Data e postimit: 2020-05-18 19:56:13
Lexime: 9348
Nuk është gjithmonë e lehtë të marrësh anën e së drejtës
Autori: Armando Lekaj
Lloji: Ese krahasuese
Tema: Drejtësia
Shkolla: Atë Pjetër Meshkalla
Klasa: XII B
Qyteti: Shkodër
E-mail: Email eshte i fshehur!


Drejtësia është rruga, e vërteta dhe jeta. Është personifikimi i të duhures që lind në hapsirë e kohë dhe që kurr nuk vdes, për tu kthyer kështu në një nga themelet e jetës njerëzore. Gjendemi, pra, para një të vërtete të madhe që quhet "drejtësi" ku të gjithë e dimë, e njohim dhe mbështetemi në të. Nga ana tjetër jemi ne ata që shpesh mbyllim sytë dhe të padrejtën e kurorëzojme si të drejtë.
Drejtësia është e bukur dhe si e tillë nuk është e lehtë. Shpesh herë do na duhet të vuajmë për shkak të saj. E ky detaj nuk shprehet askund tjetër më mirë se tek "Ferri" i Dante Aligerit. Këtu kemi lartësimin deri në hyjnore të kësaj vlerë, kemi shfaqjen pa shtrembërime, pa ndërhyrje, ashtu si realisht duhet të jetë. Është gjykimi me drejtësi absolute mbi ato shpirtra, tashmë të vajtueshëm, që i ka dërguar në ferr. Ja pra, të bësh drejtësi në këtë rast është të gëzosh e lumturohesh përjetë apo të zhytesh përgjithnjë në zullumin e vuajtjes. E gjitha kjo si pasojë e egos njerëzore që vë në plan të parë vetëm interesa e vese që e çojnë njeriun drejt humbjes fizike e shpirtërore. Duket sikur edhe ferri, kryeinstitucioni i së keqes së mishëruar, është gjunjëzuar para një vlerë të tillë si drejtësia. Është kjo vlerë që qëndron në thelb të gjykimit. Gjykim i drejtë që i paraprin asaj që jepet në ferr. E gjithë kjo veprimtari i jep një dozë të madhe dinamizmi jetës tonë. Nuk janë të pakta as rastet vetjake ku brengosem nga tensioni i zgjedhjes sepse jo gjithmonë kemi të bëjmë me gjykime të formave të skajshme të drejtësisë apo padrejtësisë. Shpesh vihemi para fragmenteve të shkëputura të jetës ku asnjë copëz nuk është e qartë dhe zgjidhja e ekuacionit të drejtësisë është jashtëzakonisht e vështirë, më e vështirë nga se mund të perceptoje shpesh here qenia njerëzore në çast. Në aspektin e deklaratave verbale, e kam shumë të lehtë për të thënë: "Po, unë dua më të mirën për të tjerët", por në praktikë, kjo është e vështirë dhe sfiduese. Kudo ka një konflikt interesi ku shumica prej nesh tentojmë t'u japim përparësi interesave dhe mirëqenies vetjake mbi atë të përgjithshmen. Drejtësia është çdo moment e pranishme në jetën tonë prandaj nuk mund të mendojmë që për një çast mund të jemi të drejtë dhe për një çast tjetër mund të mos jemi. Nuk pretendoj drejtësi të plotë sepse e përsosura është larg dhe gabimi është gjithmonë i pranishëm. Ajo që pretendoj është dëshirë e plotë për drejtësi, që përmirësimi të konsistojë në përputhjen e kësaj dëshire me veprimet e mia. Kështu forca e vullnetit të dalë mbi të pavullnetshmen.
Nëse me të vërtetë ne duam ta kemi drejtësinë në kohën tonë, duhet ta zbatojmë atë. Ne duhet të duam për të tjerët atë që e duam për vete. Ne duhet të përpiqemi për të drejtat e të tjerëve me të njëjtin zell dhe vendosmëri, siç përpiqemi për të drejtat tona. Ne duhet të zgjerojmë horizontet tona dhe të shohim se çfarë është e mirë për botën, në vend që të shohim se çfarë është e mirë vetëm për veten tonë. Këto janë mjetet e paqes. Në fund gjithçka është për ne. Atë që dhamë atë edhe do të marrim.

