Data e postimit: 2019-08-31 16:49:07
Lexime: 7273
Barazia
Autori: Elidona Duraku
Lloji: Tregim
Tema: Jemi te ndryshem por te barabarte
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 10G
Qyteti: Kukes
E-mail: Email eshte i fshehur!


Le të shqyrtojmë personat. Qeniet njerëzore do të përshtaten përkufizimin tonë të njerëzve për tani, por do të kthehemi në këtë më vonë. Të gjithë personat janë të barabartë. Kjo duket e qartë për mua. Tani, unë jam i vetëdijshëm për kundërshtimin e tepruar për këtë, domethënë se ne nuk jemi të barabartë në shumë mënyra. Ne nuk jemi të gjithë njëlloj të fortë, ose në mënyrë të barabartë të gjatë ose të aftë për të bërë një sasi të barabartë pune, apo po aq të bukur etj. Dhe ne me siguri ndryshojmë shumë në personalitetet tona. Po, me të vërtetë bëjmë.Nuk dua të shoh se cili është ky argument, nëse meriton një titull të tillë, po përpiqet të krijojë. Sepse njerëzit janë të ndryshëm nuk do të thotë se ata nuk janë të barabartë. Unë nuk e kujtoj duke thënë se të gjithë njerëzit ishin identikë me njëri-tjetrin. Jo, njerëzit nuk janë akoma identikë me veten gjatë kohës. Barazia matet në terma të vlerës, të vlerës. Dhe të gjithë njerëzit kanë vlerë të barabartë dhe të barabartë. Nuk ka asnjë person që është më i ulët se çdo person tjetër.Pavarësisht nga dallimet tona fizike, personi më i vogël dhe më i dobët mund të vriste më të fuqishmit, kështu që argumentet e dallimeve fizike nuk janë bazë për të justifikuar pabarazinë. Le të shqyrtojmë një shembull: nga njëra anë, ne kemi Mbretëreshën e Anglisë. Nga ana tjetër ne kemi një bandit, një kriminel, i cili është dënuar (dhe ka pranuar haptazi) dhjetëra rasteve të vrasjeve, sulmeve, përdhunimeve, vjedhjeve etj. Thjesht sepse nuk jemi shumë të dashur për veprimet e personit të dytë nuk do të thotë se ata janë me vlerë më të vogël të brendshme. Kushdo që nuk pajtohet, ndoshta do të ishte një person i pakëndshëm që i jep më pak vlerë njerëzve që nuk i pëlqejnë, duke menduar se mosdëshirat e tyre për këtë person e rrënojnë vlerën e jetës së atij personi. Kjo është padyshim e pavërtetë. Nëse nuk e shihni se kjo nuk është e vërtetë, ndoshta nuk ka nevojë për ju që të vazhdoni të lexoni.Te gjithe njerezit jane te barabarte pavarsisht se kush do te shpetoje se pari!

