Data e postimit: 2020-02-02 16:17:15
Lexime: 6765
Dashuria
Autori: Anonim
Lloji: Tekst pershkrues
Tema: Domethenia e dashurise
Shkolla: Anonim
Klasa: 11A
Qyteti: Elbasan
E-mail: Email eshte i fshehur!


- Cfarë është një dashuri?
- Një dashuri ka shumë kuptime. Duke filluar nga dashuria për familjen, për mamin, babin, dashuria per një këngë…
- Jo, jo!! Po them për dashurinë e lulëzuar midis dy personave. Një dashuri të fortë e cila nuk këputet sikur të bien mbi të edhe dallgët më të fuqishme e të furishme.
- Ehhhh, ti po thua për atë dashuri! Epo ajo, si të them, e para punës është diçka platonike duke filluar me një pëlqim, me një përqafim, me një shkëmbim emrash të instagramit. Më pas padashur fillon të bëhët diçka universal ku ti papritur kupton se nuk mund të rrish as një orë pa i shkruajtur në instagram, ose ose pa ia parë profilin minimum 3 herë në ditë. Sa herë që ke për t’a takuar, buzët e tua automatikisht do të jenë duke qeshur, zemra jote do të dridhet sa herë të dëgjosh zërin e tij, sytë e tu do të përpëiten shumë shpejt kur të shohësh sytë e tij. Nuk është aspak e lehtë të biesh në dashuri, por kur do të biesh nuk do ta kesh të lëhtë për t’u ngritur.
- Waw si nëpër përralla!! Por nëse një ditë do zgjohem dhe do kuptoj që nuk e dua më?
- Hahahaah pse ti mendon se ai do të jetë një lodër për ty, që sot thua e dua dhe nesër jo? Gabim! Ai ka për të qenë gjëja më e rëndësishme për ty. Ke për të lënë vetën tënde pas dore veç që ai të mos merzitet. Nuk do të kesh orë që të mos mendohesh për të.
- Cfarëëëë? Ti thua se un duhet t’i përkushtohem veç atij dhe veten ta lë pas dorë? Jooo kjo do të ishte e tepërt.
- Trego durim se do të ta shuaj dhe ktë kureshtje. Në një dashuri gjithçka është reciproke. Sa herë që ti do të kujtohesh për të, ai gjithmonë ka për të qenë aty për ty. Do të jetë shpatulla ku ti ke për t’u mbështëtur, ka për të qenë ai kllouni i cirkut për të bërë ty për të qeshur kur je e mërzitur, ka për të qenë gjykatësi kur ti do të jesh në zgjidhje të vështira, do të jetë një baba i përkushtuar ndaj fëmijëve të tij. Por më e rëndësishmja, ai ka për të qenë lumturia jotë.
- Vetëm kaq është dashuria? Nuk do të ketë zënka, grindje, mosmarrveshje?
- Patjetër që po. Do të ketë mërzi, mëri. Në një dashuri nëse nuk ka të tilla gjëra atëherë i bie që është veç interes. Ndoshta keni për të kaluar dhe kriza, por forca e dashurisë është tepër e madhe, ajo ka për të dalë mbi gjithçka. Ke për ta parë që çasti I pajtimit është çasti më i ëmbël që mund të ekzistojë mes dy të dashuruarve.
- A mendon se jeta është tepër e gjatë për ta kaluar?
- Hmmm le të themi që jo. Fillimisht kur të biesh në dashuri ke për të pasur “turpin e vajzave” për t’ua thënë prindërve që një djalë ka hyrë në zemrën e saj. Më pas ai ka për të ardhur në shtëpinë tënde ku ka për të kërkuar dorën. Do vazhdoni të bashkëjetoni deri në ditën kur do të hidhni firmat në gjendjen civile. Ai ka për të djegur shaminë e beqarit dhe ti kë për t’u dukur një princeshë në sytë e tij. Secili ka për të vajtur në punë dhe momenti i darkës që do të takoheni do të jetë tepër i ngrohtë. Do të vijë një ditë kur do të mbani në krahë fëmijtë e juaj. Do të kalojnë shumë netë pa gjumë kur ndonjëherë ka për t’u ngritur dhe ai kur fëmija të qajë. Do t’i rrisni, do ti edukoni, do t’i çoni në shkollë. Kur ata të rriten do t’ju tregojën juve se kanë dikë në zemër dhe juve do t’ju kujtohet ajo ditë kur jeni njohur. Do të bëheni gjyshër, do të mbani nipërit e mbesat në prehër. Dhe kur një ditë do ta gjeni veten afër asaj që quhet pafundësi do t’i thoni njëri-tjetrin “Ne i’a dolëm”! Ja pra kjo është dashuria: të jesh dhe ta duash deri në pafundësi.

