Data e postimit: 2020-12-18 10:54:19
Lexime: 2080
Ëndrra e keqe
Lloji: Rrefenja
Tema: Ëndrra e keqe
Autori: Greta
Shkolla: Thimi Tani
Klasa: 7b
Qyteti: Berat
E-mail: rucitomor9@gmail.com


Një ditë isha duke shkuar në pyll me familjen.Papriturnjë pjesë e pyllit mori flakë.Më saktë kishte marrë flakë me parë.Mua më kapi paniku.Isha e tronditur në ato çaste nuk dija çfarë të bëja.Fatmiresisht kisha telefonin me vete në atë çast(edhe pse tani nuk ka njeri qe mos ta kete telefonin me vete😅).Lajmërova zjarrëfiksen.Dhe më vonë i thashë prindërve.Terreni ishte shumë i vështirë.Por zjarrëfiksit i kishin marrë masat.Ata bën punën e tyre aq sa mundën.U habitëm kur pamë se ata e dinin terrenin dhe kishin marrë masa.Por u habitëm edhe më shumë kur na thanë se çdo vit binte zjarr në këtë vend dhe në këtë periudhë kohe.Fatmirësisht e gjitha kjo ishte nje ëndërr e keqe ose më mirë një makth.Do të doja që kjo mos te ndodhte kurrë në jetën reale

Vepra te ngjashme
Autori: Kevin Çika · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Udhëtim me klasën në Gjakovë (2016)
Shënim:Ky udhëtim është bërë më 25 maj 2016.Në këtë udhëtim kanë marrë pjesë dhe nxënësit e klasës së 7A,sot 10 G,përfshirë dhe unë. Kur mësuesit na thanë që në maj do shkonim në ujvarën e Mirushës,u gëzuam jashtë mase shu...
Autori: Hani alija · Lloji: Fabul · Tema: Gjuha
Një herë e një kohë rronte një njeri shumë i zgjuar, por shumë i varfer. Për të fituar buken e gojes ky njeri punonte si gjellëbërës tek një i pasur. I zoti mburrej për pasuritë që kishte por ishte torrollak. Një ditë pasaniku ftoi di...
Autori: Siri · Lloji: Pershkrim · Tema: XXXidk
Sot eshte e shtune gjethet e pemes sapo kishin rene nga pema ishte dita e pare e vjeshtes.U cova nga shtrati dhe hengra buk.Dielli sapo kishte lindur Me manim dhe babian shkuam ne panair.Aty kishte shume persona te panjohur por papritur takova shokun tim ...
Autori: Flogerta Krypi · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Në funeralin tim
U vesha me të zeza hodha shaminë mbi krye u nisa me hapa drejt funeralit tim nga e zeza dhe drita e diellit u thye vendosa nje trëndafil tek emri im. Përkëdhela foton e vjetër që kishin vënë gishtat prekën sipërfaqen e lëmuar Në gjith...
Autori: Bleona Gjinovci · Lloji: Tregim · Tema: Varferia
Një vajzë e kishte emrin Mira.Ajo ishte paksa e varfër dhe shtëpinë e kishte të vjetër.Ajo dëshironte që të paktën dhomën ta kishte dhomën e gjumit të re si shoqet e saj. Prindërit e Mirës kursenin para për t'ia plotësuar dëshirën e ...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Tregim · Tema: Shtëpia në pemë
Shtëpia në pemë Mua më quajnë Toni dhe dua t’ju tregoj se kam pasur dikur një gjysh të mrekullueshëm. Ne të dy shkonim shumë mirë me njëri-tjetrin dhe luanim së bashku si dy shokë. E fshehta jonë ishte shtëpia që ndërtuam në pem...
Autori: Arbnora Ceka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nënat
Nënë! Moj nënë e dashur! Po shkruaj për ty po të kthej borxhin,që më ke mbajtur nëntë muaj në bark,dhe dymbëdhjetë vite më ke rregulluar jetën,më ke pastruar,veshur e mësuar,gjithashtu edhe më ke ushyqer me aq mundësi që ke pasur! E ...
Autori: Eriola Muzaqi · Lloji: Hartim · Tema: Shoqes time
-Ne ishim shumë të afërta por një ditë çdo gjë ndryshoi.Ajo filloi të mbante distancë e unë nuk e dija arsyen.Një ditë erdhi e më tha:pse ti,shpalose sekretet e mia ,unë nuk të besoj më ty .Unë duke u munduar ta qetësoja i thashë:nuk ka...
Autori: Florentina Dërmaku · Lloji: Pershkrim · Tema: Një ngjarje në jetën time
Nuk do ta kisha menduar kurrë se një ditë do të ndjehesha kësisoj siç u ndjeva sot, në këtë ditë fatkeqe për mua. Meqë faji është aq i padëshirueshëm, mbetet jetim pa askënd sepse nuk e pranon njeri në botë. Kësaj radhe u fajësova unÃ...
Autori: Orgita · Lloji: Poezi personale · Tema: Mërzia
Kam një dhimbje mu në zemër Se besoj ta ketë cdo femër Ndihem shumë keq ,shumë përtok’ Me keq se sa të kisha marrë drog’ Më vjen aq turp nga vetja Cdo fjalë ,që them janë të vërteta Shumë vendime ,pa u menduar kam marr’ ...
Autori: Valdrina Hafizi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ora e matematikës
Sot ishte dita e parë e shkolles.Ora parë ishte matematikë.Atë orë kishim përseritje. Kisha mësuar mirë dhe isha e sigurtë qe do i kuptoja të gjitha.Në këtë moment erdhi mësuesja.Duartë e mia filluan të dridheshin dhe zemra kërcente.Ajo ...
Autori: Bekon Demiri · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Përshkrimi i stinës së dimrit
Një ditë u zgjova herët, shkova poshtë por ishte ende errët me durim veten e freskoja, sepse kishte ardhur stina që e dëshiroja. Vrapova menjëherë për të marrë ca dru e të ngrohem,...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Tregim · Tema: Natë e frikshme
Prindërit e mi shkuan në Tiranë për një vizitë.Unë do qëndroja me vëllain e madh. U gëzova shumë.Mund ta kaloja kohën duke luajtur bashkë me të,pa u shqetesuar për asgjë.Por vetëm një orë më vonë vellain e thërrasin shokët.Ai d...
Autori: Atea Avdyli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Zgjidhni nje mekat, vendoseni ne njerin nga rrathet e ferrit dhe denimin vendosjani ju.
Ferri, vendi ku të gjithëve i vjen drejtësia që meritojnë për mëkatet që kanë bërë në jetë kur ishin të gjallë. Secili prej nesh, ka bërë një mëkat në jetën e tij, por gjithashtu për secilin prej nesh, një mëkat qëndron mbi të...




Komentet e fundit!

Emri: Ester
Email: estersllogu34@gmail.com
Komenti: 😅



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com