Data e postimit: 2013-01-09 07:34:52
Lexime: 5275
agimi i vogel
Autori: valentina
Lloji: Tregim
Tema: agimi i vogel
Shkolla: abdillah shabani
Klasa: 5
Qyteti: shtime
E-mail: Email eshte i fshehur!


na isht e nje her nje djalush dhe ai u quajt agim. nje dit agimi u nis per ne shkoll rrugus i dolen disa djem qe ishin rrugaqa e more agimin e rahen dhe agimi niste te qaj ja si qante agimi ëëë

Vepra te ngjashme
Autori: Henri Lasku · Lloji: Tregim · Tema: Do te flasim per nje arushus qe merr gjera pa lejen e te tjereve!...
Arushi Topolak Nje dite arusha mblodhi te gjitha kafshet dhe u tha: -Tani u rritet,dhe do ta gjeni vet ushqimin. Edhe une pyeti i habitur arushi topolak qe ishte me i vogli.Edhe ti tani shkoni.Ata u nisen duke ushqyer dhe...
Autori: Soena Sheshi · Lloji: Tregim · Tema: Nje sirene e vogel qe enderronte.. (tregim fantastiko-shkencor)
Na ishte njehere e nje kohe nje sirene e vogel. Kjo sirene na e kishte emrin Niksi. Ishte bjonde me disa guaska, te stolisura ne menyre te mrekullueshme , ne floket e saj dhe disa sy vezullues qe ndriconin kudo shkonte.Nje dite kjo sirene po notonte ne ...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Ne dy shtepiza ne kembet e nje kodre jetonin dy familje fshatare. Cdo familje kishte kater vocerrake. Te gjithe hanin te njejten supe, luanin ne te njejten balte, rriteshin bashke. Nje dite ne pragun e oborrit u shfaq nje karroce fisnike, nga e cila zbrit...
Autori: Sherin alimehmeti · Lloji: Tregim · Tema: tregim
Na ishte nje here nje trendafil i kuq.Ai trendafil i bente lulet te celin dhe diellin te shkelqeje.Ky trendafil magjik ishte i nje gjigandi te tmerrshem.Per te marre trendafilin e kuq duhet te mundnin gjigandin.Nje djale qe kishte degjuar per kete trendaf...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Ne nje province franceze te gjysmes se dyte te shek. XIX, ndodheshin dy shtepiza shume prane njera-tjetres. Ne to jetonin dy familje me nga kater femije, afersisht ten je moshe. Dy fshataret punonin shume per te mbajtur familjet e tyre. Aq te lidhura ishi...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Tregim · Tema: Natë e frikshme
Prindërit e mi shkuan në Tiranë për një vizitë.Unë do qëndroja me vëllain e madh. U gëzova shumë.Mund ta kaloja kohën duke luajtur bashkë me të,pa u shqetesuar për asgjë.Por vetëm një orë më vonë vellain e thërrasin shokët.Ai d...
Autori: Selena · Lloji: Tregim · Tema: 8 Marsi
8 Marsi eshte njera nder ditet me te bukura per nenat tona.Per 8 Mars nenes secili femij i dhuron lule apo ndonje dhurat tjeter. Nenes duhet tja themi fjalet me te embla.Ajo gjithmon do te jet nena jonn.Te dua nen ta uroj nga zemra tet Marsin Urimee per ...
Autori: Kanita · Lloji: Tregim · Tema: Nena gjeja me e shtrenjte per mua
Nena eshte gjeja me e shtrenjt per mua.Ata kujdesen shum per femijet.nje lot i nenes peshon sa te ghith ujerat e botes. NENES ja jap zemren NENES ja jap shpirtin NENES nuk ja kthej shpinen me prejn me coptoj se NENEN...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Tregim · Tema: shoku
ne mengjes u zgjova dhe u vesha per te shkuar ne shkolle kur shkova mberrita ne shkolle me autobus hyra ne klase dhe u u la ne nje banke dhe ne e kishim nje shok shume te mire ai me tregoi se neser do te shkoje ne australi dhe une u merzita shume dhe ai m...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Aventure
Ishte qershor. Stina e veres sapo kishte hyre dhe temperaturat kishin filluar te rriteshin dalengadale. Ne tirane bente vertete shume nxehte dhe megjithese prinderit nuk e kishin marre ende lejen e pushimeve, vendosem te kalonim nje fundjave ne bregdetin...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Tregim · Tema: familja
Andrea pa orën.Ishte gati ora shtatë.Një natë tjetër pa gjumë.S’kishte mundur të mbyllte sy gjithë natën,për shkak të ngjarjeve që ndodhnin në mënyre te herepasershme ne ‘shtepine e tij’.Sa here qe e motra i lutej te kthehej e te kalo...
Autori: Kanita · Lloji: Tregim · Tema: Nena gjeja me e shtrenjte per mua
Nena eshte gjeja me e shtrenjt per mua.Ata kujdesen shum per femijet.nje lot i nenes peshon sa te ghith ujerat e botes. NENES ja jap zemren NENES ja jap shpirtin NENES nuk ja kthej shpinen me prejn me coptoj se NENEN...
Autori: Bleona Gjinovci · Lloji: Tregim · Tema: Varferia
Një vajzë e kishte emrin Mira.Ajo ishte paksa e varfër dhe shtëpinë e kishte të vjetër.Ajo dëshironte që të paktën dhomën ta kishte dhomën e gjumit të re si shoqet e saj. Prindërit e Mirës kursenin para për t'ia plotësuar dëshirën e ...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Fitimi i vetbesimit
Ne kete tregim do te flasim per Anin dhe veshtiresite e femijerise se tij. Ani eshte nje djalosh me floke te shkutra kafe, sy te zinj, ka nje buzeqeshje te lezetshme dhe eshte i qete, i zgjuar, nuk ka asnje mik dhe ai ka veshtiresi ne te shprehur dhe ne k...




Komentet e fundit!

Emri: Delissia
Email: Delisssiash@gmail.com
Komenti: Sa qesharake, por eshte tregim pa vlere :-)

Emri: Anonim
Email: Rinaina222@gmail.com
Komenti: Ama e ke mytt xD



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com