Data e postimit: 2020-05-04 18:45:46
Lexime: 2000
Ese
Autori: Naim Frasheri
Lloji: Analize letrare
Tema: Dita e shkolles
Shkolla: Bajram Curri
Klasa: 6/2
Qyteti: prishtin
E-mail: Email eshte i fshehur!


Dita e shkolles ka qen dita ime me e bukur per mua.........

Vepra te ngjashme
Autori: Kevin Çika · Lloji: Analize letrare · Tema: Mesazhi i poezise se Naim Frashërit shprehur me kaligramë
||||||||||||DHE||||||||||||||| ||||||||T||||||||||||P|||||||||||| |||||||||A||||||||||||O||||||||||| ||||||R||||||||||||||||E|||||||||| ||||||P|||||||||||||||Z||||||||||||| |||||||E||||||||||||||I||||||||||||| |||||||||V||||||||||T||||||||||||| |||...
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Analize letrare · Tema: Te qenit i lumtur eshte nje zgjedhje!
E tille eshte jeta!Si nje furtune qe rremben vrullshem cdo sekonde,largohet dhe merr me vete gjithcka te bukur.Qindra e miliona njerez vijne ne jete,qindra e miliona te tjere largohen prej saj.Disa u larguan padrejtesisht nga kjo bote,disa te tjere u perp...
Autori: drita lamallari · Lloji: Analize letrare · Tema: eneida
"Eneida"eshte veper epike latine,shkruar rreth viteve 29-10 p.k nga poeti romak,Virgjili dhe tregon historine legjendare te Eneas.Kjo veper i perket epokes se poemave homerike. Enea,heroi legjendar i Trojes,e braktis qytetin mes flakeve duke mbajtur mbi ...
Autori: Paola Coku · Lloji: Analize letrare · Tema: Deshira
Sikur cdo femije, Qe ka shume deshira, Edhe une deshiroj, Te jem me e mira. Deshiroj te jem princeshe, Ne pallatin e endrave, Deshiroj te jem flutur, Ta gjezdis kopshtin, Deshiroj te behem e ditur, Jeten ta begatoj... ...
Autori: GANIA EDHE RUFKIA · Lloji: Analize letrare · Tema: bora lisa njeru prej bore etj
u zgjova ne mengjes dhe pash disa fjolla bore qe po bien edhe e pash se bora kishte mbuluar te ghith vendin nuk kishte lend vend pa mbuluar pastaj une dhe shoket e mi dolem te lozim me topa bora dhe ndertuam nje njeri pre bore aty u gezuam shum pastaj qek...
Autori: SUEJD SEJRANI · Lloji: Analize letrare · Tema: Mbi Viruset Kompjuterike
VIRUSI Virusi është ajo pjesë e softuerit e cila infekton programet tjera duke i ndryshuar ato,me ndryshim në ketë rast nënkuptojme kopjen e atij virusi në mënyrë që të infektoj programe tjera.Kurse fjala malware vjen si kombinim i fjaleve ...
Autori: Saide pnishi · Lloji: Analize letrare · Tema: Per ditelinjen
Urime skender ditelindja Gzimi i nanes jeta ime Zemra ime i gezofsh Edhe 100 te lumtura Me kenaqesi te madhe E shkruaj kete poezi Se kosova u ba shtet i ri me ty pavarsi Ditelindja jote më bën të shkruaj te lexoj Per qdo vit ne ban Ta uro...
Autori: eri · Lloji: Analize letrare · Tema: lahuta e malcis
lahuta e malcis eshte nje veper arti e persosur dhe e perkryer ne vetvete...ajo eshte nje epope kombetare dhe me teper se kaq,nje epos ballkanik,ndersa autori i saj eshte nje shkrimtar me instinktin e drejte te poetit ose ndryshe nje frymetar i fjales. ...
Autori: erdi syla · Lloji: Analize letrare · Tema: zahir pajaziti
"Zahir Pajaziti" U vrane trimat ne pestove Duke luftuar per Kosovë! Syri i shqipes s'trembet per liri Ku flitet shqip i themi dardani. Urojme token qe te rriti Ty o trim, ZAHIR PAJAZITI!!!! â˜...
Autori: melina · Lloji: Analize letrare · Tema: o naim pellumb i shkruar
O Naim pellumb i shkruar o artist shume i nderuar vargjet, poezite e tua na rrengjethen mish e thua Bien lotet ne fytyre dridhen duart pa pushim se nga ti o Naim na ka ardhur ky frymezim Se ti ike vajte larg por dicka na le nga pas ato lib...
Autori: Anonim $$$ · Lloji: Analize letrare · Tema: Dimri
Jashte po bie bore. Shtepite jane mbushur me boren e bardhe e te bukur qe pelqehet nga te gjithe . Femijet hapin duart tek sa bora bie . Degjohen zerat e lumtura te tyre qe thone : -Bore .bore !!! Po bie bore !! Turistet ,femijet ,dhe te gjithe banoret ...
Autori: mitrush kuteli · Lloji: Analize letrare · Tema: si kalova pushimet verore
PUshimi veror,eshte vertet nje pushim i gjat dhe relaksues.Gjat puhimit veror un kalova shum mir duke te ber ngjyra te ndryshme interesante,argetuese por edhe krakter eduktiv,arsimor.Pasuiqe ky ishte nje pushim i gjate,kam shum gjera qe un mund te tregoj,...
Autori: elda berisha · Lloji: Analize letrare · Tema: flamuri
FLAMURI shum vite kaluam me frik naten gjum ne sy nuk kishm friksoheshim se ne gjum serbet do na vrisnin shum njerz te pafajshem na vran na vran shum trima shqiptar loti i nenave nuk pushonte krismat e armeve degjohesh...
Autori: kiara · Lloji: Analize letrare · Tema: dimri
dimri eshte nje stime shume e bkr dhe e qete. debora jashte, zjarri ne oxhak, caj ose ushqimete ngrohta ne sofer te japin nje qetesi te pazevendesueshme ..................................................................




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com