Data e postimit: 2020-04-11 16:50:40
Lexime: 12199 |
.te dhashurosh nuk eshte te lundrosh si varke sepse varka mbytet.te dashurosh edhe te fluturosh kur kembet i ke te ngulitura ne toke. te marresh fryme kur rreth e rrotull ka vec tym.te dashurosh eshte te dish e te ndiesh qe rrahjet e zemres tende te rrrah...
|
Më e shëmtuara ,e shëmtisë është loti i ngrirë i fëmijës .
|
1. Si me shikojne prinderit e mi.
Gjate gjithe jetes sime kam pasur nje lidhje shume te afert me prinderit e mi. Me kane qendruar prane qe nga dita kur kam lindur e deri ne ditet e sotme. Si me shikojne ata? Mendoj se me shikojne ashtu si kane dashur gji...
|
Autori:
Makfirete Mata
·
Lloji:
Pershkrim
·
Tema:
Me mesove te hidhja hapat e pare,kur ti mezi hiqje zvarre tuat.
Syte me mbushen me nje mase lotesh qe ma turbullojne pamjen...Nje lot shkeputet dhe rrjedh faqes...
Per here te pare ne jete, mora nje leter dhe fillova te shkruaj per ty ...
* * *
Qysh kur mmbaj mend, me mesove te te therrisj...
|
o vjeshte e arte o stine e zjarrte!nuk me besohet qe sot stina e vjeshtes me kishte ardhur per vizite ne parkun e qytetit tim...! sapo ecja ne rruge degjoja nje tingull te bute qe me tingellonte si nje ninulle e embel dhe plot zhaurime.ne parkun e qytetit...
|
Ka të qet qikjo rrugë
- Një kalimtar e pyet njërin
Ka të qet qikjo rrugë
- Ai ia kthen : qikjo rrugë të qet në teste
Po ti per ka je tu shku ....
|
Ne te gjitha shoqerite dhe kulturat prinderit ju deshirojne femijeve ardhemeri te mire.Prinderit duan qe ti rrisin dhe ti edukojne ne njerez te denjte e te dobishem per familjen farefisin dhe shoqerine.Ne llojshmeri kulturore ne bote egzistojne edhe mendi...
|
Te gjitha shoqet jan njesoj.Atyre u duket vetja sikur ce jan.Secili mund te ket besim vetem tek personi qe e ka njohur qe 1 vjec.Nese nuk e njeh ne ate mosh ajo ta punon pas shpine.Iduket vetja sikur ka nivel me te larte se un 'qe nuk ka me ezikstu naiher...
|
o vjeshte e arte o stine e zjarrte!nuk me besohet qe sot stina e vjeshtes me kishte ardhur per vizite ne parkun e qytetit tim...! sapo ecja ne rruge degjoja nje tingull te bute qe me tingellonte si nje ninulle e embel dhe plot zhaurime.ne parkun e qytetit...
|
Jeta ka shume veshtiresi. Jeta nuk eshte loje qe te tjeret te luajne me te. Shumica prej nesh gjykojme shume persona per menyren se si esht veshur apo per stilin ose karakterin qe ato kane. Duke u bazuar te kjo disa e mendojne jeten nje paragjykim te madh...
|
Ai Sy...
Noshta dicka e re apo thjeshte nje ndryshim i vogel i rutines tone , na ben qe te nisim nje kapitull te ri. Heren e pare ,qe shkela ne ate porte te re ,por qe per mua ishte gjigande,isha thjeshte nje nxenese ,qe dukesha si nje loder ne pa...
|
UDHETIMI PER NE MARS
Une kam vendosur te bej nje udhetim ne nje nga planetet e university,Marsin.U nisa me disa nga shoket e shoqet e mia qe ne mengjes.Morem te gjitha mjetet e nevojshme dhe patjeter kostumin e astronautit.Hypem mbi anijen kozmike d...
|
Para se të këndosh vajto
Para se të vajtosh këndo
|
E di qe keto flete nuk mjaftojne per te shprehur dashurine qe ndjej per ty,por nje gje e them me siguri:faleminderit qe je babai im.Kur sjell nderment femijerine time i pari qe me vjen ndermend eshte babai im. Babai im eshte i gatshem te me degjoje cdo h...
|