Data e postimit: 2020-05-09 10:59:00
Lexime: 3421
Vetvetja
Autori: Iljas Pemaj
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Prejardhja ime
Shkolla: Niket Dardani
Klasa: 8A
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Une jam 14 vjecar i quajtur Iljas Pemaj. Banoj ne rrugen ''Tonin Harapi''.Jam ne shkollen Niket Dardani ne klasen e 8A. Une jam Autori i esese ''Bardhoshe''. Do te doja ta prezantoja veten sepse disa njerez genjejne duke e quajtur veten e tyre autorin e ''Bardhoshes''. Gjithsesi gjate diteve do te perpiqem qe te nxjerre ese ose poezi nga me te ndryshmet. Dhe shpresoj t'ju pelqeje. Neqoftese i lexoni esete dhe poezite qe do shkruaj madje edhe duke e komentuar ate eshte nje ndihmese e madhe per te vazhduar dhe shkruajtur sa me shume prej tyre.
FALEMINDERIT! Dhe dite te mbare.!

Vepra te ngjashme
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fenomeni i donkishotizmit
Shumë vepra të arrira të letërsisë botërore kanë lënë mbresa të paharrueshme në kujtesën e njerëzve.Ato kanë krijuar personazhe "kult" që kalojnë si pa kuptuar kufijtë e veprës.Njerëz të shumtë gjejnë veten në ta. Ne menjëherë ...
Autori: elda mustafa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nëna
nëna. "Ështe gjeja me e vlershme per, mua po se ashtu edhe per te tjeret Sepse ajo kujdeset per ne shum na meson na edukon Ajoo esht gjeja me e vlershme per mu kur nje dit Edhe ne do te behemi prinder si pindrit tan dhe Ne duhet ti edukujm femij...
Autori: Gabriela Haxhi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Rutina e Perditshme
Jeta… Gjithçka në jetë është zgjedhje. Madje edhe situatat më të pashpresa, edhe ato, në thelb, janë zgjedhje. Edhe heshtja përballë një situate të rëndë është zgjedhje. Gishti me të cilin mbajmë lapsin, po i njëjti gisht që pë...
Autori: Big G · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese, toleranca
Qysh në hapat e para të jetës, prindërit i edukojnë fëmijët e tyre me rregullat e para të edukatës, rregulla të cilat përforcohen e vihen në zbatim në rrugën e jetës. Të jesh tolerant do të thotë të jesh njeri i ditur mbi bazat e së ci...
Autori: Artion Brahimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pse shkrimtaret e shek. XX kane shkruar aq shume per absurdin.
Absurdi verehet se eshte pjese e shume veprave te shkrimtareve te ketij shekulli. Mendohet se perdorimi i absurdit eshte i nevojshem per konditat apo kushtet ne te cilen gjendej shoqeria e asaj kohe. Po te analizojme shoqer...
Autori: eln · Lloji: Ese argumentuese · Tema: guximi
Njerezit jane aq sa te ngjashem aq e te ndryshem nga njeri-tjetri. Cilesite e karakteristikat qe e karekterizojne ate e dallojne nga nje person tjeter. Edhe guximi eshte nje cilesi e njerezve e cila nuk eshte se perdoret nga te gjithe ose me sakte nuk vle...
Autori: Fjori · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gjuha shqipe
Gjuha,identiteti i nje kombi. Te dua,shqipe!Gjuha shqipe, gjuha e 6-milione shqiptarve te tjere,gjuha e cila tregon c'ka Ne jemi. Kaluan vite,shekuj ama,gjuha jone mbijetoi...! Te shumte ishin ata qe deshen ta shkelnin, te shkeputnin nga gjiri i ...
Autori: dorina pjetri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: themelin e dashurise dhe atdhetarise e perben gjuha shqipe
gjuha shqipe permban atdhetarine dhe dashurine sepse shume poete kane shkruar per to dhe e kane mbrojtur ate nga lufta. ia vlejti ky mundim sepse ne fund te fundit gjuha shqipe rezistoi dhe perdoret mbare boten
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shoqërore
Burrëri është ta mbrojmë atdheun ! Ai që duron ,cdo herë fiton !
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bukuria eshte e shemtuar kur eshte vetem fizike.
Bukuria eshte persosmeri e hidhur, do te thoja une. Pasi te kesh pire nektarin e saj, pasi te kesh shijuar me nje gllenjke substancen e saj te embel, bukuria kthehet si ato shurupet qe na jepnin kur ishim te vegjel, kthehet e hidhur dhe e neveritshme. "B...
Autori: endri lami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: libri
Libri është një nga shpikjet më të mrekullueshme të njerëzimit. Njerëzit e lashtë I shkruanin mendimet e tyre, këngët apo folklorin në pllaka guri e në pergamenë. Me shpikjen e letreës nga kinezët e sidomos me shtypjen e shtypshkronjës â...
Autori: Sabina D ona · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Si ndikojne familja,shoqeria e shkolla tek ne
Jeta eshte si nje lloj tregu i pafund ku ne te mund te gjesh lloj lloj produkti apo njerzish.Aty ku pa dashur perplasesh me njerz te panjohur ku ne te ardhmen behen te rendesishem per jeten tende.Po njerzit me te rendesishem per ne jane prinderit.Dhe nese...
Autori: lovely bebw · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pavaresia
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte pak e veshtire te flasesh per gjithe keto vite,te tregosh per nje 100 vjet pavarsi,100 vjet krenari,100 vjet trimeri.Eshte po aq e veshtire te tregosh per te gjithe personat e shquar qe gjate kesaj k...
Autori: Ina Gjika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Toka
Toka,eshte planeti ku ne jetojme.Ajo ka disa vecori,te cilat e dallojne ate ngate nga nje planetet e tjere.Dallimi i pare eshte se ka jete ,por arsyet te cilat bejne te mundur jeten ne Toke jane disa.Se pari Toka eshte e perbere nga kontinentet dhe oqeane...




Komentet e fundit!

Emri: iljas
Email: iljas-pemaj@hotmail.com
Komenti: winidiotbudall

Emri: iljas
Email: iljas-pemaj@hotmail.com
Komenti: ke bere ndonje gje ti

Emri: armir
Email: armir-pemaj@hotmail.com
Komenti: Mire ke bere



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com