Data e postimit: 2019-02-25 11:43:45
Lexime: 35110
Te jesh nje qytetar europian
Autori: Ibrahim Hoxha
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Une jam nje qytetar evropian
Shkolla: Mihal Grameno
Klasa: 8c
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Te jesh nje qytetar europian….
Te jesh qytetari i nje vendi nuk do te thote te banosh ne nje qytet te caktuar.Pas fjales qytetar qendrojne nje sere detyrimesh dhe pergjegjesish qe duhen permbushur dhe zbatuar,ne menyre qe termi qytetar te marre kuptim.Nje nga sfidat kryesore ne te cilen perballet sot politika dhe shteti shqiptar eshte perfshirja e Shqiperise ne bashkimin europian.Por rruga gjate ketij bashkimi nuk eshte e lehte,pasi nuk mud te kryhet vetem me arritjen e mireqenies materiale.Vendimet kryesore te BE-se jane te lidhura me jeten e perditshme dhe per kete arsye ato lidhen direkt pikerisht me ata,qytetaret.
Por cdo te thote te jesh nje qytetar europian?
Dihet se Europa perben sot ne fuqi boterore dhe si e tille ajo dhe qytetaret qe ajo mbart jane zhvilluar ne nje shkalle me te larte ne te gjitha fushat e jetes,si politike ashtu edhe ekonomike e sociale.Po pse ne shqiperi stabiliteti i ketyre te trejave eshte kaq i veshtire per tu arritur?Jemi pikerisht ne,banoret e ketij vendi,qytetaret e ketij shteti te mrekullueshem qe duhet te ndryshojme mentalitetin ne lidhje me zbatimin e rregullave,permbushjen e detyrimeve ,rendesine e puneve vullnetare dhe respektimin mes njeri-tjetrit dhe mes kryetareve te shtetit.Mos te harrojme se termi qytetar te ben te gezosh te gjitha te drejtat dhe lirite individuale dhe per te fituar keto te drejta ne rast se cenohen duhet luftuar dhe duhet treguar vendosmeri.Vetem keshtu mund te quhemi qytetare te kompletuar.Shqiperia mund te behet pjese BE-se,por shqiptaret mund te mos arrijne te jete qytetare te denje europian.Pra ne jemi pjese e europees,territori yne ndodhet brenda saj dhe ne ndihemi kaq larg.Nje vend e bejne njerezit qe jetojne ne te.Duhet te zhdukim pesimizmin qe ka pushtuar rinine tone dhe te fillojme te mendojme se cfare duhet te ndryshojme per ta bere kete vend me te mire.Per te arritur kete duhet filluar nga fillimi,qe nga edukimi i brezave te rinj per punen,per dashurine per atdheun,per respektimin e te moshuarve,per ndihmen ndaj atyre qe kane veshtiresi,per punet pa pagese ne komunitetin ku jetojne etj etj.
Te jesh qytetar,por aktiv ama,nuk eshte e lehte,por gezimi qe do te marrim kur te shohim frytet e punes sone do te jete shperblimi me i madh.
Cdo njeri eshte qyetar i nje qyteti universal.Ne e duam atdheun tone por ndihemi dhe qytetare te Europes .Per te merituar keto emertime,duhet te kontribojme me te gjitha mundesite tona.

