · Lloji: Analize letrare · Tema: Pushimet
Erdhen pushimet. Ah sa mire une u njoha me shoket e mi te klases si Klendi'Denisi'Juana'seldi etj. Mesuesja na tha qe kemi per te mesuar regullat e Covid-19 Ne u gezuam por sduhet tu afroheshim shokeve. 🙃🙃🙃🙃
Autori: Medina Pllana · Lloji: Analize letrare · Tema: dita etj
Sot eshte nje dite e veqant sot eshte edhe nje dit e shenuar me flamur ne dor jemi duke festuar te gjithe po e festojme per te shtrenjtin atheun ton 17 SHKURTI TI JE DIYA JONE
Autori: enderra · Lloji: Analize letrare · Tema: e
enderro sikur do te jetosh pergjithmon jeto sikur do te vdesesh sot
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Analize letrare · Tema: shoqërore
1.Njerëzit e vjetër ,japin këshilla të mira !
Autori: vajza pa emer · Lloji: Analize letrare · Tema: shoqeria
gjithcka ia nisi me afersin e familjeve tona,,cdo gje filloi nga femijeria jone....edhe vazhdon sot edhe kesaj dite .kjo e jona eshte shoqeri e vertet , nje shoqeri qe nuk mund te prishet nga askush dhe nga asgje ....nuk eshte si cdo shoqeri tjeter sepse ...
Autori: Anxhela Cezmolli · Lloji: Analize letrare · Tema: Poezi
Dashuria është gjithçka. Është gjithçka që bota ka. Ajo të çon sa më lart. Të bën të fluturosh në parajsë. Si dashuria kurr nuk ka. Duhet përdorur..Zoti kot nuk e dha.
Autori: Nijazi Ramadani · Lloji: Analize letrare · Tema: Dashuria
UNË E TI! Sikur të kish unë - Ty tashmë do t'i qaja malet fushat dhe detin tejpërtej per te arritur gjerë tek era me Kanellë dhe Rosmarinë Por sikur të ishim Sikur ditur moti do të ngisja pas në secilin vend skaj më...
Autori: eda · Lloji: Analize letrare · Tema: nene tereza
Nene Tereza eshte krahu qe na tregon drejtimin.... ej prit nje sekonde me vr8 mendove se do shkr ese per nene terezen? jo se nuk dua po pertoj plus qe km shum msime dhe humbas kohe kot duke shkr kte.. ehhh ju zhgenjeva ee? po vl re se kshu e ka jeta nje...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com