Vepra te ngjashme
Autori: anejzzaa balidemaj · Lloji: Tregim · Tema: viti i ri
viti i ri 2013 eshte nje feste e gezueshme per muslimanet po ashtu edhe ne femijet kemi deshire qe viti i ri te vije te ne qe te stolisim bredhin te fryejm tollumbace ta zbukurojme bredhin ti qesim dritat e vitit te ri por ehde ne femijet kemi deshire qe...
Autori: Fisnik.Mulaj · Lloji: Tregim · Tema: jeta ndit te sotit
Jeta e sotit vertet o shum e veshtir por cdo kush duhet te gjej forcen qe te qohesh pram ne kembe sepse nese rrxohesh kurr sduhet ndaluar se jeta ka plot prova e plot sprova qe duhet ti kalosh ski nevoj te shikosh askend se secili nket ...
Autori: Dena · Lloji: Tregim · Tema: Jeto me pastertine e shpirtit
A ka dite kur ndiheni as e lumtur as e trishtuar? A ka momente jeni me e lumtura ne bote? A ka caste kur ju duket sikur bota bie mbi ju ? A ka raste kur mbesni e zhgenjyer nga dikush apo dicka? A ka momente ku beheni xheloze ndaj dikujt? A...
Autori: adelina halilaj · Lloji: Tregim · Tema: princesha argjiro
une jam adelina halilaj nga gjakova jam ne klasen e 6 dhe me intereson per tregimin e priceshes argjiro
Autori: s'ka rendesi · Lloji: Tregim · Tema: Duhet t mbrohemi nga minat.
Rrugen per ne shkolle femijet e benin te shoqeruar nga mesuesit. Pse do te thonit ju. Sepse ky vend ishte i mbushur plot me mina dhe nxenesit duhej te kalonin me kujdes te madh.Por nje dite Arditi kishte marre dhe qenin e tij Lesin me vete. Gjate rruges p...
Autori: Rinea · Lloji: Tregim · Tema: Termeti
U zgjova ne mengjes si nje dite normale,shiqova nga dritarja qe jashte ishte shum ftohte dhe binte shi.Pyeta mamin se çka ka ndodhur ajo e deshpruar mu pergjigj se ishte bere nje termet ne Turki-Siri , une shume e merzitur ,kur degjova mamin duke thene ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Tregim · Tema: Tregim anglisht
It was 6pm. The sun was setting out and it was hiding between mountains. Kejvin was in his room,while he was studying. Calm and focused,as always, doing his math tasks. This strong connection of him with studying interrupted, because his mom knocks on doo...
Autori: GIZEM SAID · Lloji: Tregim · Tema: ATE QE E KE TASH MOS E HUMB ME TEJ
Leurati i kish shkuar Gjyshes per vizit.Ai po rinte serioz ne kuzhinen e vogel te shtepis se Gjyshes .AI iu ul pran, mori koken ne pleqi dhe i tha: -E di sa shume gezohem kur vjen ti,bir? -Sa -Sa ketu e ne detdhe,madje pak pertej. -Po uneGjyshe ,sa ki...
Autori: adela bano · Lloji: Tregim · Tema: varferia
Varferia Ishte dite dimri shume e ftohte.Nxenesit qendronin te strukur ne pjesen e vetme qe ngrohte dielli i vobekte.Ana tha papritur:Sot eshte me mire se ditet e tjera - dhe i hodhi syte per nga Rebeka , e cila ishte e perhumbur ne mendime.-Po,tha me nj...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Tregim · Tema: familja
Andrea pa orën.Ishte gati ora shtatë.Një natë tjetër pa gjumë.S’kishte mundur të mbyllte sy gjithë natën,për shkak të ngjarjeve që ndodhnin në mënyre te herepasershme ne ‘shtepine e tij’.Sa here qe e motra i lutej te kthehej e te kalo...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Aventure
Gjethet e thata te pemeve po veshin gjithe panoramen me nje kornize te arte brenda se ciles bejne kontrast qiellgervishteset e New Yourk-ut. Ndoshta nuk eshte kjo pamja qe enderroja cdo nate kur vija koken ne jastek, por eshte zgjedhja me e mire qe mund t...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Fitimi i vetbesimit
Ne kete tregim do te flasim per Anin dhe veshtiresite e femijerise se tij. Ani eshte nje djalosh me floke te shkutra kafe, sy te zinj, ka nje buzeqeshje te lezetshme dhe eshte i qete, i zgjuar, nuk ka asnje mik dhe ai ka veshtiresi ne te shprehur dhe ne k...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Ne dy shtepiza ne kembet e nje kodre jetonin dy familje fshatare. Cdo familje kishte kater vocerrake. Te gjithe hanin te njejten supe, luanin ne te njejten balte, rriteshin bashke. Nje dite ne pragun e oborrit u shfaq nje karroce fisnike, nga e cila zbrit...
Autori: Erimelda Karaj · Lloji: Tregim · Tema: Aventure
Xhoni dhe Xhorxhi dy vellezer te nje familje, degjuan ne televizor per nje udhetim te cuditshem ne shkretetire. Reklama prezantohej nga miku i tyre me i mire, Arditi. Menjehere pa hezituar vendosen ta telefononin duke qene se cmimi ishte shume i arsyeshem...




Komentet e fundit!

Emri: Sara
Email: sarabylini@yahoo.com
Komenti: budallik

Emri: gfygyb
Email: sarabylini@yahoo.com
Komenti: ceshtttt kjo e eseeeeee e cpifur dhe e pakuptimt?



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com