Vepra te ngjashme
Autori: SARA TAHIRAJ · Lloji: Ese argumentuese · Tema: SHQIPERIA C'KA QENE,C'ESHTE,C'DO BEHET
"Shqiperia c'ka qene,c'eshte,c'do behet" Shqiperi vend i bekuar per shqipetaret kudo te jene Gjithmon' koken mbrapa koken kthyen PER TE PARE ME...
Autori: Reila Shkupi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te shkruarit
C'do te thote te shkruash ? Te shkruash do te thote te shprehesh mendimet e tua,ate qe ndjen ,ate qe ke perjetuar ,te shpalosesh imagjinaten tende ,te shkruash per tipe e karaktere qe ke hasur ne jete ,te shtjellosh natyren me dashurine e nje te apasion...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: personale
Topit I bukur I rrumbullakët Kur shytet Rrotullohet me shpejtësi Kurr nuk lodhet ...
Autori: Ela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Natyra
Natyra eshte nje vend i mrekullueshem.une e dua shume natyren
Autori: lumta bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Varferia
Hapma deren e dashura nënë E di qe gabova shum kur ika,e di qe eshte dashur qe te ndegjoj keshillat tua.Sikur nuk e di se sa shum jam duke vuajtur pa ty,gjdo nate duket te jete sa 1oo vjett varferia nuk ka skaj nndonje dit mbetem edhe pa ngrene fare...
Autori: Elmedina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta është kopertinë e librit në të cilën bën pjesë jeta dhe vdekja.Ne çdo ditë përballemi me nga një sfidë që mund të nxjerrim mësim nga ajo që kemi kaluar.Nganjëherë ndalemi e mendojmë a thua vallë, pse na duket që jeta është qa ...
Autori: Donika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ku jemi e ku po shkojme ?
q ndodhi me keto fytytra qe me pare ishin entuziaze me hare plot shkelqim e gezim.Cila eshte arsyeja qe sot ne nuk jem siq kemi qene? Mos valle ehte teknologjia qe perpario bujshem ne viset shqiptare,por dhe me gjere? Pse ,pse e gjithe kjo ,pse nuk je...
Autori: Xhoana Cuni · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Profesioni
Njeriu është krijuar që të jetoje, të mësoje, të ballafaqohet me sfida të ndryshme që i sjell jeta. Çdo sfidë tejkalohet kur vullneti nuk mungon. Njëriu është një qenie që ka forcë të mjaftueshme për ta kontrolluar gjithë botën ...
Autori: anairis · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
Te erdhi dita shqiperi ,një ditë që e kemi pritur prej shumë kohësh . Do te festojme per ty sepse ti bere qe te kemi mish te pjekur.pune e madhe se tu dogjen vetullat dhe qerpiket ti s'pyet per rrezikun ndaj hap nje goldenigell, kuq e zi shqiptaria....
Autori: Klea · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Analiza e poezisë
Bagëti e bujqësi Poema "Bagëti e bujqësi" është shkruar nga Naim Frashëri,një prej poetëve më të shquar të kohës së Rilindjes.3 motivet kryesore të kësaj poeme janë:1.Malli për atdheun;2.Dashuria për natyrën;3.Misioni:Përhapja e Gj...
Autori: Armonda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Emri me i vequar ne familje.
Prinderit-jan ata te cilet na keshillojn per rrugen e drejt.Ndonjeher ata marrin vendime shum te veshtira per te miren ton,por disa nuk ua din vleren atyre. Ata japin nje kontribut shume te madh qe ne te kemi nje jet me te mir ,me te miren e mundshme. K...
Autori: KLEVENTINA GUGAJ · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pavarsia e Kosoves
KOSOVA EDHE PSE NJë SHTET I VOGEL,KA VUAJTUR E KA PERJETUAR LUFTRA SHUME TE MEDHA.VITI 2008 PER KOSOVEN KA QENE VITI ME FATLUM DHE ME I MBARE.PATRIOTET DERDHEN GJAKUN LUM PER NENEN E TYRE KOSOVEN E BUKUR.TANI KOSOVA PO JETON NE PAQE BASHKE ME ATDHETARET ...
Autori: ezra · Lloji: Ese argumentuese · Tema: falja dhe gabimi
-Te gabosh, e perse njerzit duhet te gabojne?-Te falesh,e perse duhet te falim?-A eshte e drejte te gabosh?-A eshte e drejte te falesh?Keto jane disa pyetje te cilave nje mas e madhe njerzish nuk ja din pergjigjen,ka dhe te tjere te cileve,as qe u bie nde...
Autori: jessica · Lloji: Ese argumentuese · Tema: artistet shqiptare kudo ne bote
Artistet Shqiptare ne bote , jane po ato qe i japin vlera nje kombi , jane ato qe percjellin nje kulture dhe i lene stafeten brezave ne vijim, jane artistet ato qe mes nje situtate apo nje tjeter na bejne te ndihemi krenare sa here degjojme emrin e tyre....




Komentet e fundit!

Emri: mikaela agalliu
Email: mikaelaaglliu7@gmail.com
Komenti:

Emri: Ferid Lluja
Email: flluja@yahoo.com
Komenti: Ju pershendes.Mendoj qe dote kemi nje bashkepunim.Respekt.

Emri: ana
Email: zefiana45@gmail.com
Komenti: super

Emri: klausmete
Email: klausmete@gmail.com
Komenti: per mu je talent

Emri: aleksanderudi
Email: aleksanderrudi@gmail.com
Komenti: me i miri ne ese ne tirane

Emri: aleksmarku
Email: aleksmarku@gmail.com
Komenti: super ese,sikur nje dite te arrinim te ishim qytetare te denje europian.Bravo

Emri: flaviahasa
Email: flaviahasa@yahoo.com
Komenti:

Emri: flaviabiba
Email: flaviabiba@yahoo.com
Komenti: me ka pelqyer shume eseja juaj e kam lexuar mbi 10 here dhe me ka pelqyer shume.

Emri: flaviabiba
Email: flaviabiba@yahoo.com
Komenti: Sa ese e bukur me ka pelqyer shume



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com