Data e postimit: 2013-01-19 05:05:20
Lexime: 22273
liria fjala me e bukur e fjalorit tim
Autori: donita osmanollaj
Lloji: Ese argumentuese
Tema: liria fjala me e bukur e fjalorit tim
Shkolla: zenun cocaj
Klasa: 6a
Qyteti: prizren
E-mail: Email eshte i fshehur!


"Liria i ka rrenjet ne gjak"
me shum dashuri e them fjalen liri.liria eshe gjeja me shtrenjt njerezore.
kur e permend kete fjal shum gjera me bredhin ne mendime.me se miri e din shqiptaret se cfare do te thot kjo fjal.skenderbeu luftoi tere jeten e tij
me turqit dhe fitoi plot 24 luftravetem per lirin e tij dhe te popullit shqiptar. nuk ishin vetem burrat qe nuk pranoninte vdisnin ne robri.edhe grate pranuan te vdisnin me mir ne liri sesa te jetonte ne roberi.
nje shmbull te till e kemi princeshen Argjiro te ciles i ishin versulur turqit qe ta zinin te gjalle ta robronin ta dhunonin e shum e shum poshterime te tjera.princesha nuk gjeti zgjidhje tjeter vecse te hidhej nga kalaja se bashku me djalin e saj.sepse nuk deshironte te binte ne duar t'armikut dhe te mbronte nderin dhe moralin e femres shqiptare.dhe te mbante besen ndaj burrit te saj te ndjere.
thuhet qe me luftrat qe zhvilloi skenderbeu njerzit i thoshin je nje trim qe si gjen shokun.dhe ti na e solle lirin.
skenderbeu iu ishte pergjigjur:un nuk ua solla lirin por e gjeta ne mesin tuaj.
arberit nuk ndaleshinluftonin me gjith forcat e tyre.edhe pas skenderbeut qe nje trim qe ngriti flamurin ne vloren legjendare dhe ai njeri kaq trim dhe kaq atdhedashes ishte ismail qemali.e i dha fund roberis njeher e pergjithmon.
Vendi yn ka shum vlera dhe mu per kete na e kan copëtuar atdheun ton ateror.per fat te mir nuk munden te na e marrnin gjith shqipërin.
edhe tani ne duhet ta mbojme me gjak .ti tregojme botes se ku vend ka nje zot i cili e drejton. te ndjekim hapat e te pareve tane...

