Data e postimit: 2013-01-09 07:38:28
Lexime: 8120
Ne Vlore per shpalljen e pavarsise se Shqiperise
Autori: Autori eshte i fshehur!
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Vlora qyteti i pavaresise
Shkolla: Anonim
Klasa: Anonim
Qyteti: Anonim
E-mail: Email eshte i fshehur!


Sot eshte data 28 nentor 1912,eshte nje dite e shenuar per te gjithe shqiptaret anembane,qe e kemi pritur vite e vite me radhe ,dhe dita e shumepritur erdhi por jo sicdo dite tjeter.Kur u zgjova ne mengjes me dukej sikur edhe dielli po bente drite me teper ,me rrezellitese,me e bukur dhe plot jete.I gjithe qyteti po gumuzhine ,degjohen nga larg zerat e femijeve te gezuare tek luajne ,ose pershperimat e nenave te lagjes qe bejne thashethemet e mengjesit.Dal nga shtepia dhe eci rruges me kalldrem,shoh fytyra te qeshura qe gjithe jeten time I kisha pare te ngrysura,ju dallohej gezimi qe kishin vetem duke I pare. Oh…… kjo eshte dera e shtepise se Marigose ,po kaloje te shoh se ku ka arritur me flamurin ,ka dy dite qe rri edhe naten zgjuar,e ka qepur njehere pastaj e ka prishur sepse nuk I pelqente ,flamurin ajo e do te persosur,ashtu si eshte edhe kjo dite.Trokas ne dere dhe ma hap Marigoja e cila dukej aq e lumtur sa edhe syte po I shkelqenin.Me tregoi flamurin dhe I ka dale shume I bukur sa nuk mund te pershkruhet me fjale.E lashe Marigone te pergatitej dhe u largova.Kur po ecje, gjithmone anash ne rruge qendronte nje lypes qe me vinte keq sa here qe e shikoja,qendronte aty me koken ulur ne heshtje, por ama sot nuk qenka,ndoshta edhe ai eshte bere gati per festen e pavarsise ,nuk I qendrohej aty vetem tek te gjithe festojne se bashku ,edhe ai njehere te vetme duhet te jete I lumtur. Jam afer sheshit dhe po shoh qe paskane ardhur shume njerez qe tani ,ndersa ballkonin e kane rregulluar qe dje.Mendohet se pas pak do te vije Ismail Qemaili,Isa Boletini dhe shume e shume atdhetare te tjere te ardhur nga e gjithe Shqiperia .Teksa une po mendoje keto, njerezit po therrasin: - Erdhi,erdhi… Te gjithe rrethuan karrocen,keshtu shkova edhe une pas tyre, dhe shikoj qe nga karroca doli Ismail Qemaili mjaft I lumtur ,sigurisht ai ka nje pune shume te madhe qe kerkon zgjuaresi dhe trimeri nga ajo sot varet fati I gjithe vend.Mes turmes u fut Marigoja me flamurin ne dore dhe ja dorezoi Ismail Qemailit, ai bashke me atdhetaret e moren dhe u ngjiten ne ballkon.Tani po mban fjalimin ku po thote se Shqiperia eshte me ne fund e pavarur ,nje komb, nje popull,nje gjuhe , nje flamure dhe mbi te gjitha nje gjak. ..Oh….keto fjale dua te m’i perseritni me mijra e mijra here,dhe akoma nuk do ti besoja ,do me dukej nje enderr mjaft e enderruare.Eshte hera e pare ne jeten time qe jam kaq e lumtur ,por jo vetem une por e gjithe Shqiperia anembane.Endrra shume vjecare u be me ne fund realitet. Gjyshit qenkane duke I rene lote por po I fshine shpejt qe te mos e shohim qe po qane ,por I lejohen se jane lote gezim.Me ne fund Ismail Qemaili e vendosi flamurin I cili valvitej I lire dhe dukej sikur edhe ai po feston me ne.Nuk mund ta pershkruaje se cfare po ndjeje ne keto moment por ndihem krenare qe kam lindur ne nje vend si Shqiperia,ku edhe balta per ne eshte mjalte!