Vepra te ngjashme
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Qyteti i Kukesit
Nga dritarja une shoh gjithcka qe ndodh.Shoh rete e vraneta qe duan te nxjerrin nje shi te bollshem.Dielli rrezaton jo per te ngrohur,por per te shoqeruar rete dhe qiellin.Malet jane te ndryshme nga njera-tjetra.Nje male me debore,nje mal me shkembinj te ...
Autori: Ildi Alla · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Faqe ditari
Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona. Ka shume persona?Huh? E cfare dua te them me kete,as vete nuk e di. Sepse ne fakt jam koshient qe une ndihem mire ne cdo moment ne varesi te gjendjes time shpirterore edhe jo p...
Autori: Franceska Paja · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Familja ime
Familja ime eshte vendi ku kaloj momentet te bukura, te mbushura me emocione dhe ndonjhere edhe me lot. Familja ime perbehet nga nga 6 anetare une, prinderit dhe tre vellezerit e mi. Qe ne haat e pare kam pasur fatin qe te kem gjithmone perkushtimin...
Autori: Franceska Paja · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Familja ime
Familja ime eshte vendi ku kaloj momentet te bukura, te mbushura me emocione dhe ndonjhere edhe me lot. Familja ime perbehet nga nga 6 anetare une, prinderit dhe tre vellezerit e mi. Qe ne haat e pare kam pasur fatin qe te kem gjithmone perkushtimin...
Autori: Glea · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Pse?
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere ta gjej mbi 1 000 000 here apo jo? Nuk eshte e lehte te gjesh kete pyetje apo jo? Per disa gjera ne e kemi nje pergjigje , por per disa te tjera jo.Sa bukur...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Kujtimi i femijerise sime
Arush pellushi ka qene dhe eshte kujtimi i femijerise per shume gjenerata.Ai nuk ndahet nga une,eshte sinonim i sigurise dhe stabilitetit.Miku im me i mire,megjithese nuk eshte i vertete,dhe kete mister e kam zbuluar para pak vitesh.Arushi im quhet Tedi.A...
Autori: Kanarina Tulla · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Miqesia
Ne fragmentin e meparshem une ju tregova thjesht cfare eshte miqesia dhe cfare e quaj une . Tani une do tju rrefej nje ngjarje e cila lidhet me miqesine. (Emrat e dy personave real do te shfaqen e emra te tjere per te ruajtur privatesine e tyre )Vite me p...
Autori: Lion Braka · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Mjedisi
Mjedisi Mjedisi eshte gjeja me kryesore ne jeten tone.shumë njerez nuk ia dijne vleren mjedisit asesi.disa e keqperdorin e disa jo por nje mjedis i pastert,eshte shumë i nevojshem Gjithashtu disa prej qytetareve dalin per ta shijuar mjedisin,disa dali...
Autori: Nekie Qejvani · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Pasqyrimi i dukurive lart, ne jeten toke!
(Dedikim i atij engjelli,e cila simbolizoi dhe tregoi se si trajtohemi "ne" ne Shqiperi!!) Po veshtroja perreth,por nuk po zija rehat. Levizja neper dhome,por perseri nuk po qendroja dot. Trupi im po leshonte disa buleza djerse,ku nuk mund t'i i...
Autori: Elsika Murrizi · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Dua Lipa
Dua Lipa eshte nje vajze 25-vjecare , kengetare, tekstshkruese, dhe modele me prejardhje shqiptare , qe jeton dhe vepron ne Londer,Angli. Eshte e gjate 1.73cm dhe peshon 63kg. Ka floke kafe , me te bardhe dhe baluket roze.Syte e saj jane ngjyre kafe . T...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Pershkrim subjektiv.
Edhe pse nuk kam qene kurre ne Stamboll prape e dua me shume se cdo vend tjeter ne bote.Ndertesat moderne te nderthurura me ato te vjetrat e bejne Stambollin te duket si nje parajse me vete.Guret e medhenj afer Detit te Zi,ne zonen e Trabzonit,jane vend...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Skepticizmi
Skepticizmi është një qëndrim intelektual që sfidon besimin e patjetërsueshëm dhe injorant ndaj të vërtetave të pahijshme. Në thelb, skeptikët mbesin të hapur ndaj mundësisë që diçka të jetë e rreme ose e pakuptimtë. Ata i përballen m...
Autori: Eli · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: At Anton Harapi
Edhe komunisteve due t’ua them nje fjale,por qarte e shkurt.Une jam i bindur se pak jane ata shqiptar te cilet me te vertete e kuptojne doktrinen komuniste.Por tashma te gjithe po e shohim dhe po njohim organizaten dhe vepren komuniste ne Shqipni . Kjo...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Përshkrimi i vetes
Unë quhem Kevin Çika dhe jam 16 vjeç.Kam një gjatësi normale dhe një trup të rregullt.Kam sy të gjelbër dhe flokë ngjyrë gështenje.Pasionet e mia të mëdha janë të shkruarit dhe shkencat natyrore.Unë jam një person i durueshëm,i qetë dh...




Komentet e fundit!

Emri: amore
Email: john759@gmail.com
Komenti: Na bere per te qar bravoooooo



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com