Data e postimit: 2020-04-17 03:54:07
Lexime: 5091 |
Korona Virus!
E rrethuar nga frika,merzia dhe ankthi!
E stepur pa asnje shpjegim!
Mendojme ,ngreme pyetje por kete here eshte ndryshe!
Behet fjale per jeten.Jeta e cila na eshte falur si thesari me i cmuar!
Ky thesar eshte vene ne rrezik.Ky thesar es...
|
Me 21 mars fillon nje stine tejet e bukur dhe e hareshme me emrin pranvera.Ne ket stine lulet fillojn te qelin,bari i thare tashme fillon ta marr ate ngjyren e blert,pemet fillojn te mbushen prap me ato gjethet e blerta,qielli edhe pse me pak shi fillon p...
|
Olimpiada ose Lojërat Olimpike vjen nga greqishtja (Olymp) qe do të thotë një manifestim i garave të ndryshme sportive qe mbahej çdo katër vjet në Greqinë e lashtë, sikurse mbahet edhe në kohën e sotme. Në këtë manifestim si traditë nga l...
|
vera eshte nje nder stinet me te bukura
ne kte stine dalim per 3 muaj pushim dhe clirohemi nga mesimet
ne kete stine hajm shume peme e perime.
bilbili kendon ne majen e deges .
gjeli na zgjon nga gjumi me zerin e tij te emel kikiriki .
ne zgjohemi ...
|
U zogjova heret ne mengjes,shikova ne dritare ishte koh me diell por koh pas kohe me shi un vesha nje bluz te holl dhe u nisa per ne shkoll sapo mbaja oret e mesimit mbretronte koh e vranet, filluan ca pika shiu. Mbaroi mesimi sa shiu qe binte, e mua me l...
|
kuq e zi jane
ngjyrat tona,ne
famur jeton
shqiponja,koken
lart e shume
krenare,i themi
botes jemi
shqipetar!!!(shqiperine e dua**se jam shqipetaree).
|
nje vella e nje moter
te bukur si ulli
vellau me thot
moter te dua.
por kam binjaken
nuk ben ta harroj
tere boten tia u dhurosh
njeri tjetrin nuk e mashtrojne.
ashtu zoti i krijoj
nenen e babain be vemendje
i ndegjojne
sepse jeten e lumtur ...
|
Nentori per ne shqiptaret nuk eshte vetem muaji i njembedhjete i vitit,me te ne na lidhin shume ngjarje te medha historike.
Me 22 Nentor te vitit 1972 u mbajt kongresi i drejtshkrimit,aty moren pjese 87 delegate nga Shqiperia,Kosova,shqiptaret e Maqedoni...
|
shoqja i me e dashur
ti ishe shoqja ime e dashur
ti ishe shpirt e engjell per mua
ti ishe ajo qe me ke dashur si moter
je me e mira per mua .
une te kam dashur dhe te dua shume,
shpirt une se besoj se ke vdekur
sa here mendoj me duket se jo por...
|
Pranvera nje stine e vitit Pranvera eshte nje stine me e preferuar e imja sepse ne stinen e pranveres dita esh...
|
vendlindja ime është vendi ku unë u linda e u rrita ,vendi ku mora
mesimet e femirisë, ku jetuam qdo qast me gëzime dhe hidherimet tona . Aty unë hodha hapin e parë dhe nisa rrugen e jetesës. vendlindja është kjo tokë e shenjët ,ku qdo pjes...
|
E dashur Lira!
Me ne fund gjeta kohen per te te shkruar pasi kam qene shume e zene me detyrat
Lira kur ti ike ne Greqi ne u merzitem shume sidomos mesuesja.Ne klasen e katert ne beme nje konkurs me klasen paralele dhe i mundem.Sa mire do ish...
|
Pasi jemi ne muajin e Nentorit une si teme zgjodha 28 Nentorin se vet titulli eshte terheqes.
28 Nentori,Dita e Flamurit eshte nje nga ditet me te rendesishme,ne mos me e rendesishmja ne historin e kombetare.
Dita e Flamurit eshte dita me e gezueshme,e...
|
Duhet te jete mesnate,e preferuara ime...
Ndjej te ftohte ,ndjesia qe me renqeth ,e preferuara ime perseri,
tak tak,,trokas ne imagjinaten time ...
mikriptja e saj me magjeps, dy porta te medha si ato te perrallave hapen , te dy syte mbyllen...
po i...
|