Vepra te ngjashme
Autori: Amra Osmani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrim Vendlindjeje 1
Ahhh sa e bukur vendlindja ime!Vendi ku une u rrita , vendi ku moora mesimet e femijerise , vendi ku jetuam qastet e gezuara por edhe te hidheruara!Atu ku hodha hapin e pare te jeteses, kjo toke e shenjte ku kojtova origjinen .... Qdo pjese e tij eshte e ...
Autori: Lion Braka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ese per 8 marsin dhe 7 marsin
8 marsi siq njihet dita nderkombetare e gruas,eshte nje nder ditets me te veqanta te nenave dhe gjitha grave qe ndodhen ne trojet shqipetare,kjo dit e shenon nje mesazh per te gjith nenat shqipetare ku do qe jane neper bote.kjo dit me patjeter duhet qe ...
Autori: Elvana · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta qepo jetojm sot shum e veshtir per ta kupëtuar
Jeta nuk eshte e leht per tu jetuar po ti besoj qe ke disa qellime per te ardhmen tende, mbaj fort qellimet e tua asnjeher mos i lesho deri sa ato të ndodhin.Ne jet gjithon do ket nje fillim te mir per nje jet te bukur. Jeta te ul posht por ti perqendroh...
Autori: enxhi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: paqa ne bote
ESSE “PAQJA NË BOTË” Verë 2014, bregdet ! Jam zgjuar në orën 6 të mëngjesit dhe jam ulur në shezlonin përpara hotelit. Nuk ka asnjë lëvizje, asnjë zhurmë. Valët e detit ledhatojnë lehtë bregun dhe lëshojnë një melodi konstan...
Autori: Klea Konci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nata
Ne qytetin tim po bie nata. Hena po shnderrit ne qiell me fort se cdo yll. Gjithsesi me se shumti une i ngre syte nga qielli per yjet. Ne mos ndonjeri shkelqen me fuqishem sonte apo ndonje nga ta po shuhet. E trishte... ndersa ylli shuhet ne shprehim desh...
Autori: Arlind H. · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjakmarrja në vendin tonë.
Ne shume emisione televizive kam degjuar te flitet per nje teme sa prekese po aq dhe te dhimbshme.Eshte dukuria e gjakmarrjes.Dhe shume here e kam pyetur veten se cfare eshte gjakmarrja dhe cilat jane pasojat e saj.Edhe pse pergjigja me duket pak e nderli...
Autori: Klara Noku · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pershkrim i nje mjedisi
-Sa i cuditshem Nju Jorku sot,nje zymtesi e pazakonte e kishte mberthyer ate.Jashte shtepise se Blaineve nje furtune e veshur ne petkat e djallit dhe injorances ishte plagosur rende e po venitej ne rruget e qytetit.Rruget kishin veshur nje petk te zi qe z...
Autori: Beren · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mami
Mami Ajo qe qe me ka sjelle ne jete,ajo qe me mbush me lumturi,ajo qe me frymezon,ajo qe me mbeshtet ne cdo hap timin,,,e adhuroj ,s mund ta mendoj jeten pa te ,,,pa prezencen e saj,,,pa perkrahjen,,pa perqafimin e saj,,,pa ledhtimet e saj...preheri i sa...
Autori: SINDI HIMA · Lloji: Ese pershkruese · Tema: VENDI IM
ATDHEU ESHTE MBASE PARA SE GJITHASH VENDI KU ROBEROHET SHPIRTI.ATDHEU NUK DO DASHURI TE CUNGUAR.KUSH NUK BEN GJITHCKA PER TE ,AI NUK BEN ASGJE.KUSH NUK I JEP GJITHCKA ATIJ,AI I KA MOHUAR TE GJITHA.ATDHEU ESHTE VENDI KU ROBEROHET SHPIRTI I NJERIUT.NE,SHQIP...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Cfare eshte vendlindja per mua
Zgjohem nje dite te bukur dhe papritur pyes:Cfare eshte vendlindja? Cfare e ben ate kaq te vecante dhe te shtrenjte per cdokend?Por tani qe jam rritur dhe jam bere me e ndjeshme per sa i perket atdheut them me plot goje se cfare eshte per mua.Atdheu esht...
Autori: Viontina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vuajtje
‘’Nje stacion imagjinar do te ishte perfekt per te njohur historine tone.Kthehem 68 vite pas, ne kohen kur mbizoteronte nje zot nazist, I etur vetem per gjak.Shoh veten te veshur me lecka te grisura, e mbuluar nga pluhuri e balta.E vetmja zhurme qe m...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mbremja
Ishte dite e diell.ora 6 e mbremjes.Heshtja kishte pushtuar tere vendin.Degjoheshin vetem shushurimet e gjetheve nga era e lehte qe fryente. Mbremja e quditshme nuk te lejonte te shihje ngjyrat e bukura te natyres.Zogjte kishin ndaluar cicerrimat e tyre. ...
Autori: Fortesa Jeliqi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Deshira ime
Deshira ime eshte qe ne te ardhmen te jem gazetare.Gazetaria do jet puna qe une do te bej apo te thimi do jet pasjoni im.Shkolla qe do ta kryej apo fakulteti do jet gazetarija.Te jesh gazetar duhet te kesh njohuri per ate profesjon.Deshira ime eshte te ...
Autori: Loren Stafa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Bota pa ligje
Ligji eshte nje koncept sa abstrakt dhe i prekshem. Eshte ligji ai i cili drejton menyren si ne jetojme, por dhe si mendojme. Vete fakti qe shoqeria ka krijuar rregulla e ligje, mund te interpretohet se ligji eshte dashur si nje mekanizem rregullues i sho...




Komentet e fundit!

Emri: jhqfqqkmfqqqmklDIJ
Email: ihqfqqkmfqqqmkiDij@hotmail.com
Komenti: shum mir

Emri: hasan
Email: HASAN@HOTMAIL.COM
Komenti: MUT E KE BO

Emri: adri
Email: albert.kaqiu123@outlook.com
Komenti: shum bukur

Emri: ssss
Email: sentibelag@hotmail.it
Komenti: sss



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com