Vepra te ngjashme
Autori: Elsa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: avancimi teknologjik
bota eshte gjithnje ne levizje ndryshim dhe kerkim per persosje te vazhdueshme .Njereezimi ka ndryshuar shumu shpejt ne kohe ,ndryshimi eshte tipar i intiligjences se tij .Njeriu eshte ai qe ,qysh nga epoka e gurit rendi ne korsine e zhvillimit per t'u ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Liria në krijmtarinë letrarë është e rëndësishme
Ajo çka e ka dalluar krijimin poetik , nga krijimet e tjera është forca e madhe e shprehjes së unit të brendshëm të autorit.Shpreh gëzimin e tij deri në ekstazë.Po ashtu shfaq vuajtjen e tij deri në agoni.Poezia me vargjet e saj shkrihet me bot...
Autori: Liridona Isufaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: kur të vdes një ditë!
Pas një kohe kur unë më s’do jem, do jetë ajo ditë kur gjithçka e mbetur nga unë do jenë vetëm kockat, e mishi do të jetë tretur e do jetë bërë një me dheun, ashtu si hi i njëtrajtshëm. Mbi kockat e mia do kalojnë qindra njerëz, e ku...
Autori: Armonda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta dhe sfidat e saj
Jeta sado e komplikuar qe esht prap duhet jetuar dhe perballuar me sfidat e saj.Udhetimi i jetes edhe nje rrugetim i pa shmangshem i njeriut qe nga momenti kur ai vje ne jet,pavarsisht sa gjat tij mund te ket periudha ose momente te bukura ose te trishtu...
Autori: Serxho · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pushimet e vjetra
Ishim per piknik,dhe dolem ne malin e Dajtit per piknikun.Morem me vete ushqime nga me te ndryshmet por kur po iknim rruges u prish makina dhe ngelem pa ikur ate dite te bukur.Kjo do me ngelje peng gjithe jeten sepse ishte hera e pare qe ikja per piknik p...
Autori: fiorina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: libri
E dua librin Libri miku me i mire.Blloku qe mban hitori nga me te bukurat ku vjen casti qe qesh por edhe qan!personazhet i njeh si miq real e do te doje qe ne realitet te ishin ashtu.Ne kohen e lire ti ke shume opsine per te zgjedhur se cdo te besh.Epo ...
Autori: Ermal Shkembi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Integrimi i Shqiperise ne Evrope
Integrimi I Shqiperisë ne strukturat e Bashkimit Evropian eshte nje nga sfidat me te medha per ne keto 2 dekadat e fundit, por per tu bere pjese e kesaj organizate me te drejta te plota, duhet te permbushen disa kushte themelore. ...
Autori: Rea · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Atdheu
te gjithe shqiptaret rralle e shprehin dashurine per vendin e tyre si edhe krenarine qe ndien per te.Shprehja jam krenar qe jam shqipetar shpreh ndjenjen e autonomise per vendin tone .Une dua qe ne te ardhmen vendi yne te zhvillohet si edhe ne gjithashtu....
Autori: altin selca · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gjuha shqipe
gjuha shqipe esht thesar i dituris dhe i ardhemeris son gjuhen shqipe shum njerz jan duke e harruar gjuhes shqipe pothuajse i ka ardhur vdekja shum njerz po largohen prej ne vendi ne vendin tjeter .SHqipe ben pjes ne grupin e familjeve indo evropiane . gj...
Autori: sara · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ti dhe vetem ti
" Mos u dëshpro! Do të vijë koha kur do të jesh i kerkuar nga ai që më së shumti të ka urryer, do të jesh i dashur nga ai që më së shumti të ka injoruar, do të jesh edhe më me fat se vet fati, do të jesh edhe më i pasur se vet paratë. Mb...
Autori: anonymous · Lloji: Ese argumentuese · Tema: eSe ArGuMenTuEsE
Qe ne kohet e para,femra konsiderohej gjithmone ne thundren e mashkullit.Kjo per arsye se ishte shoqeria dhe shume faktore te tjere qe e kishin ndare femren nga mashkulli duke e lene ate pas ne cdo gje si psh femra ishte e detyruar te mos te kerkonte te d...
Autori: Melisa.Ç · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Heroizmi
Heroizmi është një përpjekje që tregon guxim. Heroizmi i bën njerëzit që te kryejnë akte të jashtzakonshme.Sot,heroizmi është konsideruar të ketë një qenie superiore nga të tjerët dhe në shumicën e kohës nuk ekziston.Çdo njeri ka fil...
Autori: Elona Vrenezi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kur fati është në dorën tonë
Nëse shpesh ankohemi duke thënë se jemi të pafat gabohemi. Fati nuk është një rastësi që duhet të na ndodhë. Psikologët e kanë përcaktuar si skenarin që mund ta programojmë vetë, përmes veprimeve dhe përgjegjësive që duhen marrë në ...
Autori: xheni lama · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Babi Im
E dini se cili eshte idhulli im?!Nuk eshte as nje aktor,as nje kengetar,as nje sportist....Eshte ai qe e urren te me shikoj te merzitur dhe qe ben gjithcka te me bej te buzeqesh..Eshte ai qe me kupton qe ne sy..E kupton jo vetem nese jam merzitur por kupt...




Komentet e fundit!

Emri: Erjona Krasniqi
Email: Jona_Nisi@hotmail.com
Komenti: Shm e Bukure.E preferoj.(5.5 per ty.

