Data e postimit: 2020-05-26 16:35:37
Lexime: 3855
I paharruar kujtimi yt!
Autori: Klevisa Manovi
Lloji: Tekst vleresues
Tema: Luis๐Ÿ˜ฅ
Shkolla: 9-vjecare Kastriot
Klasa: 8
Qyteti: Peshkopi
E-mail: Email eshte i fshehur!


Nuk mund ta besoj akoma qe ti nuk je me ne kete jete.Si munde te largohesh keshtu?Si munde te lesh gjithe keto njerez qe te duan pas?Si mundi zoti te te largonte aq shpejt nga kjo jete?Si mundi te te largonte akoma pa krijuar familjen,akoma pa mbushur te 20-tat,akoma pa u bere dhenderr pa u bere baba?
Gjithmone kam thene se Zoti di dhe ben me te miren,por u zhgenjeva shume nga ai kur na e mori nga jeta kete femije te pafajshem,e mori ne lule te rinise,pa arritur te realizonte enderrat e veta.Nuk mendoi sa keq do e perjetonte familja,nuk e mendoi si mund te varrosesh nje femije,si mund te varrosesh nje vella...?Si do mesohen ato me faktin se nuk do shohin me driten e syve,lumturine e familjes.A do shendrise me dielli per to ,a do kete gezim me ne fytyren e tyre,a do mundet ajo moter qe e pa vdekjen e te vellait me sy ta kaloje jeten e qete?He me thoni pse,pse ndodhi kjoooo?Si do mesohen ato me faktin qe do zgjohen ne mengjes e nuk do e shikojne me ate fytyre te pafajshme vecse ne fotografi.?Perse e bere kete zot perse?Deshe me na mbush me tmerr,me na mbush me frike,me ankth se mund te largohemi nga kjo jete nga casti ne cast?
Si do e pertypim kete,si do e vazhdojme jeten kur e dime qe ate nuk do e shohim me?Si munde te na e marresh pa na dhene lamtumiren,pa e pare duke qeshur per here te fundit?Cfare mekati kishte bere qe duhej ta denoje aq rende?Si do mesohet ai vella ta kaloje jeten i vetem,pa krahun e tij te djathte?E kemi pasur shembull ne te gjitha aapektet.Ka qene njeriu me i mrekullueshem qe kam njohur.Ai ka qene si vella per mua.Gjithmone me tregonte per enderrat dhe deshirat e tij dhe nuk ishte i sigurt ne do mundte ti realizonte ato!Gjithmone ka qene i buzeqeshur,eee me ikjen e tij kjo buzeqeshje u shua ne fytyrat e shume personave....Pak dite para se te largohej nga jeta mbushi plot 18vjet por nuk arriti te gezoje edhe shume vite te tjera.Jeta u tregua shume e padrejte me te, u tregua si nje kuceder me ate njeri te pafajshem e engjellor.... Nuk di cfare te them,vertet nuk di.Qofte banor i xhenetit tani!.Ai nuk jeton me me ne por ne zemrat dhe ne mendjet tona do jetoje gjithmone.
Do na mungosh gjithmone Luis.
Nga kusherira,shoqja,dhe(motra)jote Klevisa.๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ”๐Ÿ’”๐Ÿ’”

Vepra te ngjashme
Autori: Samina Beqiraj · Lloji: Tekst vleresues · Tema: Ajo
N'fakt ... Femna pasqyron madheshtine e krijimit ajo asht parajsa e toks Asht drit , shpirt , dashni , Asht jet , se jet jep Po ajo per t'cilen flas un Asht nji thesar, t'gjesh si at sot Asht sikur t'kerkosh gjilpanen n'kasht kot te lodhesh...
Autori: Julijana Nika · Lloji: Tekst vleresues · Tema: shoqja
Qe ne momentin qe lind ti behesh pjese e nje bote,e nje familjeje qe te dhurojne dashuri te pakushtezuar.Rruget e jetes te dhurojne mundesine te jesh pjese e nje shoqerie ku jetegjatesia e saj ndodhet ne doren tende.Eshte e vertete qe si familja nuk gjen ...
Autori: nita nita · Lloji: Tekst vleresues · Tema: libri
sa shume e dua une librin tim cdo dite ne dore e marr me gezim edhe ne shtrat te fle kur shkoj me liber nen jastek embel enderroj
Autori: ela · Lloji: Tekst vleresues · Tema: nena
Per mua ka vetem nje njeri, qe e dua me te vertet shume. eshte nje njeri qe kur i kerkoj dicka nuk e njeh fjalen 'JO'. Eshte nje njeri qe sakrifikon jeten per mua.Ajo nuk eshte njeri,por eshte engjell. Kur zoti ka krijuar ate, ka bashkuar bashke pluhurat ...
Autori: Eni · Lloji: Tekst vleresues · Tema: Tekst vleresues
Biri im sot ka ardhur dita te tregoj vendin ku une kam punuar qe ti tani te jesh ky person i famshem.bir e shikon ate perparse qe tani e mban veshur ai kepuceberesi ajo dikur kam qen e imja biri im a e shikon ate perparese qe mban ai person qe po lan enet...
Autori: lone · Lloji: Tekst vleresues · Tema: Familja
Familje do tรซ thotรซ tรซ mos jesh kurrรซ i vetmuar . Shtepia ime eshte aty ku eshte familja ime , familja eshte trungu femijet dhe lulet . Edhe nese shkon do mbetesh gjithmon pjese e familjes tende.
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Tekst vleresues · Tema: Jeta
Jeta!Epo c`mund te thuash per jeten kur ende nuk e di se c`do te ndodhe me ty neser.Fatin e jetes tende mund ta shkruash vetem ti,ti e di se si do te jete jeta jote.Jeta ka gezim,dhimbje,dashuri,hidherim ama jeta eshte jete dhe ti ke ne dore qe ta jetosh....




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com