Data e postimit: 2019-02-20 23:00:00
Lexime: 3016 |
Një ditë isha duke shkuar në pyll me familjen.Papriturnjë pjesë e pyllit mori flakë.Më saktë kishte marrë flakë me parë.Mua më kapi paniku.Isha e tronditur në ato çaste nuk dija çfarë të bëja.Fatmiresisht kisha telefonin me vete në atë...
|
Tring-tring!!! –u degjua alarmi i forte i dhomes se mbyllur ku ndodhesha.Edhe nje dite tjeter zbardhi.Hapa syte ,se dija se c’me priste ate dite.U zgjova nen zhurmat dhe zerat qe degjoheshin te flisnin njekohesisht.U ngrita vrullshem nga krevati pa me...
|
kerkohet nje vajz e humbur 6,7 vjeqe .
Ajo quhet Bleona Mataj.
Ajo ka jetuar ne Kukes ka koh qe ka humbur familja e saj ende e kerkojn, familja e saj mendojn qe ka humbur ne kosov sepse rruget qe e dergojn jan jasht kufirit ju lutemi qe nese gjeni ndo...
|
Ëh o polic tkom dit si njeri
T'mir po na dole krejt
Katil çpo ndodh nkyt
Shyqpni qysh po ja vritke
Policia n'der t'shpis fmin
Ky nuk asht shtet kur gjakun
Po na pin ngrije koken lart
Bro ty mos ta nin për ni
Munges maske trupin qysh
Po ja...
|
Na ishte nje here nje grua qe kishte nje ferme. Nje nate me shi gruaja degjoi disa te qara qenushesh dhe doli jashte,gjeti 3 qenushe te vegjel dhe i mori ne shtepine e saj.Emrat e qenusheve ishin Rajan Xhesi dhe Xheku. Kaluan 6 muaj dhe qenushet u rriten...
|
Mbreteresha e shtepise,dielli qe me jep ngrohtesi,magjistare ne ditet e mia te veshtira,infermierja ime,engjelli im mbrojtes,butesia e shpirtit tim e mbi te gjitha heroina e femijeve te tu,e vecanerisht imja,vitin e kaluar u gezua shume.E mban mend sot nj...
|
Çdo dit gjysh ti pom mungon
Çdo dit zemren po ma shkatrron
Gjithçka n'lidhje me ty mu m'lendon
A thu pse ti mu kaq shum pom mungon?
Edhe jeta ka shum sfida po t'murr ty,
e mi hupi mu shum t'mira.Pom mungon sa ska mo.Te dua shum e me te njejten paf...
|
Dashuria.ndjenja me e paster e solemne qe njeriu duhet te kete.ndjenja qe sjell lumturi,gezim,tradheti,vuajtje dhe lot te pafund...te duash ose te dashurosh eshte nje ndjenje qe nuk lidhet vetem me te dashurit nje person.Ajo mund te lidhet me familjen.art...
|
Nderlikimi mes minutash me ndjek ne hapat e mi te njepasnjeshem ku ritmikja qe krijojne atletet e mia me ben shoqeri ne ate vetmi fizike.Jo vetem fiziku im por edhe shpirti im ndjehej i zbehur, i keputur nga guret qe jeta ia hidhte here pas here.Ata gure ...
|
Fillimet e disa shkrimtareve te medhenj kane qene pershkrimet dhe rrefimet e tyre per ndjenjat apo jeten e tyre . Fillo dhe ti te shkruash cfare ndjen dhe shikon ne menyren me te bukur dhe te celet ... jo me qellim per tu bere shkrimtare i\e madhe , por t...
|
Ndoshta cdokush qe mund ta lexoje kete mund te cuditet ose te mos i intreresoj. Une jam nje vajze 14 vjece dhe jam shume po shume ndryshe nga te tjeret. Dikush do te thote se te gjithe jemi te ndryshem e di, por une nuk jam aspak normale. Nuk kam qene si ...
|
Nje kalores vendosi te dilte per gjueti ne liqen.Gjuajtja i rezultoi e pafat,pasi patat u larguan.Ai vendosi te bente nje sy gjum.Papritur nje banore e zones e zgjoi dhe i kerkoi pak mjalte per djalin e saj sepse e kishte semure.Kaloresi pa u menduar dy h...
|
A FARMER HAD SOM PUPPIES HE NEEDED TO SELL.HE PAINTED A SING SO AS TO ADVERTISE THE FOUR PUPPIES HE BEGAN NAILING IT TO A POST ON THE EDGE OF HIS YARD. AS HE WAS DRIVING THE LAST NAIL INTO THE POST HE FELT A TUG ON HIS CLODHES
|
Kur isha e vogel mezi prisja te rritesha e te behesha si gjith te tjeret... Doja qe mos te me shikonin si ate vajzen e vogel dhe te paafte... Doja qe te mi thoshin edhe mua ato problemet dhe sekretet qe per mua ishin te "ndaluara" dhe nuk duhet ti degjoja...
|