Data e postimit: 2019-11-16 13:56:28
Lexime: 6590
Jam i vecante,jam shqipetar
Autori: Marjela N
Lloji: Ese vleresuese
Tema: Jam e vecante,jam Shqipetare
Shkolla: Koli Allkanjari
Klasa: 8a
Qyteti: Lushnje
E-mail: Email eshte i fshehur!


Kur kam shkuar jashte shtetit,me kane pyetur se nga cili qytet jam.Ne ate moment,me nje krenari te madhe,un kam thene qe jam shqipetare sepse qe te jesh Shqipetar eshte nje privilegj,i cili duhet mbrojtur nga ata qe jane duke e prishur ate.Shqiperia mund te jete vertet nje vend shume i vogel ama ne zemrat e shqipetareve ajo ia kalon te gjithave.
Historite e saj magjepsese nuk kane te sosur dhe traditat e saj jane nga me te vecantat.Kur themi qe jemi te vecante qe jemi shqipetare ndjejme trimeri dhe kujtojme gjakun qe eshte derdhur per popullin tone.Edhe ne si ata duhet ta nderojme Shqiperine dhe te luftojme per te sepse ne jemi e ardhmja e Shqiperise dhe krenaria e saj.
Nuk e them me ndroje,por e them me gjithe zemer qe"Jam e vecante,jam Shqipetare".

Vepra te ngjashme
Autori: Paola Qoku · Lloji: Ese vleresuese · Tema: 28 Nentori
Erdhi perseri kjo dit qe me zor e kam prit.Erdhi kjo dit si lulja qe qel ne pranvere.Nuk edi pse me vjen cudi?Qe kete dite ta quaj dita kuq e zi? Te gjithe te veshur kuq e zi,shikojne Flamurin me shume kenaqesi,dashuri dhe krenari. Ishte ai Ismail Qemal...
Autori: Megi Hasanllari · Lloji: Ese vleresuese · Tema: uAtdhey
Atdheu.....Ne kete vend, ne kete atdhe kemi kaluar plot kujtime, hidherime e shume gjera te tjera ama keto kujtime s I kemi kaluar askund tjeter. Ne kete atdhe; te ky dhe; te ky bar qe kemi perqafuar ndjenjat e kujtdo, te cileve i kemi miq ende ne zemren ...
Autori: x · Lloji: Ese vleresuese · Tema: ti shprehim nenes meritat qe i takojne
nena...fjala e vetme e dashur per ne.Tingellon si nje fjale e embel qe jo kujdo mund ti thuhet,nena ime nepermjet kesaj eseje dua te them se sa te vleresoj ne te vertet,ti me dhurove jet,ti me fale dashuri,perkushtim qe askush tjeter s mud te mi falte ne ...
Autori: Rajmonda Tota · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Dhuna
“DHUNA” nje term shume I frikshem ,ama shume!Hajde me qorto,hajde me bertit,hajde me godit,hajde bej c’te duash me mua.Do zbrazesh nervat tek une derisa te lodhesh sa trupin tim ta kene pushtuat njollat e zeza!Gjersa trupi im te lengoje nga dhembja ...
Autori: Tringa · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Per Atdheun
Atdheu është gjëja më e shtrenjtë në jetë.Sapo të dëgjojmë fjalën atdhe menjëherë na vijnë në mendje shumë gjëra.Unë linda,u rrita dhe ndoshta do të vdes në atdheun tim.Ata që ikin nga atdheu vet duhet të kenë mall për atdheun s...
Autori: Julijana Nika · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mami
Mamushja ime e dashur,po te shikoj sot,ashtu siq te shikoja kur isha nje vajze e vogel,si engjellin tim mbrojtes.E njejta ngrohtesi,miresi,bukuri e shpirtit tend dhe e njejta dashuri pa kushte.Ti ke qene me mua gjate gjithe kohes dhe je akoma ketu.Qe nga ...
Autori: Filanja · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Toleranca
Sic e dim bota esht e mbushur me diversitet gje qe e ben ate akoma me interesante ose argetuese dhe e tere kjo eshte e krijuar per shkak te tolerances. Te jesh tolerant do te thot te respektosh mendime te reja duke vleresuar ndryshimet midis tyre e te mes...
Autori: Kejdi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Familja
Familja ime perbehet nga 4 persona, personat me te shtrejnte pa te cilet nuk do t’ia dilja kurre mban. Babi ashtu sic cilesohet si shtylla e familjes eshte bere edhe per mua nje shtylle e forte tek e cila une mbahem ne cdo cast te veshtire te jetes. M...
Autori: Uzejr Etemi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Pranvera
Fillimi i pranveres,mbarimi i dimrit,fillimi i gjelbrimit,mbarimi i qylymit te bardhe. Nxehtesia simbol qe tregon Pranveren,ku nuk ishte prezent nje kohe te gjat dhe ishte i mposhtur nga i ftohti. sec ka fillar te vije disi nje ere pranvere,ku ate er...
Autori: Anaili · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Deshmoret e atdheut
Flladi I luftes per liri i terhoqi drejt sofres se bashkuar per clirim e atdheut.I terhoqi duke iu treguar shkembin e larte ku duhet te arrinin.Atje ku shqiponjat mund perqafonin lirine.Lufta nuk njohi moshe,fe apo dallime.Ajo u be pikesynimi e qellimi I...
Autori: Inn · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Babi ♥
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse cdo dite te shoh por me pelqen te shprehem nepermjet fletes. Prandaj doja te thoja qe te dua shume e je krenaria dhe shpresa ime.Kur te shoh aq te lum...
Autori: Sindi Cela · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Familja
Familja ime perbehet nga 4 persona, personat me te shtrejnte pa te cilet nuk do t’ia dilja kurre mban. Babi ashtu sic cilesohet si shtylla e familjes eshte bere edhe per mua nje shtylle e forte tek e cila une mbahem ne cdo cast te veshtire te jetes. M...
Autori: Uinda Kapaj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Madheshtia e figures se Skenderbeut.
Me kerkuan te krijoja nje ese per Gjergj Kastriot Skenderbeun. Nuk mund ta pershkruaj me fjale emocionin qe ndjeva ne ato momente. Ndihesha e privilegjuar qe do te kishe mundesine te shkruaja per simbolin dhe krenarine e kombit shqiptar. Ndersa tani hesh...
Autori: SHQIPONJE SHKEMBI · Lloji: Ese vleresuese · Tema: FAMILJA IME E DASHUR
FAMILJA IME JU JENI GJEJA ME E SHTRENJET PER MUA JENI GJYSMA JETES TIME JENI QDO GJE PER MUA DHE ASNJEHER UN NUK DESHIROJ QE TE LARGOHEM NGA JU DHE SHPRESOJ QE TE JEM ME JU NE QDO MOMENT JU DUA SHUM JU JENI MBROJTESIT E MI NGA QDO GJE.




Komentet e fundit!

Emri: karrderr
Email: krrderr123@gmail.com
Komenti:

Emri: JU TA SHPIFNIIIIIIIIIIIII TE GJITHEEEEEEEEEEE HAHAHAHA .l.
Email: JU.TA.SHPIFNI@TA.SHPIFNI.TA.SHPIFNI
Komenti: JU TA SHPIFNIIIIIIIIIIIIIIII

Emri: elvi
Email: elvindrecka@gmail.com
Komenti: Ke te drejte



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com