Vepra te ngjashme
Autori: Bleona Kurti · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Bullizmi
Ndryshe nga të tjerët Fle dhe zgjohet si të gjithë të tjerët ,por pak një gjë e dallon nga të tjerët,i vetmuar,i përbuzur nga të tjerët,mundohet të bejë shoqëri nuk e duan,qan madje nevrikoset mundohet të të dojë dikë nuk e duan nga...
Autori: Anonim · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Veshja
Ne shkollen time shum nxenese vishen ekstravagante duke u perpjekur per te rene ne sy .shoh q ka vajza te klasave te pesta qe vin me minifunde ne shkolle dhe perpiqen qe te bien ne sy disa vajza te tjera te klasave te teta vishen me strece duke u perpjeku...
Autori: Evi · Lloji: Ese krahasuese · Tema: ese per nenen
"Ne prehrin tende Cdo dhimbje harroj, Ne gjoksin tende si zog dritheroj..." Nene!Nje emer i pashuar.Njeriu me i dashur.Ajo qe fal jete,se eshte vete jeta,qe dhuron paqe e dashuri e qe nuk kerkon asnjehere,asgje ne kembim.Gojem...
Autori: X · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Teknologjia
A ndikon teknologjia per mire apo per keq?shume femije kqne krijuar nje lloj varesie ndaj teknologjise.ata nuk shfrytezojne kohen e lire per ta kaluar me muqte ne ajer te paster.me perdorimin e teknologjise ata mbyllen ne boye e tyre e nuk shikojne sec nd...
Autori: Odeta · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Klitemnestra dhe Medea-dy nena dy bashkeshorte,ku ngjajne e ku dallojne ato.
Esse; Tema:Klitemnestra dhe Medea-dy nena dy bashkeshorte,ku ngjajne e ku dallojne ato. Maturantet 2010-2011 "Naim Frasherit" Vlore o mendje njerezore,njekohesisht e erret dhe e paparashikueshme,pjelle e veprave nga me tragjiket,nga me te dhimbshmet,si...
Autori: arjela tela · Lloji: Ese krahasuese · Tema: jeta ne fshat e ajo ne qytet
vepra ime eshte rreth fshatit e qytetit.ne fshat jeta eshte me e veshtire por me e bukur.aty ka pa fund amjente te gjelbera dhe pemet jane si kuti oksigjeni.kurse jeta ne qytet me e zhvilluar me me shume mundesi per edukim.nga a na tjeter eshte me e zhurm...
Autori: franceska · Lloji: Ese krahasuese · Tema: E verteta dhe genjeshtra
Keto dy gjera kaq te rendesishme, poe njekoesisht te kuunderta me njera-tjetren, perfaqesojne dy ane te nje medaljeje. Kemi kriterin qe i pervecon keto te dyja, por edhe nderlidhjen m e njera-tjetren. E verteta eshte dicka shume e bukur atehere kur ne ...
Autori: lea · Lloji: Ese krahasuese · Tema: dashuria
Dashuria nje ndjenje qe nuk shpjegohet me fjale ...nje ndjenje e jashtezakonshme ... te kesh dike afer qe e do dhe ti thuash cdo here fjalen 'TE DUA' te kesh afer personin qe do ta kapesh per dore ta puthesh ta perqafosh ... nje person qe te cilin edhe n...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Agamemnoni dhe Akili
Agamemnoni dhe Akili janë figura shumë të spikatura në "Iliadën" e Homerit.Këto personazhe kanë mjaft veçanti.Dhe ngadonjëherë ata janë në kontradiktë.Në vepër,Agamemoni shfaqet si komandant i ushtrisë akeje.Gjithashtu ai paraqitet si një...
Autori: Ina Allaj · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Krahasimi dy heronjve Akili dhe Muji
Akili dhe Muji ishin dy heronj te spikes . Keta ishin heronj qe pavaresisht nga ndryshimet qe kishin ne qellimet e tyre, I bashkonte dicka . Nje qellim final qe arrihej vetem me anet te sakrificave. Ato karakterizohen nga nje karakter burreror. Atyre u of...
Autori: Eeelaaa · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Nje trendafil i bardhe kunder nje te ziu
Meteor i rene nga qielli eshte dhe freskia e mrekullise.eshte vete nena natyre ,ajo qe na i hedh tutje mendimetdhe na ben te harrojm realitetin dhe te perfitojm nga momenti.nje arome magjepeese,ku era e tij sperkatet dhe pushton qenien tone.eshte me te ve...
Autori: Ariolaa · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Mësuesja
Ese Mësuesja Une e dua mësuesen time sepse më mësoj të lexojë,të shkruaj,të flas dhe të luaj.Unë mësuesen time e dua dhe më don,për mua është vështir por edhe për të tjerët sepse nga klasa1 deri ne të ...
Autori: arbi · Lloji: Ese krahasuese · Tema: miqesi me armiqte dhe me miqt e vertete
vjen nje dite qe ze shume miq dhe ti vihesh ne dileme se kush te do dhe kush nuk te do.atehere ka ardhur koha qe ti te zgjedhesh armiqte.ata mburren te japin shpresa te kota ndersa miqte e vertet te ndihmojne ne hallet qe ke.prandaj hiq sa me shume miq n...
Autori: Elsika Murrizi · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Teksti analitik dhe teksti sintetik
Teksti analitik , te vecantat : 1-analizon dhe zberthen informacionin; 2-jep te dhena te detajuara; 3-informacion i hollesishem. Teksti sintetik , te vecantat : 1-i jep te dhenat te permbledhura; 2-jep te dhena per teresine e problemit. Te perbash...




Komentet e fundit!

Emri: ana
Email: ana1ana1@gmail.com
Komenti: super



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com