Data e postimit: 2019-10-27 14:19:42
Lexime: 15691
 Shqipëria dhe emigracioni
Autori: Erlind FAHRIU
Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: Emigracioni
Shkolla: "Tomorr Sinani"
Klasa: XIA
Qyteti: Cerrik
E-mail: Email eshte i fshehur!


Kur flitet për emigrimin te gjithë shqiptarët e ndjejnë veten të përfshirë. Të gjithë jemi dëshmitarë të braktisjes që po i bëhet në masë vendit tonë. Ndërsa shifrat jane vërtetë të frikshme, askush nuk bën asgjë për ta parandaluar këtë fenomen si problem që vjen si rrjedhojë e gjendjes së rëndë ekonomike dhe kushteve skandaloze të jetesës.
Kjo dukuri sjell një sërë pengesash dhe dëmesh për shoqërinë shqiptare dhe vendin që dita ditës po shpopullohet. Si fillim personat e larguar ulin ndjeshëm popullsinë dhe si rrjedhojë konsumi ulet duke sjellë më pak përfitime për bizneset sidomos ato të vogla të cilat së fundmi po përballen me burokraci shtetërore që është një tjetër shkak emigrimi, por këtë herë për vetë pronarët e bizneseve. Arsye tjetër e emigrimit është pasiguria që shfaqet në vend për të ardhmen. Shtysa kryesore e cila shtyn të rinjtë e Shqipërise të largohen duke e lënë këtë vend pa të ardhme pasi rinia presupozohet te drejtojë vendin në një të ardhme sado e afërt apo e largët qofte ajo.
I vetmi avantazh i emigrimit është kultura dhe ndihma ekonomike që karakterizon vendin ptitës së këtyre emigrantëve, por çfarë do të ndodhë me gjeneratën e dytë dhe të tretë të emigrantëve shqiptarë në këto vende? Ata do të shkëpusin çdo kontakt dhe kështu i vetmi avantazh pas pak kohësh do të zhbëhet.
Pra ajo që vumë re është se disbalanca është e thellë në favour të disavantazheve të emigrimit ndaj duhet të bëjmë ç’të mundemi për ta parandaluar këtë problem.

