Data e postimit: 2019-02-24 08:23:09
Lexime: 23561
Kush jam unë ?
Autori: Kevin Çika
Lloji: Tekst pershkrues
Tema: Përshkrimi i vetes
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 10 G
Qyteti: Kukës
E-mail: Email eshte i fshehur!


Unë quhem Kevin Çika dhe jam 16 vjeç.Kam një gjatësi normale dhe një trup të rregullt.Kam sy të gjelbër dhe flokë ngjyrë gështenje.Pasionet e mia të mëdha janë të shkruarit dhe shkencat natyrore.Unë jam një person i durueshëm,i qetë dhe kēmbëngulës.Gjuthashtu unë marr çdo gjë me sportivitet.Këto cilësi më kanë bërë më të aftë për të përballuar çdo sprovë që jeta më ka rezervuar.Më pëlqen të shoqërohem dhe të zë sa më shumë miq të rinj.Udhëhiqem në jetë nga parimi "Mbi veten të fitosh,fitorja më e madhe.Shpesh flas "pa doreza" dhe i them gjërat troç.Unë mësoj nga gabimet e së shkuarës.Përpiqem që të marr përgjegjësi përsipër.Edhe pse ato mund të jenë më të rënda nga sa mund të përballojnë shpatullat e mia.Nevrikosem shpejt,ngandonjëherë edhe pa arsye.Këtë gjë mundohem ta korrigjoj.Respektoj çdokënd për virtytin dhe karakterin e tij.Jam person që qesh dhe kam goxha sens humori.Nuk e kam zakon që të mburrem.Edhe pse me një karakter të fortë,shpesh më rrëmbejnë emocionet,kur bëhet fjala për familjen.Krenaria për mua është shumë e rëndësishme.Edhe pse mund të zhgënjehem dhe të rrëzohem,unē shpresoj dhe gjej forcë për tu ngritur,më i fortë se kurrë.Unë e shikoj gjithçka pozitivisht dhe me plot ngjyra.E urrej gënjeshtrën,intrigën dhe hipokrizinë.Mundohem që kurrë të mos shkel fjalēn e dhënë.Përballë pamundësisë për të bërë diçka,nuk dekurajohem aspak.Por përpiqem edhe ato pak mundësi,për të arritur ato që dua.Ëndrrat e mia më të mëdha janë:zhvillimi më tej i pasionit tim për letërsinë dhe studimi në universitet,në degën e mjekësisë.Gjatë jetës kam pasur shumë idhuj.Por asnjëherë nuk kam tentuar të jem totalisht si ata.Sepse për mua ka qenë parësore qe të jem vetvetja.Dështimin e të tjerëve nuk e shoh si suksesin tim.Jam person që di të fal,madje edhe armikun.Sepse besoj që njeriu,i cili fal,është në gjendje qē të jetë i suksesshëm kudo.

