Data e postimit: 2019-11-25 16:18:05
Lexime: 2337
Mësuesja ime
Autori: Ariolaa
Lloji: Analize letrare
Tema: Per mesuenen
Shkolla: “Ali Kelmendi “
Klasa: 6
Qyteti: Pej
E-mail: Email eshte i fshehur!


Shkronjën e parë
Nga ti e mësova
Këngën e parë
Nga ti e këndova.

Edukatën time
Ti Ma dhurove
Ti dua shoqet
Ti me mësove.

Vargjet më të bukura
Për ty do ti thur
Nga ti do të bëhem
Nesër një yll.

Të dua mësuese
Si nënën time
Për mua je
Yll i zemres sime.

Vepra te ngjashme
Autori: fikrijeibishi · Lloji: Analize letrare · Tema: trimst nuk vdesin por ato jetojn gjithmon
Trimat kane luftuar per athen evet ata dhane gjakun e tyre jete e vet per atdheun,gjaku i tyre eshte derdhur vetem per sakrifica qe kane ndodhur.ata na lane shume gjera e shume fjal qe ne i perdorim sot.trimat me te njohur kane qene;Naim Frasheri,Ismail K...
Autori: Meriton · Lloji: Analize letrare · Tema: Familja
Familja ime eshte vendi Ku kaloj momentet me te bukura , te mbushura me emocione , ndonjeherë edhe me lot. Familja time perbehet nga 4 anetarë une , prinderit dhe vellau. Qe ne hapat e parë kam pasur mbeshtetjen , dashurine dhe besimin e peinderve te m...
Autori: Aurel Lusha · Lloji: Analize letrare · Tema: Shkolla
Vendi me mire vendi me i shktrejte eshte shkolla.Shkolla eshte çerdhja e diturise sepse aty mesojme gjerat qe na nevojiten ne jete siç jane llogaritja,shkrimi dhe lexim. Historin e vendit tone e mesojme ne çerdhen e diturise pra ne shkolle. Dyert e sh...
Autori: ......... · Lloji: Analize letrare · Tema: Mami te dua shume
Mami\ Kur te shof ty , gjej force realitetin e sfidoj se ti o mami im je qenia me e dashur njerezore . Prandaj te dua kaq foort . Je kaq e embel dhe embelsia jote me frymezon , me meson , e nuk me ben te ndihem e vetmuar ! punoi : ........
Autori: enderra · Lloji: Analize letrare · Tema: e
enderro sikur do te jetosh pergjithmon jeto sikur do te vdesesh sot
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per pavarsin
Pavarsi Mirse erdhe ne shtetin ton, Urime per shumë mote Se je shteti ma i ri ne botë, Urime Kosova nan Pavarsia. Edhe Skender Begi E ka ditlindjen bashk me Pavarsinë Urime me jet Të gjatë e te lumtur Per shumë vite suksese ...
Autori: aqif · Lloji: Analize letrare · Tema: si te vlersojme natyren
Ne mes te se gjebres shtrihet nje lendine . E veshur me lule shumengjyreshe. Pemet e larta flladi i lehte i perkedhel gjethet . Nderkohe zogjte ja japin kenges se tyre me hare. fluturat vallezojne mbi bar ne paqe me natyren.Dhe keshtu si pa kuptuar dielli...
Autori: Zhak Prever · Lloji: Analize letrare · Tema: Fleta e shkrimit
Dy dhe dy bejne katër, katër dhe katër bejn tetë, tetë dhe teze -gjashtebedhjet .Përshëriteni!-thote mësuesi.-Katër dhe katër bejn tetë , tetë dhe tetë bejn -gjashtebedhjet .Dhe ja zogu i kënges se bukuri si i lirë që kalonë në qiell fem...
Autori: anonim · Lloji: Analize letrare · Tema: katedralja e parisit
Viktor Marie Hygo lindi më 26 Shkurt 1802 dhe vdiq më 22 Maj 1885. Ai ishte një poet, romancier dhe dramaturg francez dhe ishte pjesë e lëvizjes romantike. Është konsideruar si një nga shkrimtarët francezë më të mëdhenj e më të njohur. Në ...
Autori: Dessi · Lloji: Analize letrare · Tema: Shpella e pirateve
Narrativa zhvillohet në krahinën e Bregut, në viset ku kish lindur autori dhe trajton eksplorimin që një grup fëmijësh i bën shpellës në brigjet e Jaliskarit të fshatit Dhërmi. Përmbajtja e romanit është shpërndarë në pesë pjesë. Pj...
Autori: Nuk ka autor por e kam shkruar vet · Lloji: Analize letrare · Tema: Ese
TRAJTIMI I KAFSHEVE:P.sh.si te trajtohet nje qen?Nese mer nje qen atëher duhet ta mbash ashtu siq e mban veten.Duhet ta ushqesh ta pastrosh ta kontrollosh etj.Qeni eshte nje kafsh besnike.Kafsha ime e preferuar eshte qeni pastaj e zgjedha kete🐶💙Por...
Autori: xhejn · Lloji: Analize letrare · Tema: pavaresia ime
Cdokush duhet te jete I pavarur..Duhet te jete vetvetja…cdo njeri ka te drejte ta jetoje jeten ashtu si do ai dhe jo ashtu si e drejtojne te tjeret…pa miratimin tend askush nuk mund te te keqtrajtoje…cdo person mund te jete ai zogu shtegtar qe flutu...
Autori: Xhuliana Prendi · Lloji: Analize letrare · Tema: Motra ime
Nje engjull Nje pafundsi yjesh gjenden ne qiell, te hysh e te shikosh eshte si nje det i thelle, te biesh ne mendime,ti je e para qe mendoj. Te degjosh rrahjet e zemres time ,vetem per motren time rrahin qe shume e adhuroj. Sa bukur kur buqes...
Autori: Fotesa jelliqi · Lloji: Analize letrare · Tema: vendlindja ime
Nje qytet me vlera te larta me kutura te vjetra dhe tradita te ndryshme.Minjera e Trepqes e cila ne qytetin ton sjell shum turista te cilet e vizitoj ate e kemi edhe ure e ibrit e cila e ndan kete ,qytqet te bukur ne dy pjes.Kemi parkun me te bukur ne Mit...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com