Data e postimit: 2020-04-25 13:54:37
Lexime: 1802
Barcoleta
Autori: Erza Breznica.
Lloji: Analize letrare
Tema: Barcoleta
Shkolla: Astrit Bytyqi.
Klasa: Ⅵ¹
Qyteti: Ferizaj
E-mail: Email eshte i fshehur!


Na ishte njehere nje police dhe nje dhi te kapur per dore.
Nje femije qe po kalonte atje tej u ndal afer dhis dhe policit dhe tha :
oo lop qa po hec me ta moj .
Polici tha : dhi osht jo lop .
djali tha : oo sjam tu fol me ty po me dhin ...hahahaha...

Vepra te ngjashme
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Analize letrare · Tema: "Termet~Kijamet"
A moj e mart a moj e pa bes lutemi për ,njerzit që humbën nën rrënoja a thua n'zemër a ka mbetur më shpres?? Ajo dat 26 nentor erdhi me ters a moj, dit e mart si ta bëri zemra ty të mirrje me vete jetë njerzsh?A po e sheh at nën ...
Autori: Ernesti Proko · Lloji: Analize letrare · Tema: Shume shqiptare jane larguar per jetë me te mire por e kane kuptuar se ska si atdheulase
Porsi zogu qe merr dhene S'e harron kurre folene Dhe shqiptari qe mergon Atedhene se harron Dhe shqiponja me syrin prishe S'e shikon dot atedhene te trishte Aty ku degjon ninullat e para Vlersimet e shumta dhe mesimet e mara Degjon zerin e n...
Autori: brikena · Lloji: Analize letrare · Tema: miqesia
Miqesia fjale e arte, fjale e bukur plot kuptim, ke nje mik qe te degjon, me vemendje cdo mendim, Ke nje dere ku te trokases, kur dicka ty te mundon, ne te mir e ne te keq, miku mir te ndihmon, Pas familjes, ne jeten tone, vendin e ze miqesi...
Autori: Dessi · Lloji: Analize letrare · Tema: Shpella e pirateve
Narrativa zhvillohet në krahinën e Bregut, në viset ku kish lindur autori dhe trajton eksplorimin që një grup fëmijësh i bën shpellës në brigjet e Jaliskarit të fshatit Dhërmi. Përmbajtja e romanit është shpërndarë në pesë pjesë. Pj...
Autori: anto · Lloji: Analize letrare · Tema: jeta
ndonjeher mendojme se mundemi, ndonjeher mendojem se gjithcka esht e mundur por jo. jo gjithcka, ka disa gjera qe na bejn te pavendosur, shpesh e dime se nje gje eshte e gabuar por perseri vazhdojme ta bejme. rembehemi nga momentet e ndryshme dhe shpesh p...
Autori: Naim Frashri · Lloji: Analize letrare · Tema: Atdheu
O malet' e Shqiperisë e just O lisat' e gjatë! Fushat e gjëra me lule, q'u kam ndër mënt dit'e natë! Ju bregore bukuroshe e ju lumenjt' e kulluar Çuka, kodra, brinja , gërxhe dhe pyje te gjelberuara! Do të kendonj bagëtine që meaning ju e ...
Autori: Megi Llulla · Lloji: Analize letrare · Tema: Pershkrim
Pershendetje,un jam ne Megi Llulla nje vajze ne klasen e 4.Sot vendosa te pershkruaj vellain tim i cili quhet Halim.Ai eshte 3 vite me i madh se un dhe eshte ne klasen e 7.I kryejm studimet ne te njejten shkolle.Kryefjala i shkrimit te sotem esht vellai i...
Autori: Fotesa jelliqi · Lloji: Analize letrare · Tema: vendlindja ime
Nje qytet me vlera te larta me kutura te vjetra dhe tradita te ndryshme.Minjera e Trepqes e cila ne qytetin ton sjell shum turista te cilet e vizitoj ate e kemi edhe ure e ibrit e cila e ndan kete ,qytqet te bukur ne dy pjes.Kemi parkun me te bukur ne Mit...
Autori: Ardonis vrellaku · Lloji: Analize letrare · Tema: dimri
Dimri per mua eshte nje stin e bukur plot debor.Ntyra eshte shume e bukur sepse merr nje ngjyre te bardh .koha eshte e ftohte por geyimi i femijeve eshte shum i madh femijet lozin me topa bore dhe duke rrshitur me skia .Kur viem ne shkoll koha eshte e f...
Autori: Lalezare Istrefi · Lloji: Analize letrare · Tema: Qesh.
Profesori Beni:Profesor,ku dallohet budalli nga I mencuri? Profesori:Kur budalli thote ndonje send eshte 100%i sigurt ndersa I mencuri mendihet me shume. Beni:Profesor,sa je I sigurt per kete? Profesori:100% HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH...
Autori: Arlinda Jashari · Lloji: Analize letrare · Tema: mRNA
Nena ime e dashur Te dua deri sat vdes E di qe me do mua Andaj pergjigjje nuk pres Kur ti buzeqesh Me buzeqesh fytyra Syt e tu te bukur Ylber me shtat ngjyra
Autori: adelina mamaqi · Lloji: Analize letrare · Tema: per librin
Çdo ditë e shfletoj Dhe diçka të re mësoj Sa herë kam lexuar Kam qenë i gëzuar Librin e dua shumë Aty dija rrjedh si lumë.
Autori: Kevin Çika · Lloji: Analize letrare · Tema: Jeta
|| ||| ||||||| |||||||| || ||| || || || ||| ||||||| |||||||| || ||| || || |||||| ||| || |||||||| IS BEATIFUL,LIVE IT UP
Autori: Jurges Dhimitri · Lloji: Analize letrare · Tema: Amog
Albania won ww1 Albania war ww1 Let me explain You see the albanians and bulgarians where promised much more land when russia wante dto partion ottoman empires europe But germany decieed it made russia too op so they made stuff worse and gae the...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com