Data e postimit: 2020-04-28 15:49:59
Lexime: 9112
Mjedisi dhe ne.
Autori: Orgita
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Mjedisi dhe ne.
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: X-A
Qyteti: Kukes
E-mail: Email eshte i fshehur!


Mjedisi përbën burimin themelorë për jetën në tokë.E megjithatë ,ai është rrezikuar dhe rrezikohet vazhdimisht nga veprimtaria njerëzore .Brezat e ardhshëm do të trashëgojnë gjithnjë e më pak nga mjedisi i sotëm ,pasi ai po shfrytëzohet pa kriter.
Por ne cila mënyra ?Problemet mjedisore në Shqipëri janë të shumta .Ashtu si vëndet e tjera ish-komuniste edhe Shqipëria ka një serë problemesh mjedisore sic janë ndotjet e shumtë si e ajrit,e ujit ,mbeturinat ,shpyllëzimi e ndryshimet klimatike ku ndikon ndjeshëm vet dora e njeriut në këto aspekte.Duke qënë se mjedisi ndikon drejtëpërdrejt në jetën e njeriut atëherë mjedisi sic po e shikojmë është në rrezik edhe jeta jonë është në rrezik akoma.
Cfarë të themi për vendin tonë? A është vendi ynë i pastër ?A po e mbajmë pastër? Në të vërtet një problem mjedisore në vendin tonë është ajri i ndotur .Sapo hap sytë në mëngjes ,zgjohesh me iden që do të nisesh një ditë të re e të bukur me aktivitete.Po ku vjen lumturia e vërtet kur ajri qe thithën është i ndotur.Të vjen neveri teksa shikon koshat e mbeturinave plotë e përplot .Janë të shumtë ata qytetare të cilët nuk janë të vetndergjegjshëm duke hedhur mbeturinat në tokë e jo në kosh e kështu shkatërrojnë ndadal e ndadal vetë jetën e tyre .Nga ana tjetër ka shume qytetarë të cilët përpiqen të mbronjë ambjentin e tyre por këtë e bëjnë vetëm me fjalë e me mesazhe motivuese për të mbrojtur mjedisin tonë por i kanë vetëm fjalë e kur vjen puna për tu zbatuar ,eh kjo nuk ndodh.Cfarë nuk ka bërë vetë dora e njeriut për te shkatërruar këtë planet !E nga ana tjetër pretendojnë që mjedisi duhet ruajtur kur vet dora e tyre po e shkatërron.Të shumtë janë ata që ja lënë fajin brezit të ri .Duke thënë se brezi i ri duhet që të mirëmbajë sa më mirë vëndin duke mos e shfrytëzuar atë.A kanë të vërtet ata ?Cdokush që dëshiron që të këtë një mjedis të pastër e të gëzoj për të duhet që vet ai ta mirëmbaj edhe në qoftë se bën dicka sado të vogël por ti kontiboj mjedisit ku ai vet jeton.Normalisht edhe të rinjët janë ata të cilën kanë në dorë të bëjnë shumë gjëra në dobi të mjedisit të tyre pra për vet jeten e tyre .Edhe unë si e re jam e gatshme të konriboj për mbrojtjen dhe mirëmbajtjen e mjedisit ,vendit ku unë jetoj . Këtë e bëj duke mbajtur vetë pastër vendin ku unë jetoj.Po ashtu vlen për tu theksuar që edhe bashkia e vendit tim po merr përsipër të mbjell shumë pemë në qytetin tim ,duke e bërë mjdisin sa më të gjelbëruar.Por sic e thashë edhe më sipër cdo gjë varet nga secili qytetar pasi e drejta për të jetuar në një mjedis të shëndetshëm është një e drejtë e rëndësishme e njerut.
Së fundmi për një jetë sa më të bukur e të lumtur nevoitet vetëm që të ruajmë e të mirëmbajmë vetë mjedisin ku në jetojmë .Dua ta mbyll këtë ese me deklaratën e Stokholmit mbi Mjedisin Njerëzorë :“Tv dy ,si mjedisi njerëzore ashtu edhe ai natyral ,janë thelbësore për mirqënien e njeriut dhe për gëzimin paqësore të të drejtave të njëriut ,përfshirë dhe të drejtën për jetën në vetvete..”

Vepra te ngjashme
Autori: Sarina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shqiperia ime
Shqiperia mund te jet vertete nje vendni vogel por ka vlera e histori magjepsese.duhet te ndihemi te vecant qe jemi shqipetar e ta themi me plot gojen jam i vecant jam shqipetar.per shqiperine sdo mjaftonte koha te shkruajm per te ndaj me pak fjale te pun...
