Data e postimit: 2019-05-22 18:33:13
Lexime: 2661
Historia e Amelias11 vjece
Autori: Ameli
Lloji: Tregim
Tema: Amelia 11 vjece
Shkolla: Shkender libohova
Klasa: 9B
Qyteti: Lushnje
E-mail: Email eshte i fshehur!


Kur amelia ishte 11 vjece babai saj ndahet nga jeta mamaja esht e dobet fizikishet nuk mund ta rris dot Amelian . Un e kam shoqe te ngusht edhe dua ta ndihmoj . Sepse ajo nuk gezon asnj te drejt si jetimet e tjer . Jetimet librat i marrin pa lek Amelia i merr me lek .
Te gjith te tjeret jan te rregjistruar ne shoqata te ndryshme .
Kurse Amelia nuk e gezon ket te drejt .
Pensionin qe i esht lidhur nga babai e merr mamaja e saj padrejtsisht .
Ajo jeton me pensionin e gjyshrve.
Para 2 vite e 2 muaj Amelia ka tentuar te bej nje Aksident me vet dashje sepse ishte merzitur nga gjyshrit .
Ata i thonin Amelias shko jeto me maman ,sepse prandaj te kemi bler shtepi ata kerkuan vet qe ne ti blenim shtepi te tjetosh me maman . Dhe e detyronin qe te shkonte te shtepija qe kishin bler per te jetuar mamaja me Amelian. Dhe e conin cdo mengjes te mamaja ajo e sillte ne drek .
Nje dit mamaja e la te raifejze banka vetem Amelia sdinte ku te shkonte sepse nga te dyja anet i kishte kundershtar. Dhe tentoj te bente vetvrasje i doli makines para . Shoferi frenoj aksidenti deshtoj dhe shoqa ime esht shendosh e mir e sot gezon jet te plot e te kenaqshme .
Fatmirsisht shoferi ishte daja i babait te saj .
Kur ai e mesoj se si ishte e verteta e ka ndihmuar shum Amelia nga ana ekonomike edhe i ka kapi nje avukat per ti zgjidhur problemin. Ka 2 vjet e 2 muaj qe nuk esht ber asnjgj .
Kan vajtur disa her ne bashkin e lushnjes per te kerkuar ndihem asnjher nuk i esht ofruar ndihme .
Kjo tregon se ktu nuk funksjonon Shteti I , Drejtesia dhe esht shkelur me te dyja kembet đź‘Ł Konventa Nderkombtare e te Drejtve e Femijve .
KJO TREGON SE SHQIPRIA NUK KA QEN NUK EDHE DHE NUK DO JET KURR.

Vepra te ngjashme
Autori: Lirim Qerkini · Lloji: Tregim · Tema: Kopshti im
Une kam nje kopsht shum te madh dhe te paster.Ai eshte aq i madh sa qe mund te luajme lojra te ndryshme.Aty ka te mbjellur gjelbrim.Aty prane kopshtit tim une kam nje arre,kujtim nga gjyshi im.Ajo eshte e madhe dhe ka shum arra. keshtu ju tregova se si e...
Autori: Sherin alimehmeti · Lloji: Tregim · Tema: tregim
Na ishte nje here nje trendafil i kuq.Ai trendafil i bente lulet te celin dhe diellin te shkelqeje.Ky trendafil magjik ishte i nje gjigandi te tmerrshem.Per te marre trendafilin e kuq duhet te mundnin gjigandin.Nje djale qe kishte degjuar per kete trendaf...
Autori: Bilal XHaferi · Lloji: Tregim · Tema: ne kete veper behet tem per luftrat
- Romani ose kjo veper per teme kryesore ka kohen ilire , kur Iliria luftonte kunder pushtuesve romake . Me sakte , behet fjale per kryengritjen e madhe Ilire te viteve 6-9 te shekullit te pare te eres se re kunder romakeve . - Kete kryengritje e udhehoq...
