Data e postimit: 2020-08-23 15:52:52
Lexime: 10971
Ese per jeten,peripecite dhe sfidat e saj.


JETA PERVECSE ESHTE NJE RRUGETIM I MUNDIMSHEM ESHTE PLOT SFIDA TE CILAT SHUMICEN E NJEREZVE I BEJNE TE PERKULEN.JETA MUND TE GERSHETOHET NGA E MIRA DHE E KEQJA;NGA E DREJTA ME TE GABUAREN;NGA SINQERITETI ME DINAKERINE POR MBI TE GJITHA JETA ESHTE E BUKUR.NE DUHET TE ECIM NE JETE SHUME AMA PA U LODHUR PER TE ARRITUR ATE QE DUAM.E SOTMJA DHE E NESERMJA JANE MUNDESI PER NE NDAJ NE DUHET TI SHFRYTEZOJME SIC DUHET.NE DUHET TE KENAQEMI ME ATE QE KEMI DHE TI LEME GJERAT TE RRJEDHIN ASHTU SIC JANE DHE JO SIC DUAM NE.KUR TE KUPTOJME QE NUK MUNGON ASGJE,ATEHERE E GJITHE BOTA DO TE NA PERKASE NE.KAM MESUAR SE AJO CFARE CDOKUSH DI ESHTE THJESHT MAJA E AJSBERGUT,SEPSE ASKUJT NUK I MJAFTON DIJA.I MENCUR ESHTE AI QE MERR NE SHQYRTIM TE GJITHE AJSBERGUN.AI QE THOTE UNE DI MENDOJ SE NUK DI ASGJE PASI NE KEMI AQ SHUME PER TE MESUAR SAQE NJE I MOSHUAR MUND TE THOTE SE UNE NUK DI ASGJE.JETA MUND TE KRAHASOHET ME NJE BETEJE,DHE NESE THUA SE E KE HUMBUR ATEHERE E KE HUMBUR ME TE VERTETE,SEPSE HUMBJA NUK PRANOHET PA LUFTUAR. KURRE NUK DUHET TI NENSHTROHESH ASKUJT PER CFAREDO LLOJ ARSYEJE.NJE SHPREHJE THOTE SE:NESE DO DICKA TE BERE KERKOJA NJE FEMRE NDERSA NESE DO DICKA TE THENE KERKOJA NJE MASHKULLI.AI QE E KA LEXUAR ME VEMENDJE E KA KUPTUAR ME SE MIRI.I LUTEM ZOTIT TE MOS ME BEJE NGA ATA QE VAREN NGA EGOJA DHE FAMA SEPSE ATA NUK JANE ASGJE PERPARA UNITETIT DHE DREJTESISE...A NUK ESHTE INTERESANTE SE SI JEMI TE GJITHE TE KRIJUAR NGA ZOTI,DHE PRAPE DALLOJME KAQ SHUME NGA NJERI-TJETRI???EGOJA,HIPOKRIZIA DHE PESIMIZMI I KA SHNDERRUAR NJEREZIT.POR DIJENI SE TE GJITHA KETO NJE DITE DO TI PAGUAJME.

Vepra te ngjashme
Autori: Xheni Llupo · Lloji: Ese informuese · Tema: Miqesia e adoleshenteve
Jam Xheni Llupo 18vjec,studioj ne Kolegjin Arsimor Daka ne qytetin e Lushnjes. Pasioni dhe deshira per eset por edhe shkrime te tjera te cfaredoshme eshte i madhe.Shpresoj t'iu pelqejne☺
Autori: Steisi Mata · Lloji: Ese informuese · Tema: Trafikimi i qenieve njerezore
Tetori njihet si muaji i trafikimit të qenieve njerëzore.Në kuadër të këtij muaji, ne duhet të ndërgjegjësohemi sadopak në lidhje me këtë "krim". Por fillimisht, çfarë është trafikimi i qenieve njerëzore? Trafikimi i njerëzve është nj...
Autori: Eda · Lloji: Ese informuese · Tema: Une
Une jam nje vajze 15 vjece. Nepermjet ketij teksti une doja qe te hapja nja dikutim me teme : "EGZITENCA E PERNDISE" qe lidhet me besimin tuaj nese egziston ose jo Zoti. Pasi te hap diskutimin une do te parashtroj edhe idete e mia qe e vertetojne kete... ...
