Data e postimit: 2019-03-10 22:01:37
Lexime: 3350
Gjeegjeza
Autori: Elidona Duraku
Lloji: Gjeegjeza
Tema: 8 gjeegjeza te veshtira
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 10G
Qyteti: Kukes
E-mail: Email eshte i fshehur!


Po ti a mund t`i zgjidhesh pa i pare?

1. Tre mjeke thanë se Roberti ishte vëllai i tyre, mirëpo vetë Roberti tha se nuk kishte vëllezër. Kush po gënjen në këtë rast?

2. Në një akuarium të madh të mbyllur ishin 10 peshq. Pesë prej tyre ngordhën,ndërsa katër notuan shumë larg dhe nuk i shihje dot. Sa peshq mbetën në akuarium?

3. Dy persona po luajnë shah. Kanë bërë pesë lojëra deri tani dhe secili thotë se ka fituar tre herë. Si është e mundur diçka e tillë?

4. Numrit 40 shtoji 1000. Shtoji sërish 1000. Shtoji 30. Shtoji 1000. Shtoji 20. Shtoji 1000 dhe në fund shtoji 10. Sa del rezultati?

5. Çfarë qëndron ndërmjet qytetit dhe fushave të fshatrave të tij, por që nuk lëviz?

6. Mosha e babait dhe e djalit së bashku po të mblidhen japin 66. Mosha e babait është sa mosha e djalit, por e lexuar në anën e kundërt. Sa vjeç janë secili?

7. Mundesh të përmendësh dot 5 ditë të njëpasnjëshme të javës, por pa i thënë ato me emrat që mbajnë realisht?

8. Të pesë motrat janë të zëna duke bërë diçka. Ana po lexon, Mira po gatuan, Roza po luan shah, Maria po pastron shtëpinë. Çfarë po bën motra e pestë?

TANI LEXONI ME POSHTE PERGJIGJET. A I KISHIT GJETUR?

1. Është e thjeshtë, ato ishin mjeke femra, ja pse ai tha se nuk kishte vëllezër.

2. Sërish 10. Asnjëri nuk dilte dot prej akuariumit, se akuariumi ishte i mbyllur.

3. Kanë kundërshtarë të ndryshëm. Nuk është thënë se po luajnë bashkë shah.

4. Mos the gjë 5000? Gabim. Del 4100.

5. Rruga që lidh qytetin me fshatrat fushorë të tij.

6. Janë tre përgjigjë të sakta : 51 dhe 15, ose 42 dhe 24, ose 60 dhe 6.

7. Pardje, dje, sot, nesër, pasnesër.

8. Po luan shah me Rozën, se shahu nuk luhet vetëm.

Vepra te ngjashme
Autori: Baki Imria · Lloji: Gjeegjeza · Tema: Gjeegjeza
Është I madh, Ti shtrhihet në këtë, Dhe bir në gjume. (Shtrati) E korr me gojë, E copoton me thikë (Buka) E then me gure, Vizllohet me diell. (Dijamanti) Është i madh, Si druni me xham (Ipad)
Autori: inesa · Lloji: Gjeegjeza · Tema: Kush e gjen
Rrumbullak e strumbullak ka shtate vrima rreth e qark.
Autori: Gerta · Lloji: Gjeegjeza · Tema: Koka
Eshte nje top qe ka shtate vrima Cila Eshte???
Autori: lera · Lloji: Gjeegjeza · Tema: ...
jane vene sere-sere pa pe e pa gjilpere ...
Autori: anna d · Lloji: Gjeegjeza · Tema: e kollajt
eshte i cmuar, eshte i shtrenjte, pa te s'ka gezim ne jete, kush e ruan e forcon, me shume qesh e me shume jeton.
Autori: kaltrina · Lloji: Gjeegjeza · Tema: gjegjeza
eshte porsi qader me nje kembe rri fushave te gjera del kur bie shi a e dine se kush eshte???
Autori: anonim · Lloji: Gjeegjeza · Tema: gjeni gjeegjezat
Ara eshte e bardhe fara eshte e zeze parmenda eshte e drunjte qete jane te mishte Kush eshte? pup ketu e pup ne det drita e saj nuk te vret fluturon me shpejt se era qesh me nesi ngahera Kush...
Autori: Erza Breznica. · Lloji: Gjeegjeza · Tema: 15 GJeegjeza shume te lehta
1. kur qet bertet {pushka}. 2.me vete e ke po me sy se she {emri}. 3.as nuk hahet,as nuk pihet po pa te nuk rrihet {gjumi}. 4.hin tu kesh del tu kajt {kova e ujit}. 5.dy binjake gjithshka shikojne njeri tjetrin se dallojne {syte}. 6.edhe hahet,edhe p...
Autori: kappo.boss.1 · Lloji: Gjeegjeza · Tema: gjeagjeza
-rrumbullak strrumbullak ka 7 vrima rreth e qark -pese cekane ngren kalane -nje tepsi plot inxhi ne mes te detit te zi -brenda kashte buke jashte -ha bresher e nxjerr bore
Autori: anonim · Lloji: Gjeegjeza · Tema: Mundohu ta gjesh
Mal lendej e mal andej , del bariu e fishkellem . Kush eshte ?!
Autori: aaann · Lloji: Gjeegjeza · Tema: ej ado lesh ent gjejeni :p
ne nje shtrat te drejte, dy lumenj te shpejte, ecin krah per krah, vec jo ne te njejten krah, njeri shkon e tjetri vjen, eshte c'eshte kush e gjen?
Autori: ... · Lloji: Gjeegjeza · Tema: gjegjeza
as nuk hahet as nuk pihet por pa te nuk rrihet... kush eshte???
Autori: Baki Imria · Lloji: Gjeegjeza · Tema: Gjeegjeza
Eshte nje send, Eshte i holle, Po ashtu edhe i trashte, Ndezet dhe shkohet. (Televozori)
Autori: Anonim · Lloji: Gjeegjeza · Tema: Gjeegjeza
sa muaj i kan 28 dite?




Komentet e fundit!

Emri: Emili Capi
Email: nadacapi@yahoo.com
Komenti: I gjeta qe te gjitha bravo! 1. Është e thjeshtë, ato ishin mjeke femra, ja pse ai tha se nuk kishte vëllezër. 2. Sërish 10. Asnjëri nuk dilte dot prej akuariumit, se akuariumi ishte i mbyllur. 3. Kanë kundërshtarë të ndryshëm. Nuk është thënë se po luajnë bashkë shah. 4. Mos the gjë 5000? Gabim. Del 4100. 5. Rruga që lidh qytetin me fshatrat fushorë të tij. 6. Janë tre përgjigjë të sakta : 51 dhe 15, ose 42 dhe 24, ose 60 dhe 6. 7. Pardje, dje, sot, nesër, pasnesër. 8. Po luan shah me Rozën, se shahu nuk luhet vetëm. Keshtu eshte shyqyr qe e gjeeetaaaaaaa!

Emri: Janajsms
Email: Anonim@gmail.com
Komenti: Si nuk me shkoi mendja.vec 2 gjeta.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com