Data e postimit: 2019-03-26 21:07:33
Lexime: 5066
ghuha shqipe
Autori: JON NEZIRI and BLEND BRAHIMI
Lloji: Analize letrare
Tema: ESE
Shkolla: MIHAL GRAMENO
Klasa: IV/4 AND IV/3
Qyteti: prishtine
E-mail: Email eshte i fshehur!


ghuha shqipe eshte gjuha me e vjeter.gjuha shqipe gjithashtu eshte gjuha me e bukur ne bote.ne kohen perpara nuk u lejohej njerve qe te mesonin ne gjuhen shqipe por vetem gjuhen turke.ghuha shqipe na jep knaqesin e te jetuarit,sepse kur flasim shqip eshte nje se kjo gjuhe nuk eshte fituar lehte,nuk ka qen nje gjuheqe dardanet tane e kan gjetur te gatshme por ata vete jane muduar dhe e kane gjetur te gatshme por ata vet jane munduar dhe e kan formuar alfabetin shqiptar per te cilet jam krenar jo vetem une por te gjithe ata qe e dine se qfar rendesie ka gjuha jon qfar knaqesie eshe te flasesh ate dheta perjetosh.ne ate kohe serbet nuk ne lejojnin qe te mesojme dhe te flasim ghuhen shqipe.ne ate kohe shqipetaret ishin ne kriz nge serbeve.ne ate kohe perandoria osmane nuk na lejonte te mesojme gjuhen shqipe por vetem ghuhen turke dhe ghuhen serbe.

Vepra te ngjashme
Autori: Anonim $$$ · Lloji: Analize letrare · Tema: Dimri
Jashte po bie bore. Shtepite jane mbushur me boren e bardhe e te bukur qe pelqehet nga te gjithe . Femijet hapin duart tek sa bora bie . Degjohen zerat e lumtura te tyre qe thone : -Bore .bore !!! Po bie bore !! Turistet ,femijet ,dhe te gjithe banoret ...
Autori: asi · Lloji: Analize letrare · Tema: deti jon
une jam uji i kripur qe shfaqet ne vend te papritur me kembet e mia te gjata shikoj majat e maleve te larta ku mes tyre eci me vrap por asgje une dot nuk kap eci eci pa pushim por prap rri ne vendin tim.
Autori: Anonim · Lloji: Analize letrare · Tema: Kanuni
Kanuni eshte nder ligjet me te vjetra te Evropes.Ky kanun eshte permbledhje e normave dhe dokeve shqiptare,ligjet e tij kan sherbyer per nje kohe te gjate si norma shoqerore dhe si nje sistem vetqeverises qe mbizoteronte ne viset e malesive te Shqiperise...
Autori: Beatrika Krasniqi · Lloji: Analize letrare · Tema: "UNË"
Nga : Beatrika Krasniqi -E di , edhe sot si çdo nate tjeter vendosa të shkruaj , edhe sot si çdo nate tjeter vendosa që ti lexoni ndjenjat e mia edhe nëse nuk mund ti ndjeni vet ato të p...
Autori: Arss Rey · Lloji: Analize letrare · Tema: Gjakmarja ne SHQIPERI
Shqiperia eshte nje vend i madh,nje vend i europianizuar,nje vend oi cili tashme njehet pothuaj nga e gjithe bota.Nje vend i cili ne aspektet kryesore te jetes eshte mjaf i zhviluar.Shiperia eshte nje vend qe ka mere krenar miliona shqipetare ,qe te jene ...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per vetveten
Saide pnishi Dëshira ime ka qen me lexu msime se i kom pas ne klas perveq atynve kom lexu edhe libra te biblotekes sot më kojtohen krejt shak kom lexu haraqi ne gjak lulja e shkodres shpella e dragobis edhe sot i pash te gjitha edhe gjat luft...
Autori: doresa syla · Lloji: Analize letrare · Tema: nena
"Nena" Nene e bukur shpirti im shume te dua dielli im. Je nje lule aq e madhe me ben mua shume krenare.
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Analize letrare · Tema: Vetvetja
Jeta ime.... E dini???Nuk di nga tia filloj.Une kam lindur,jam rritur dhe kam mbijetuar deri me sot....po cfare do te ndodhe me tutje?....Kohet e fundit spo ja kaloj shume mire por nuk e kam humbur shpresen dhe besimin te Zoti per te larguar cdo veshtirs...
Autori: ??erisaa · Lloji: Analize letrare · Tema: hartim
arsyeja pse po jetoj eshte nena ime.ajo me shtyu ne jet e me dha shpresa.me edukoi ne menyren me te mir si te respektoj te tjeret pa dallim moshe,me mesoi se qeshte jeta dhe si ta jetoj ate.sakrifica e nenes ndaj femijeve te saj smund te shprehet as me q...
Autori: Naim Frasheri · Lloji: Analize letrare · Tema: Dita e shkolles
Dita e shkolles ka qen dita ime me e bukur per mua.........
Autori: mitrush kuteli · Lloji: Analize letrare · Tema: si kalova pushimet verore
PUshimi veror,eshte vertet nje pushim i gjat dhe relaksues.Gjat puhimit veror un kalova shum mir duke te ber ngjyra te ndryshme interesante,argetuese por edhe krakter eduktiv,arsimor.Pasuiqe ky ishte nje pushim i gjate,kam shum gjera qe un mund te tregoj,...
Autori: Erika Remark · Lloji: Analize letrare · Tema: Monolog me vetedijen
Ti shkrepetime e qiejve Qe shuhesh ne mua pa reshtur Thuame ti dhimbje e dejeve A vuan ne epshin e dehur Se mua me trete ne hirin e tij Asgje nuk pe tek une Meshire e as me pak dhembshuri Asgje nuk ndieve per te zhytyren ne llum Se ike pa ardh...
Autori: Erisa Janku · Lloji: Analize letrare · Tema: Liria e fjalës
Liria e fjalës Liria është një dritare e jetës. Në faqe të parë,këtë liri të gjithë e kemi kuptuar,por rreth saj njerëzit japin mendime të ndryshme. Liria e fjalës,për mua është të shpreh hapur hapur mendimin,të...
Autori: Fati · Lloji: Analize letrare · Tema: Figura e gruas ne krijmtarine e Migjenit.
Migjeni eshte nje shkrimtar dimensional dhe ne ze poet i letersise shqipe.E gjitha kjo dhunti e tij, e ndihmoi ate te realizonte vepra me nje mjeshtri te pashoqe. Ne krijmtarine e tij letrare figura femerore mori nje universalitet,me nje peshe te madh...




Komentet e fundit!

Emri: sindi
Email: sindirina@gmail.com
Komenti: Shum bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com