Emri: helga
Email: helga@mail.com
Komenti: shum bkr por mua me duhet ese me teme liria a me ndihmoni pak plz

Emri: xheni
Email: xhenixhen41@yahoo.com
Komenti: epo mua me pelq shume edhe pse me gabime.Tani njerez jemi edhe gabojme

Emri: Dani alves
Email: alves@gmail.com
Komenti: shm bkr por e permbledhur me shume nga historia ♥♥:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-X:-X♥♡§

Emri: ardiana hasani
Email: ard-iana45@hotmail.com
Komenti:

Emri: gertlali
Email: gertlali_@hotmail.com
Komenti: shume kot nuk me ka ndihmuar fare

Emri: albijona
Email: bijona-loqka@hotmail.com
Komenti: Me keni ndihmuar shum falemnderit

Emri: albijona
Email: bijona-loqka@hotmail.com
Komenti: Me keni ndihmuar shum falemnderit

Emri: albijona
Email: bijona-loqka@hotmail.com
Komenti: Me keni ndihmuar shum falemnderit

Emri: nita lajqi
Email: nita_lajqi2000@hotmail.com
Komenti: shum mir mua me pelqen shuuuuuumm


Emri: tinii
Email: tini-64@zbavitu.net
Komenti: shum bukur

Emri: LUTA
Email: LUTA_NITA@LIVE.COM
Komenti: ISHTE SHUM MIR PERMBAJTJA E TEKSTIT PASI QE JAM MESUESE E GJUHES DHE LETERSIS SHQIPE

Emri: fitore berisha
Email: fitore_berisha@live.com
Komenti: shum e bukur mua me pelqeu përmbajtja

Emri: lila
Email: lila@hotmail.com
Komenti: shume interesante!!!!! e pelqej shume urime urime urime

Emri: havush
Email: vushi@hotmail.com
Komenti: mir mir munen mu kan edhe ma mir

Emri: eghhjfhn
Email: fgg@hotmail.com
Komenti:

Emri: hervin malaj
Email: eri.malaj@live.com
Komenti: shum faqe e bukur . ju pergezoj

Emri: flavio
Email: flavio.manja@hotmail.com
Komenti:

Emri: kika
Email: mariaanaa57@yahoo.com
Komenti: bkr ))))))

Emri: saraara
Email: kkkk@yahoo.com
Komenti: Fjala , elementi me I perdorur I jetes sone arma e arsyes, burim i grindjeve, dhe i te mirave shpifjeve. . Ne shkolle, ne shoqeri dhe kudo eshte e pamundur te veprojme pa fjalen. Pa te nuk do te kishte komunikim .Ndodh qe ndonjehere njeriu behet viktime e fjales. Kur dikush na thote:”jeni shume te mire, jeni te mrekullueshem”, keto fjale sigurisht na mrekullojne na bejne te ndihemi mire . Nese dikush na ben kritike e verejtje , edhe pse ne mund ti japim te drejte, nuk ndihemi mire .Fjala eshte sa e rendesishme , aq e parendesishme. pasi Miqesia, falenderimi, mirenjohja e sinqerte duan me teper se kaq .


Emri: dardan alijajj
Email: dardi_-@hotmail.com
Komenti: ^shum e bukur nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Emri: isida
Email: isa.jaho@yahoo.com
Komenti: shm e bukur

Emri: isida
Email: isa.jaho@yahoo.com
Komenti: shm e bukur

Emri: donita osmanollaj
Email: bu-ki123@hotmail.com
Komenti: po eshte shum e vertet keti qe ka shum gabime ortografike por nuk jan qe nuk e di por thjesht do te humbisja shum kohe nese do shkoja pa asnje gabim kjo eshte arsyeja

Emri: keti
Email: ketilena@yahoo.com
Komenti: ka shume gabime ortografike por eseja eshte e bukur

Emri: donita osmanollaj
Email: bu-ki123@hotmail.com
Komenti:

Emri: Jeta
Email: jeta.zguro@yahoo.it
Komenti: Po c'far te komentoje? Komenti qe i ke bere vetes eshte gjithe gabime ortografike!

Emri: donita osmanollaj
Email: bu-ki123@hotmail.com
Komenti: kjo edhete vepra ime prandaj kuj i pelqen te komnetojë



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com