Data e postimit: 2016-12-19 17:40:07
Lexime: 2281
Kush eshte ky
Lloji: Gjeegjeza
Tema: Kush eshte...?
Autori: Kush Kushi
Shkolla: Vlash Zaka
Klasa: Illumination
Qyteti: Midis Tirone
E-mail: midistirone@qyshbone.moplako


Kam njerz rreth meje Qe qeshin rraaaall
Jo se Jan t'merzitshem thjesht qeshin rrall, Kom njerz rreth meje Qe I Kam per mall,
Jo se tjert si du Por kto I Kam per mall,

Vepra te ngjashme
Autori: klarida · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria
ca pika shiu ran mbi qelq dhe un per ty sec ndjeva mall jeteojme te dy ne nje qytet dhe rralle shihemi sa rrall dhe mu duk pak e cuditshme si erdh kjo vjesht ky mengjesqiejt e ngrysur p fjeturit vva lejlek dhe shirat pa ylber ne mes dhe thenia e vjeter e ...
Autori: alesja · Lloji: Poezi personale · Tema: “Per ty mikja ime”
Imazhe poetike “Per ty mikja ime” Per ty mikja ime, qe gjithcka kam ndare. Po shkruaj keto rreshta Se mall ndjej per ty. U bene kaq kohe pa u pare. U bene kaq kohe qe se bashku nuk bejme me marrezira e cmendurira si dikur. Ndjej mall per ty,...
Autori: fatjon rama · Lloji: Analize letrare · Tema: gjuhe shqipe
atdheu eshte gjeja me e shejt sepse aty linda u rrita ndoshta dhe do te vdes ka njerz qe jetojn jasht atdhut por kan mall ndaj atdheut sespe aty u mesove te ec te vrapj te shkruaj dhe te lexoj atdheu eshte nena e dyt kur ta degjojm fjalen atdhe aty ki shu...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Lojrat e Fëmijëve Nisën lojën fëmijët Luajnë pa nda Qeshin bërtasin S'ka kush që i ndan Ngado që shkojnë E duan njëri-tjetrin Kurrë se harrojnë Qastet më të bukura bashkë i kalojnë Vrapojn...
Autori: Samire Kqiku · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Nena Ime
Per nene qe me lindi, Per nene qe me rriti, Per nenen qe me dha jeten, Qe me tha veq te verteten, Qe ma dha ngrohtsin dhe Lumturin, Dashuria per nenen kurr nuk mbarohet, E me zemren e saj asgje nuk krahesohet, As toka, As qielli, As bota, Nena e...
Autori: Yllka Kastrati · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Mesuesi
Mall I Pashuar Lotet mbi banke lotet e arte, ate dite mu derdhen sikur nje ujevare. Malli per mesues eshte mall i pashuar sa shume mesues ke per te me munguar Zeri yt jehon gjithkah, fyryra yte me pataqitet dit e nate.
Autori: Ya Gyal · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Life is shit
Krejt njerz tpavlere , dyftyrsha , bot e mbushun me aktore , egoista , njerz pa ndjenja.Kjo bote ta shpif , njerzt ta shpifin , a din veq qka tbon tlumtur nket bot , veq pare edhe pare , sen tjeter.But whatever im gonna live this shit life and im gonna wa...
Autori: N.Osmenaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Liria
Mos me ler te cmendem.Kam kaq shume gjera brenda sa po plas.Dua te qesh,dua te luaj...dua te marr fryme.Sa shume do doja qe dikush te therriste emrin tim e te me ftonte te humbisnim ne pafundesine e magjishme te jetes.Por thjesht un po cmendem!Jam kaq e i...
Autori: erona bajrami · Lloji: Poezi personale · Tema: per mesuesin
o mesuesi im i dashur me sa mall qe te kujtoj un ne zemer te kam pasur miresin kurr sta harroj . mendjen time ti e ndrite me gezim e dituri ti si vajzen tande me rrite ti me bane te jem njeri . Disaher me ke qortue kur mesimet si meso...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: "Jeto dhe mos u dorzo"
"Qëndro" Kqyri nalt , ret e shqiptart n qiell përdit , lusim zot me na dhën , pak diell.Shpirti npaq a kon tu ju shku , ska mo parajs, e më vështir ësht me jetu.Drit i'u ka bë shpirti e gjithmon do ju kujtoj , sa t'kem jet ,n...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi personale · Tema: !
....."REALITETI~I VËRTETI"...... Qysh e kom jeten jom kon ,tu e hedh en letër shum njerz em thojnë gënjeshtrën, un gjithmon qëndroj në të ,vërteten.Nuk flas shum, fjalën po merrem vetem me vepren .Nuk besoj paren po çdo gjëje ...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi personale · Tema: !
....."REALITETI~I VËRTETI"...... Qysh e kom jeten jom kon ,tu e hedh en letër shum njerz em thojnë gënjeshtrën, un gjithmon qëndroj në të ,vërteten.Nuk flas shum, fjalën po merrem vetem me vepren .Nuk besoj paren po çdo gjëje ...
Autori: altin selca · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gjuha shqipe
gjuha shqipe esht thesar i dituris dhe i ardhemeris son gjuhen shqipe shum njerz jan duke e harruar gjuhes shqipe pothuajse i ka ardhur vdekja shum njerz po largohen prej ne vendi ne vendin tjeter .SHqipe ben pjes ne grupin e familjeve indo evropiane . gj...
Autori: Sajgena Demaliaj · Lloji: Te tjera · Tema: varferia
Pse po thoni se jeta osht e mire, kur shumica e njerezve jetojne ne erresire. Kur disa se kan kafshaten e gojes . kurse ju folni me e gjet "fitusin e lojes" Shum fmi jetim enden neper rruge , shum shpia n'skamje ku tan han me 1 lug. Ju qe shani n'p...




Komentet e fundit!

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: apo jo?

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: gjysherit



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com