Data e postimit: 2019-05-26 16:21:52
Lexime: 6644
PËRZGJEDHJA E PROFESIONIT SFIDË PERSONALE APO IMPONIM SOCIO-EKONOMIK
Autori: Xhoana Cuni
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Profesioni
Shkolla: Gjimnazi "Arif Halil Sulaj"
Klasa: XI
Qyteti: Mamurras
E-mail: Email eshte i fshehur!


Njeriu është krijuar që të jetoje, të mësoje, të ballafaqohet me sfida të ndryshme që i sjell jeta. Çdo sfidë tejkalohet kur vullneti nuk mungon. Njëriu është një qenie që ka forcë të mjaftueshme për ta kontrolluar gjithë botën dhe për të marre vendime të rëndësishme e ta përcaktoje qëllimin përfundimtar të rrugës së tij, sepse është i pajsur me fuqine e arsyes dhe të vullnetit. Ne gjithnjë mundohemi që një ditë të kemi atë që ne dëshirojmë dhe të jemi ata që vërtet dëshirojmë të jemi, të atillë që të ndihemi krenar me vetëveten.
Kur njëriu përfiton përkrahjen e arsyes dhe vullnetit të tij, ai mbledh fuqitë e tij, shkëputet nga ndikimet e jashtme, e cliron veten dhe bëhet një “ishull” i pavarur në oqeanin e kësaj bote, ndërmjet arsyes dhe vullnetit të tij ai bëhet i zoti i vetes dhe kështu personaliteti i tij fiton fuqi. Shkathtësia është mbi të gjitha, ajo është një dhunti që na ndihmon t’i arrijmë qëllimet tona, sidomos gjatë arsimit fillor ajo nënkupton mënyrën se si ne i përkushtohemi gjërave, se si i kuptojmë ato, pra në njëfarë mënyre ne sfidojmë vetën tonë që t’i zbulojmë shkathtësite që i posedojmë. Me çdo gjë që ne ballafaqohemi është sfidë përsonale në kuadër të kësaj është edhe profesioni, përkushtimi, puna dhe mundi që bëjmë për ta fituar profesionin e duhur, të gjitha këto janë sfida të pandashme nga jeta jonë. Sfida që vjenë si shkak i profesionit të zgjedhur, na bën që të jemi shumë të shkathët dhe të fortë kundrejt profesionit tonë.
Përzgjedhja e profesionit sipas mendimit tim duhet të jetë më shumë sfidë sesa inponim socio-ekomink, andaj ne duhet të kemi shumë vetëbesim në vetëvete dhe të bëjmë atë që ne deshirojmë, ta sfidojmë veten në shumë mënyra pa marrë parasysh se a kemi të bejmë me profesion apo me diçka tjetër, thjesht duhet të jemi shumë ambicioz rreth qështjeve të rëndësishme sepse njëriu ka një rol shum efektivë dhe shumë më të gjerë në krijimin e ardhmërisë, roli i tij është i vedishëm dhe i lirë, ai është i vetëdishëm për vetëveten, për mjedisin si dhe për situatat të cilat e rrethojnë.
Me gjithë këtë dua të them që nuk duhet ndikuar assesi asnjë situatë në vendimet tona, ajo që ne bëjmë të jetë personale dhe jetësore, sepse misteri më i rëndësishëm i jetës është se në cilin kënd të botës do të gjindemi .

