Data e postimit: 2019-05-02 18:09:54
Lexime: 7661
Pershkrimi i Gjyshes
Autori: Kevin
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Gjyshja
Shkolla: Mesonjetorja
Klasa: 8a
Qyteti: Korce
E-mail: Email eshte i fshehur!


My very important person in my life and always has been, my grandma. She has always just been there for me, and everyone else that is in our family. Also our friend’s. She is what you could call “the rock” of our family she keeps us all up, in our times of hardships. And makes us all laugh when we are having an amazing day. It’s just that she is an all around great person.

My grandmother has worked her way up through her schooling and to go college to get her degree. She has never given up even through the hard times that occurred in the 30’s and so on. It is astonishing that she can keep her head up high and her spirits strong through everything. She just makes me want to keep going and be successful just the same way that she was. It just gives me some sort of motivation and a sense of greater knowledge. Knowing that even though you go through a lot of things you can be very successful, just the way that she was.

It helps me to understand to never give up. Whether it is in school out side of school. Or just in my day to day life all together. Just look to the future not the bad times that are going on right now. But for you to look at the good times that are to come. So it is sort of the way that I live my life. And that’s the way that I wish others would live there’s as well.

My future goals are very important to me. How I want to get to those goals are very important to me as well. Me being able to get through my studies and and getting to that high goal of learning. Is where I want to be with my self very soon. My grandmother went through college too be a nurse, with three kids and another on the way. And she passed and did everything that she possibly could, to make sure that would happen. Which is astonishing to me. Everyone else would’ve just quit and said it wasn’t worth it. But no not my grandmother. Open Document

Vepra te ngjashme
Autori: xheni · Lloji: Ese pershkruese · Tema: natyra
NATYRA Cesgte natyra ?ajo eshte gjeja me e cmuar per njeriun .eshte vete jeta .pa natyren asgje ne bote sdo te kishte kuptim .gjithcka do te ishe e errt dhe gri .nuk do te kishte lule,peme.Zogjte nuk do te na kenaqnin me cicerimat e tyre ne pranvere ,r...
Autori: Olgert Dcoi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vendlindja ime
Vendlindja ime eshte Kukesi. Nje vend me karakteristika natyrore te mrekullueshme.Aty ajri ky te freskon dhe per pak sa ste se gjumi nga qetesia. Pemet e lata ku gjethet i bien ...kumbullat,manaferrat qe gjenden kudo... aty ka shume pak shtepi porshume ...
Autori: Dritan Idrizi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ese per familjen
Familja ime perbehet nga 5 persona, une babi , mami, dhe 2 motrat .Ato jane personat me te shtrejnte pa te cilet nuk do t’ia dilja kurre mban. Babi ashtu sic cilesohet si shtylla e familjes eshte bere edhe per mua nje shtylle e forte tek e cila une mba...
Autori: Marina Reverte · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Familja dhe une
Familja,gjeja me e shtrenjte dhe me e bukur qe mund te kete dikush. Sa here permendet emri famijle,mendoj nje parajse ku ekziston vetem miresia,dashuria,lumturia dhe gezimi.Ai qe e ka nje familje ka gjithcka qe mund te kete dikush.Dicka qe eshte e pakrah...
Autori: Marisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrimi i kafshes sime
Kafsha ime e parapëlqyer është qeni. Unë kam një qen vetë dhe ai është shumë I bukur. është ngjyrë portokalli të errët, ka sy kafë, një hundë të vogël, një gojë që I shkon vesh më vesh sa herë që më shëh mua, veshë të mprehtë...
Autori: Diarta Rexhepi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Per ty nene! Nisa te shkruaj per ty thesari im i cmuar, por kujtova se nuk mjafton nje jete e tere per te shkruar per qenien me te dashur ne jete. Si mund te ekzistoj nje person kaq I persosur sa ty nene? Ti qe me linde, me mesove te dua, te qesh, te ...
Autori: mira · Lloji: Ese pershkruese · Tema: endrra kur te rritem
ENDRRA IME KUR TE RRITEM Per mua eshte shume e rendesishme kenga dhe kercimi sepse aty e ndjej veten me mire.Kete pasion e kam pasur qe kur isha me e vogel dhe kerceja e kendoja kudo ne shkolle,ne shtepi kudo ...
Autori: Anais lala · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ESE per dashurine
Dashuria eshte nje ndjenje e fuqishme per nje njeri. Disa njerez thone se dashuria te Ben nje idiot te ter.por dashuria eshte krejt ndrshe.dhe nje thenie e marre nga nje liber: dashuria,besnikeria dhe pasioni nuk jane trillime poetesh.dhe ashtu eshte ...
Autori: Ajshe Jakupi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Bukuritë e Pranverës
Përshëndetje pranverë!Një stinë që na zgjon e na ringjall.Na ndihmon të gjejmë ajrin dhe ujin ngazëllyes e na emocionon nga yjet e natës...Pranvera është mënyra e natyrës për të thënë "Le të festojmë". Ajri është si një flutur me k...
Autori: Iva · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Doruntina dhe Konstandini
Në një fshat të largët jetonte një grua e re me 10 fëmijët e saj me 9 djem dhe 1 vajzë.Erdhi koha që nëna të martonte vajzën e saj të vetma Doruntinën.Doruntina ishte aq e bukur saqë bukuria e saj kishte marr zemrën e shumë djemve që kis...
Autori: Sabit Maksutoski · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Stina e Dimrit
Pas ditëve të ftohta me shi dhe erë ngadal ngadal na erdhi edhe dimri i cili ka pushtetin e vet deri ne pranverë. Bukuria, bardhësia, kënaqësia dhe shumë gjëra të tjerë çë i bën fëmijët dhe të gjithë njërëzit të kënaqura me plot gëz...
Autori: megi loci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta
Nje nga stinet e mia te preferuara eshte vjeshta.Vjeshta me pelqen sepse ka ngjyra te mrekullueshme.Tani vjeshta ka ardhur.Neper te gjithe pyjet ka rene qetesia.Kafshet jane futur ne strofullat e tyre duke pritur ardhjen e pranveres.Shpendet fluturuan dh...
Autori: sindi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: femijeria
Femijeria ime Femijeri eshte periudha me e bukur e jetes cilesohet si pranvera e shpirtit nje kujtim i femijerise mund te ndryshoj gjithcka keto momente gjithmone kujtohen me mall nga cdokush pasi aty ne kemi qene gjithmone vetvetja te paster te qeshur...
Autori: Mirgen Skordha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shqiperia ne syrin tim
Shqiperia ka bukuri te rralla natyrore,kulturore dhe historike.Shqiptaret dhe arbrit jane pasardhes te ilirve.Nga iliret-arberit-shqipetaret nuk ka nderprerje por vazhdimesi.Kjo deshmohet nga kultura e komanit,keshtjellat mesjetare,emra vendesh,gjuha dh...




Komentet e fundit!

Emri: STEFAN CVAJG
Email: lucachampinelli@gmail.com
Komenti: O Kevin. Qenke nje alamet kopjaci. Ej po i ke bere copy paste me. Sa i madh qe je.....



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com