Vepra te ngjashme
Autori: Kevin Çika · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Dimri
Një batanije e bardhemë ka mbuluar gjithçka.Iku vjeshta.Erdhi dimri.Bora dhe akulli janë përhapur kudo.Degët e ngrira të pemëve varen aq shumë sa prekin dëborën që ka mbuluar tokën.Kur acari dhe dëbora pushojnë,jashtë dalin fëmijtë e veg...
Autori: Roneta · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: jeta
Paleoliti i lartë është përfaqësuar shumë më gjerë. Vegla pune të kësaj periudhe janë zbuluar me shumicë në sipërfaqen e stacionit të Xarës (Xara II), në shpellën e Shën Marinës në Bogas të Sarandës, në shpellën e Konispolit, në ...
Autori: Elsika Murrizi · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Dua Lipa
Dua Lipa eshte nje vajze 25-vjecare , kengetare, tekstshkruese, dhe modele me prejardhje shqiptare , qe jeton dhe vepron ne Londer,Angli. Eshte e gjate 1.73cm dhe peshon 63kg. Ka floke kafe , me te bardhe dhe baluket roze.Syte e saj jane ngjyre kafe . T...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Pershkrim subjektiv.
Edhe pse nuk kam qene kurre ne Stamboll prape e dua me shume se cdo vend tjeter ne bote.Ndertesat moderne te nderthurura me ato te vjetrat e bejne Stambollin te duket si nje parajse me vete.Guret e medhenj afer Detit te Zi,ne zonen e Trabzonit,jane vend...
Autori: flogersa koleci · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: gjiyshi im i dashur
Sot me teper se kurre kisha nevoje per fjlaet dhe mendimet e njeriut me te dashur qe nuk jeton me dhe ai eshte gjyshi im .Mora rrugen dhe u nisa drejt vendit ku prehet ai ne paqe .Dielli ishte duke perenduar dhe vargulli duke shkelqyer ne fytyren time si ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Përshkrim rreth vetes
Mua më pëlqen shumë shkolla,ndonëse është e lodhshme.Sepse ajo di të përgatisë njerëz të aftë për jetën dhe thellon njohuritë për botën tonë.Lëndët që preferoj më shumë janë matematika dhe letërsia.Mendoj që kam arritur të përb...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Natyra.
Parku kombetar i Dajtit eshte nje park mjaft i vizikuar nga shqipetaret dhe turistet e huaj.Ai ndodhet ne lindje te Tiranes.Dajti ka nje siperfaqe prej 3300 ha dhe eshte nje vend shume i pershtatshem per piknike familjare,sporte,lojera dhe aktivitete in...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Ndihma ime
Une shkoj ne fshat gjate fundjavave.Me pelqen te shkoj per shkak se aty ndihmoj te afermit e mi.Te korrat krijojne ushqim per bleresin dhe te ardhura per ate qe e shet.Prandaj,dua qe te afermit e mi te kene sa me shume fitim nga te mbjellat.Aty ka shume k...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Udhëtim me klasën në Gjakovë (2016)
Shënim:Ky udhëtim është bërë më 25 maj 2016.Në këtë udhëtim kanë marrë pjesë dhe nxënësit e klasës së 7A,sot 10 G,përfshirë dhe unë. Kur mësuesit na thanë që në maj do shkonim në ujvarën e Mirushës,u gëzuam jashtë mase shu...
Autori: dewsferhytr · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: ulza bukuroshja e fjetur e turizmit
Ndonjëherë në bukurinë, ne shikojmë për turistik shumë larg, por ne nuk e shohim, prekim dhe ne mori mundësi ... Kjo është një mollë që ka ndaluar pa dashje për fjalë veten e Ulzës Shkopet e Grykës janë kartolina që janë duke u përp...
Autori: Eda · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Fshati i gjyshit tim
FSHATI I GJYSHIT TIM Nese do me duhej te zgjidhja te pershkruaja nje teme ku un e gjej veten me se miri do te ishte pershkrimi I fshatit te Gjyshit tim dhe kjo ndodh pasi emocioni,dashuria dhe kenaqesia qe gjyshi trasmentonte ne momentet kur fliste per...
Autori: Lion Braka · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Mjedisi
Mjedisi Mjedisi eshte gjeja me kryesore ne jeten tone.shumë njerez nuk ia dijne vleren mjedisit asesi.disa e keqperdorin e disa jo por nje mjedis i pastert,eshte shumë i nevojshem Gjithashtu disa prej qytetareve dalin per ta shijuar mjedisin,disa dali...
Autori: FJONA SHKULAKU · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: dimri jone
Ah dimer,dimer Je stina e fundit,por me e bukura.Je stina e fundit,por me zbavitesja .Je stina e fundit,por ama edhe me e ftohta je.Te gjithe femijet cdo dite cohen nga gjumi ne mengjes,jooo ky nuk eshte nje mengjes si gjithe te tjeret.I gjithe vendi es...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Kujtimi i femijerise sime
Arush pellushi ka qene dhe eshte kujtimi i femijerise per shume gjenerata.Ai nuk ndahet nga une,eshte sinonim i sigurise dhe stabilitetit.Miku im me i mire,megjithese nuk eshte i vertete,dhe kete mister e kam zbuluar para pak vitesh.Arushi im quhet Tedi.A...




Komentet e fundit!

Emri: eri
Email: fluturalushi07@gmail.com
Komenti: shum kot bre

Emri: Mellini
Email: melinda toshkollari. 11@gmail. com
Komenti: Bravo te lumte ♥♥ per keto ese qe ke ber

Emri: STEFAN CVAJG
Email: lucachampinelli@gmail.com
Komenti: Bravo. Te kam ndjekur e lexuar disa nga esete e tua. Je nga te paktet qe shkruan ne sasi e cilesi. Mendoj se do kesh nje te ardhme te shkelqyer.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com