Vepra te ngjashme
Autori: Serxho · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pushimet e vjetra
Ishim per piknik,dhe dolem ne malin e Dajtit per piknikun.Morem me vete ushqime nga me te ndryshmet por kur po iknim rruges u prish makina dhe ngelem pa ikur ate dite te bukur.Kjo do me ngelje peng gjithe jeten sepse ishte hera e pare qe ikja per piknik p...
Autori: KLEVENTINA GUGAJ · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pavarsia e Kosoves
KOSOVA EDHE PSE NJë SHTET I VOGEL,KA VUAJTUR E KA PERJETUAR LUFTRA SHUME TE MEDHA.VITI 2008 PER KOSOVEN KA QENE VITI ME FATLUM DHE ME I MBARE.PATRIOTET DERDHEN GJAKUN LUM PER NENEN E TYRE KOSOVEN E BUKUR.TANI KOSOVA PO JETON NE PAQE BASHKE ME ATDHETARET ...
Autori: Enea · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shpresa
Nganjehere jeta nuk shkon ashtu sic duhet. Veshtiresite jane gjithmone pjese e saj te cilat na bejne te ecim perpara. Te pakten keshtu mendoj une. Keto veshtiresi te medha qe perbejne jeten perballen gjithnje me shpresen, e cila na ben te besojme se di ia...
Autori: Ariel bici · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta e meparshme
Qe ne kohet e para,femra konsiderohej gjithmone ne thundren e mashkullit.Kjo per arsye se ishte shoqeria dhe shume faktore te tjere qe e kishin ndare femren nga mashkulli duke e lene ate pas ne cdo gje si psh femra ishte e detyruar te mos te kerkonte te d...
Autori: Ana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Toka
Te gjithe e veme re rrezikun qe po i afrohet shtepise sone te bukur,por nuk bejme asgje per ta shpetuar.Jo se vetem eshte detyrimi jone,por ne shumicen e rasteve jemi ne ata qe e rrisim kete rrezik. Ndonjerit nuk i behet vone fare per kete shtepi t...
Autori: Krejg Tola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fatin e zgjedhim vete apo eshte i paracaktuar?
Fati eshte nje lloj prezence qe duket sikur fshihet pas cdo experience njerezore, percakton rrjedhen e jetes, sukses te perjetshem apo deshtim te pavdekshem. Duket i pandryshueshem, i pashmangshem, i padevijueshem, njelloj si i skalitur ne gur. Sikur nuk ...
Autori: Ina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Soqeria
Kjo esht bota me e Cuditshme me nje milion befasira me qindra kilometra deshira ku kafshaten e bukes e ndaj me ty e kam kerkuar kahmos celsin ta cel kte bot.Jam shendrruar ne trendafil e rritur ne ate kopsht magjik, jam shendrruar ne zog e fluturuar ne a...
Autori: xxxxxx · Lloji: Ese argumentuese · Tema: forca fizike dhe ajo mendore
Ne jeten e sotme shohim shume njerez te cilet mburren me forcen e tyre por ka edhe disa te tjere te cilet krenohen me zgjuarsine e tyre. Disa mendojne se po te jesh i forte mund te zgjidhesh gjithcka disa te tjere mendojne se po te jesh i zgjuar mund te p...
Autori: Big G · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese, toleranca
Qysh në hapat e para të jetës, prindërit i edukojnë fëmijët e tyre me rregullat e para të edukatës, rregulla të cilat përforcohen e vihen në zbatim në rrugën e jetës. Të jesh tolerant do të thotë të jesh njeri i ditur mbi bazat e së ci...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shoqërore
Dashuria ndaj familjes është detyrim njerëzor Që nga dita kur njeriu fillon të egzitojë ,si qenie ende e vogël e pa formësuar ,zhvillohet si një barrë mbi supet e dikujt. Dashuria dhe respekti p...
Autori: Desara · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Stop bullizmit
Mendoni se bullizmi esht nje gje e mire?Uneendoj te kunderten e kesaj.Bullizmi eshte tmerri vete.Per ta kuptuar kete duhet te futeni brenda botes se bullizmit.Perpiquni td beheni shok me nje person qe eshte pre e bullizmit.Ai mbase eshte i shendoshe ose k...
Autori: Marius · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Sa e forte eshte ndjenja e dashurise
Thone se dashuria eshte ndjenja me e bukur ne bote. Eshte pikerisht ajo ndjenje qe te ben ta shikosh boten ndryshe cdo mengjes, cdo dite, cdo moment. Dashuria te lendon dhe ben qe te ndihesh si ne nje enderr te mrekullueshme. Por vetem kaq eshte dashuria?...
Autori: Kaltrina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Tershan ne sofer per darke
Dy fshatar shkojn musafir tek nje njeri Kur del i pari ne fund te oborrit i dyti po i flet te zotit te shpis Ky vellau im eshte kali i madh sdin as te flet por ti mos ja ver mendjen si vjen i pari del i dyti dhe i dyti i thot te zotit te shtespis mos...
Autori: Barbie projects · Lloji: Ese argumentuese · Tema: mjedisi ku ne jetojme
Mjedisi eshte ambjenti ku ne jetojme, thithim ajrin e perditshem ushqehemi dhe argetohemi.Te gjitha keto ose shumica e tyre jane dhurate e natyresn.Ne i pranojme me kenaqesi, duke pohuar se natyra apo zoti e ka per detyre te na i fale, dhe ne nuk ke...




Komentet e fundit!

Emri: Zenel
Email: zenelprishtine123@gmal.com
Komenti: shum mir



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com