Data e postimit: 2020-06-02 10:31:34
Lexime: 1917 |
"Natën pata ftohtë,u ngrita dhe hodha një kuvertë tjetër."
|
dashuria eshte motorri i jetes , matematika eshte motorri i shkences
|
kjo eshte nje mendim dashurie pra dashuria eshte gjithcka si intereson se kush eshte apo kush je vetem dashuro vetem dashuro ska rendesi cfar moshe ke i madh apo i vogel por dicka eshte dashuria nje thenie per ate qe do stilin e kom high rruges eci slow k...
|
Ndonjeher ne njerzit duhet te pyesim veten se pse po vuan ky shpirti yne dhe nuk planifikojm te kenaqemi ta zevendesojm kete vuajtje sepse pa sherim te shpirtit te njeriut ai fillon te avullohet ,pse jo te zevendesojme ate vuajtje me neuroza qe te zgjasim...
|
burrit mos i shiko gunen po punen
i zoti nxjerr gomarin nga balta
|
E dashur Largesi..
E kuptoj qe kjo eshte puna jote, por te lutem behu me e meshirshme, me njerezore.. Kushedi se sa njerez nuk mundem ti takoj, ti puth, ti perqafoj vetem prej teje.. Me mua e ke ekzagjeruar pak si shume mesa duket.. Perhere ke qene preze...
|
Mendimet jane mizore , te mendosh eshte njerezore!
|
Ti nuk mund te jesh lapsi qe vizaton busqeshjen e te afermeve te tu por mund te jesh goma qe fshin vuajtjet e tyre.
|
Nese s`mendon per te ardhmen do te mbetesh pas te.
Buke,e kryp e zamer.
Ndarja e pasurise mund te jete shkak i tragjedise.
Vellau eshte armiku me i madh.
Nese ofendon te tjeret pa te drejte krijon shkas te te ofendojne me te drejte.
Ai qe s`punon,dhe...
|
"Heshtja nuk është shenjë ligësie;
Bën zhurmë kush përbrenda është bosh"
|
"Lexuesi bëhet dëshmitar duke i bërë të tijtë personazhet,të cilët marrin jetë në mendjen e tij. I interpreton sipas mënyrës së vet disa fragmente,duke u dhënë atyre kuptim"
|
-Ti rrisë dhe edukojë me ndjenjën e respektit ndaj njëri-tjetrit.
-Të kultivojë besimin te Zoti dhe dashurinë për njeriun.
-Ti ushqejë me dashurinë për atdheun.
-Të respektojë të drejtat e fëmijës.
-Të sigurojë një edukim sa më të...
|
Njerzit qe kafshoine duart e atyre qe i ushqein zakonisht lepine kepucet e atyre qe i godasin...33
|