Vepra te ngjashme
Autori: Liridona Isufaj · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: E dashur mikja ime
E dashur mikja ime ti nuk mund ta imagjinosh se sa shume te dua. Ti hyre ne jeten time kur une nuk e prisja nga ti, kur gjdo gje ishte e keqe, dhe ti ma bere jeten te lumtur. Une nuk mund te te faleminderoj mjaftueshem. Une te dua.
Autori: Liridona Isufaj · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Miqët
Miqtë luajnë një rol të rëndësishëm në jetën e një personi. Ata inkurajojnë kur njëri është i trishtuar, ata argëtojnë kur dikush është i vetmuar, dhe ata dëgjojnë kur dikush ka probleme. Nuk janë të varieteteve të miqve: bashkë-pu...
Autori: Sirela Hoxhaj · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: domozdoshmeria e mbajtjes se nje kafshe shtepiake
une mendoj se kafshet shtepiake jane shume te rendesishme per njerezit por prinderit e mi nuk mendojne keshtu. Keto kafshe nuk quhen kot "shtepiake" . Ato jane te prirura per ti ndenjur afer dikujt . Ju do te thoni perse ? duke filluar nga arsyeja me elem...
Autori: Dior dervishllari · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Per racizmin
Racizmi eshte nje sjellje e keqe ndaj njerezve me ngjyre, ndaj fese te nje njeriu dhe ndaj vendlindjes qe ka nje njeri. Racizmi mund te duket normale por ne te vertete eshte shume ofenduese. Te gjithe njerezit lindin te barabarte. Askush nuk lind raci...
Autori: Brisel Ndreu · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Shqiperia Ime
Shqiperia eshte nje vend shume i pasur nga ana turistike.Shume agjensi udhetimesh e kan quajtur Shqierine "perla e Mesdheut",pasi ajo ka nje klime mesdhetare te mrekullueshme gjate gjithe vitit,gje qe krijon nje vere te ngrohtr dhe nje dimer te bute.Shqip...
Autori: Qemal Mici · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Pasuria
Te jesh i pasur nuk do te thote te jesh i lumtur prinderit te blejne cdo gje qe deshiron qe ti te mosh ndihesh i (e) vetmuar kur ata te jene ne pune. Disa persona kerkojne te jene te pasur eshte shume e thjesht duhet te mesojme ne shkolle sepse shkolla n...
Autori: Danjela Muja · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Bullizmi
BULLIZMI Jeta eshte nje stazh i mrekullueshem me te mira dhe disavantazhe qe i japin botekuptim misionar egos tone universale. Ne nisjen e ketij stazhi gjendemi para nje porte te madhe qe hapet per ne dhe duket sikur nje vizion i gjate na pret Ne kete ...
Autori: Rejhana Bashmili · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: paragjykimi
Po ecja ne rere dhe ne nje nga sheminjte e vegjel buze detit ishte ulur nje vajze bjonde me syte blute tethelle si te qiellit te kesaj dite te kthjellet.Rrinte e vetmuar e duke pare detin,qiellin dhe diellin e me to ngushellonte veten.Ajo kishte veshur nj...
Autori: GEDDA GEDDA · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: FACEBOOK-U
Përshëndetje miq! Sot po shkruaj kete ese argumentuese po ashtu dhd bindëse vetëm për një qëllim!.. Shume te rinj nuk i kushtojne me rëndësi aktivitetit fizik api gjimnastikës dhe shkaku e dini cili është interneti sidomod FACEBOOK-U ashtu si...
Autori: Serxho Preka · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: kush jam une
askush nuk na njeh ne me mire se qe njohim ne vetveten, askujt smund ti thuash se kush jam une?!. KUSH JAM UNE?! SERXHO nje krijese njerezore qe erdhi ne kete bote si gracke e nje dashurie te madhe midis dy personave me misionin te jetoj. Jam drite e n...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Reportazh
NEW YORK... Te gjithe mendojne se New York-u eshte nje shtet fantastik, I paster e plot drite, por jeta e perditshme aty eshte thjesht e merzitshme. Epo mire, e pranoj qe eshte fantastike, por vetem gjate koncerteve apo ngjarjeve te rendesishme (qe jane ...
Autori: [FG] · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Perse zgjidhjet ne jete me takojne mua dhe askujt tjeter
Jeta eshte e mbushur.plot te.papritura, gjera qe ne nuk duam te ndodhim apo gjera te bukura. Pavaresisht situates qe mund te jete, zgjedhjet dhe vendimet ne jete me takojne mua. Mua sepse eshte jeta ime [PARAGRAFI 2] Jam krijuar te kem gjerat e mija, ...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Vertetesia e shkences
SHKENCA DHE REALITETI… Pothuajse cdokujt I vjen nje ndjesi saktesie kur lexon informacione te ndryshme shkencore. Ndersa kur I permenden shprehje biblike apo mitologjike fantazia e tij vihet ne pune. Jo ndoshta sepse informacionet qe lexon I ka vezhga...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Duaji te gjithe, besoji vetem disave, askujt mos i bej keq!
Kurre mos duaj shume! Sa me shume te duash, aq me shume do te lendohesh. Mos i jep llogari askujt! Eshte jeta jote dhe e vendos VETEM TI c`ben me te. Mos urre askend! Shikoja anet e mira. Sado i keq te jete njeriu ai e ka gjithmone dicka pozitive. Ose ...




Komentet e fundit!

Emri: qazim
Email: qazimturdiu@gmail.com
Komenti: HMD Tirane o.t

Emri: rrezi
Email: rreziiiii@gmail.com
Komenti: mire por ndoshta pak me e thelluar ne mendim do te na bente pune



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com