Autori: Njomza · Lloji: Ese informuese · Tema: 20 vjetori jubilar i Epopesë se UQK-së
Muaji ku vjen pranvera,por qe para 20 viteve u ndal ne gjysem. Marsi na mori bijte e bijat me te mira te Kosoves,por na la prapa krenari dhe inspirim per ta dashtur atdheun,sot ne po festojme te lire,por po ta perjetonim luften e zeze qe e perjetuan te pa...
Autori: xhoana hoxha · Lloji: Ese informuese · Tema: Une dhe televizioni
Jetojme ne shek XXI dhe teknologjia ka bere shume shpikje si psh.celulare,tv ,kompjutera ,tablete e shuem te tjera te cilat u perkasin dimensioneve e programeve te ndryshem.Si te gjithe moshataret e mi edhe une jam futur brenda ketij zhvillimi ,ku per ...
Autori: Gresa xhepmetaj · Lloji: Ese informuese · Tema: Vjeshta
Vjeshta eshte nje stine imagjinare.Ne fshatin ku une jetoj eshte shume bukur sepse kur bien gjethet e gjithe toka mbulohet.Mollet piqen,rrushi,geshtenjat e shume fruta te tjera.Vjeshta eshte stina e preferuar e bujqve sepse ka shume gjera per te vjele.Por...
Autori: Limani · Lloji: Ese informuese · Tema: Roli i teknologjise ne jeten tone!
Bota e sotme po ecën me galop, por së bashku me zhvillimin teknologjik po shtohen edhe problemet që u vijnë njerëzve nga përdorimi i shumtë i celularëve dhe internetit. Probleme shëndetësore, por edhe sjellje antishoqërore, këto janë disa nga...
Autori: Kamela Musaku · Lloji: Ese informuese · Tema: Fjala
FJALA eshte baza e komunikimit , zgjerimi i perdorimit te saj si dhe pasurimi kuptimor i saj ka vlera jo vetem edukative dhe kulturore , por edhe jetike, ekzistenciale. Prej njohjes sa me te thelle me fjalen buron komunikimi njerezor, plot informacionete ...
Autori: Anonime · Lloji: Ese informuese · Tema: Shtëpiake e Dëshpëruar
U zgjova NE mengjes Me plot kuriozitet Te shihem ne pasqyre E Te shoh sa jam e mirë. Të pastroja dhëmbët oh sa qejf kisha , por edhe të parfimosesha Nuk është se nuk dija. Hapa sytë të shihja Në dritare, po cte shihja Me...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese informuese · Tema: Anet pozitive dhe negative te rrjeteve sociale
# Të Rinjtë dhe Rrjetet Sociale: Navigimi në Dilemën e Avantazheve dhe Rreziqeve Rrjetet sociale janë një pjesë e pashmangshme e jetës së të rinjve në ditët e sotme, duke sjellë me vete edhe anë pozitive dhe negative. Nga njëra anë, kë...
Autori: Arbenita Gecaj · Lloji: Ese informuese · Tema: Biografia e skenderbeut
Gjergj Kastrioti ishte djali më i vogël i Gjon Kastriotit dhe i princeshës Vojsava, fëmija i fundit midis 4 djemve dhe 5 vajzave. Mendohet se lindi më 6 maj 1405 në Mat. U mor peng si nizamë pas thyerjes së të atit nga Sulltan Murati më 1421 dhe...
Autori: Brikena · Lloji: Ese informuese · Tema: Fjalet e urta dhe aforizmat
Fjalet e urta por edhe aforizmat perdoren shume ne jeten e perditshme . Ato jane gati te ngjashme , por cilat jane ato pak ndryshime qe i dallojne ato nga njera-tjetra ??? Fjalët e urta janë thënie të thukëta, të cilat bartin një mendim, konstatim...
Autori: Ledia Fili · Lloji: Ese informuese · Tema: Ese informuese per kalane e Krujes
Kruja eshte nje qytet qe ndodhet ne Shqiperine e mesme. Por nje nga bukurite e ketij qyteti eshte edhe kalaja e Krujes,e cila eshte ngritur ne shek.V-VI. Kjo eshte nje nga kalate me te njohura ne Shqiperi. Ajo eshte e ngritur ne nje koder shkembore. Brend...
Autori: honest · Lloji: Ese informuese · Tema: une jam
une jam ... Une jam ajo e cila kenaqet dhe me pak . Une jam ajo e cila jam e cmendur pas sinqeritetit , besnikerise dhe tradhetine e kam tabu . Jam ajo e cila cfara ka ta thot ne sy e mire apo e keqe qofte ajo gje . Jam me tolerantja ne bote ama kur tejk...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com