Autori: anjeza zhitia · Lloji: Tregim · Tema: fshat
fshati im esht shum i bukur dhe ka fusha pyje male ky esht fshati im ne luajm vrapojm por ka edhe kafsh te cilat te gjith njerzit i duan ato jan lopa kali qeni macja e ka shum eshum te tjera ne tegjish e dum fshatin ton sepse ka lule pem dhe shum e...
Autori: GIZEM SAID · Lloji: Tregim · Tema: ATE QE E KE TASH MOS E HUMB ME TEJ
Leurati i kish shkuar Gjyshes per vizit.Ai po rinte serioz ne kuzhinen e vogel te shtepis se Gjyshes .AI iu ul pran, mori koken ne pleqi dhe i tha: -E di sa shume gezohem kur vjen ti,bir? -Sa -Sa ketu e ne detdhe,madje pak pertej. -Po uneGjyshe ,sa ki...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Ne nje fshat te larget e po aq te bukur te Frances, ndodheshin dy shtepi, njera prane tjetres. Ketu jetonin dy familje, Tuvaket e Valinet te cilet ishin aq te afert ne njera-tjetren sa nuk dallonin dot as femijet e njerit nga te tjeret (secila nga familje...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Tregim · Tema: NatĂ« e frikshme
Prindërit e mi shkuan në Tiranë për një vizitë.Unë do qëndroja me vëllain e madh. U gëzova shumë.Mund ta kaloja kohën duke luajtur bashkë me të,pa u shqetesuar për asgjë.Por vetëm një orë më vonë vellain e thërrasin shokët.Ai d...
Autori: Medina · Lloji: Tregim · Tema: plaku dhe deti
Ne këtë roman bëhet fjal per një plak që do të zë një peshkë të madhë që do ta mbroj nga peshkaqenët.Një dit ishte ne shtepi dhe shikonte detin dhe ai do që të niset menjëherë dhe u nis ai qendroi dit e net ne bark ne mes te detit per ta...
Autori: Rinea · Lloji: Tregim · Tema: Termeti
U zgjova ne mengjes si nje dite normale,shiqova nga dritarja qe jashte ishte shum ftohte dhe binte shi.Pyeta mamin se çka ka ndodhur ajo e deshpruar mu pergjigj se ishte bere nje termet ne Turki-Siri , une shume e merzitur ,kur degjova mamin duke thene ...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Ne dy shtepiza ne kembet e nje kodre jetonin dy familje fshatare. Cdo familje kishte kater vocerrake. Te gjithe hanin te njejten supe, luanin ne te njejten balte, rriteshin bashke. Nje dite ne pragun e oborrit u shfaq nje karroce fisnike, nga e cila zbrit...
Autori: Esma Rrmoku · Lloji: Tregim · Tema: ,
Nje vajze Kejsi dhjete vjeqare donte te behej spiune,meqe karaten e dint dhe dinte te hetonte.Nje dite hetoi ne lagjen e saj nje grup spiunash.Ajo shkoj te spiunat iu lut ta pranonin,por ata nuk e pranuan. Pastaj kur shkuan spiunat d rrembyen Kejsin .E de...
Autori: Kanita · Lloji: Tregim · Tema: Nena gjeja me e shtrenjte per mua
Nena eshte gjeja me e shtrenjt per mua.Ata kujdesen shum per femijet.nje lot i nenes peshon sa te ghith ujerat e botes. NENES ja jap zemren NENES ja jap shpirtin NENES nuk ja kthej shpinen me prejn me coptoj se NENEN...
Autori: valentina · Lloji: Tregim · Tema: agimi i vogel
na isht e nje her nje djalush dhe ai u quajt agim. nje dit agimi u nis per ne shkoll rrugus i dolen disa djem qe ishin rrugaqa e more agimin e rahen dhe agimi niste te qaj ja si qante agimi Ă«Ă«Ă«
Autori: Hani alija · Lloji: Tregim · Tema: Cirkona e art
Kjo është një gojëdhënë e lashtë shqiptare për Beratin: Dy vëllezër të fuqishëm dhe të hijshëm, Tomorri dhe Shpiragu, u zunë për një vajzë të bukur pas së cilës të dy kishin lënë mëndtë. U zunë aq fort e aq shumë saqë fillu...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com