Autori: Rosilda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Autobiografia ime
Une quhen Rosilda kam lindur ne 20 shkurt dhe jam vajza e dy prinderve te mrekullueshem. Kam dy vellezer me te medhenj te cilet me gjenden prane gjithmone kur kam nevoj per ta. Vitet e para te jetes sime i kam kaluar ne qytetin e bukur te Durresit, ne das...
Autori: eli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
Shqiperia ime ! Sa herë mendja më kuvendon me Ty, moj Nënë e madhe, vetja më duket gjithmonë e vogel, e vogel e, që e ndjej së ledhatimi yt më duhet patjeter që të më rritë e, të më mbruaj me dashurinë për Ty, nëna Shqiperi. Marr shkas...
Autori: aaann · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ju lutem lexojeni dhe komentoni te gjithe
jane 5 gropa me uje 3 gropa i pi lopa. sa gropa ngelen? dhe pse?
Autori: Elmer Dema · Lloji: Ese argumentuese · Tema: KOSOVA ESHTE SERBI
Jam krenar se jam shqiptar, sepse Serbia është një nga kombet më të lashta të Ballkanit .Kombi ynë ka vlera dhe ne duhet të krenohemi.Jemi kombi më tolerant me besimet fetare. Jemi komb mikpritës. Shqiponja jonë ngjan me shumë shqiponja të tj...
Autori: Eda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nje vend kaq i afert nga femijeria e larget
E ku ka me bukur se te jesh femije.Te mos dish cfar esht ironi apo te mos e kuptosh nese te shkelen me kembe ti thjesht do te perjetosh ato castet e lumtura.Ndoshta ty te keshillojn ose te shajne se je ber zhul po ty nuk te intereson se ke koh te lahesh....
Autori: Altin A. GJIKOLLI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Per ty Erik Abidal (ABI)
Shum njerez mund te qeshin me kete qe po shkruaj.Mund t'ju duket qesharake,pasi qe po shkruaj per nje "NJERI" pa vlera.Eshte e gjitha e kunderta,pasi po flas per nje njeri me vlera te larta qe tronditi gjith "BOTEN" me lajmin e keq qe na japi...Ndoshta je...
Autori: Egzon Agaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pranvera
Pranvera eshte nje stine shume e bukur,ku natyra fillon te ngjallet e te gjelbrohet,oti fillon te ngrohet. qdo mengjes kur zghohem kenaqem kur shikoj rrezet e diellit qe bien ne dritare dhe kenaqem po ashtu kur degjoj cicerimin e zogjve. kjo stine e gez...
Autori: Amelda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ngrohja globale
Ngrohja globale eshte kthyer ne nje shqetesim madhor per te gjithe qenien njerezore por jo vetem.Ky problem lidhet edhe me efektin serre,por e thene me thjeshte jane gaze te demshme te cilat krijohen dhe clirohen ne toke dhe ne pamundesi per te dale jasht...
Autori: servantes · Lloji: Ese argumentuese · Tema: sojliu i mances
Roman I shkruar nga Servantes per te vene ne loje prirjen e kalorsise se Spanjes si dukuri shoqerore dhe historike. Hodhi Idene e daljes nga erresira. Don Kishotizmi eshte nje dukuri shterpe e panevojshme ku njeriu nuk arrin te vendose ekuilibrin midis t...
Autori: Melisa Preçi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ti pranosh ndryshimet mes njerëzve është një vlerë që duhet cmuae
Sot do të flas për një fenomen të cilit ia kemi hapur dyert dhe e kemi lejuar të jetojë me ne .Mbase të ndikuar nga historia ,koha ,rrethanat ,psikologjia njerëzore .Shumë qeshin me këtë fenomen ,zbaviten me të. Ama mos kujtoni se është një...
Autori: kloi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Materia
Asgje qe sheh,nuk eshte ashtu sic duket.Cdo gje perbehet nga dicka.Ajo dicka perbehet nga disa njesi,deri ay ku syri i njeriut eshte i kufizuar e verbohet, deri tek atomi.Cdo gje vjeterohet,zvogelohet e hollohet,derisa vjen nje moment...qe asgje s`mund te...
Autori: Lina koka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Identitet
Identiteti i nje njeriu eshte shume i rendesishem per cdo njeri identiteti mendoj nuk eshte vetem emer mbiemer eshte me e thelle se kaq .Eshte karakteri temperamenti dhe personaliteti te cilin mendoj qe po e humbim cdo dite.A e keni vene re qe ne nuk jeto...
Autori: Erisa Janku · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Arsimi
Arsimimi,për mua është motorri i përparimit të një shoqërie. Është baza e karrierës dhe suksesit,por patjetër që nuk i garantojnë totalisht ato,pasi të mos harrojmë që ka dhe elementë të tjerë që plotësojnë tablonë e suksesit. Në...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com