Data e postimit: 2019-02-03 21:06:42
Lexime: 23017
Medea
Autori: Kevin Çika
Lloji: Analize letrare
Tema: Analizë e figurës së Medeas
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 10 G
Qyteti: Kukës
E-mail: Email eshte i fshehur!


Medea është një personazh kompleks që ka tërhequr vazhdimisht vëmendjen e kritikëve letrarë dhe të lexuesit të thjeshtë.ajo është mjaft aktuale edhe në ditët e sotme.mënyra se si Euripidi e ka krijuar këtë personazh është autentike e tij.Ai vë në provë ndjeshmërinë e shoqëri.Nëpërmjet Medeas Euripidi shtron pyetje nëse mundrt audienca të dojë nje personazh në integritet dhe pa doza euforie.Medea është mjaft kontradiktore me veten dhe gati hipokrite.Ajo shfaq personalitete të ndryshme që në thelb takohen.Fillimisht paraqitet si nje femër e bukur dhe pasionante.Ajo dashuron plot me zjarr Jasonin.Por kur tradhtohet nga ai,e gjithë ndjenja e dashirisë mbizotërohet nga urrejtja e skajshme.Medea shkon deri në atë pikë sa vret fëmijët e saj në shenjë hakmarrje.Ajo është nje grua egoiste dhe krenare që nuk vë asgjë tjetër mbi parimet dhe qëllimet e saj.Edhe nëse mund të humbasë gjithçka.Medea është një figurë revolucionare që ndryshon nga figurat e tjera mitologjike femërore.Ato i nënshtrohen fatit të caktuar nga pushteti maskilist .Ato janë fataliste dhe të dorëzuara.Këto femra janë të detyruara ti binden vullnetit të shumicës.Ndërsa Medea nuk është aspak si ato.Ajo kishte një personalitet të fortë dhe shpirt të lirë.Medea merr vetë në dorë fatet e saj.Me revoltën që ajo bën,Euripidi kërkon të ngrejë krye mbi padrejtësitë e kohës.Prandaj e shtyn atë drejt asaj forme absurde dhe të shëmtuar hakmarrjeje.

Vepra te ngjashme
Autori: Sara Neziri · Lloji: Analize letrare · Tema: Dita e pare e dimrit!
A e dini një stinë që është e veqantë për mua?!Jo?! Epo,ai është një stinë e veqantë.Dimri,vëllau më i vogël i 4 stinëve të vendit tim. Unë e adhuroj dimrin.Ai është i bukur,i pastërt dhe më e bukura,është ngjyra e preferuar e bo...
Autori: Sara Terbunja · Lloji: Analize letrare · Tema: mesuesi im babi im etj.
Kam nje mesues kam nje baba mesuesi me mesoi babi me edukoi keshtu qe nje dite une do ti falenderoj mesues e baba une do ti nderoj
Autori: anonim re daku · Lloji: Analize letrare · Tema: di un
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per botanistet
Botanistet Shifni te voglin Fatlum Edhe Yllken me vemendje Msojn ne pyll botaniken Manushaqet as burbugjet Nuk dëshirojn drredhza te Amla drredhza te kuqe po kërkojn Kur qe lepur frikacaku Bash ne atë anë kaloi vrap E pa pik gjaku m...
Autori: Shqiponja · Lloji: Analize letrare · Tema: Vetmia
Ka gjëra në këtë jetë të cilat nuk mund t'i përkufuzosh me fjalë, nuk do të mjaftonte as një faqe, as një libër, e tillë është jeta. Nëse ti ngrihesh në mëngjes me një motiv atëherë ti po jeton, po merr frymë, po e ndjen dritën e ...
Autori: Eraa · Lloji: Analize letrare · Tema: Ky tekst na tregon se te ardhmes nuk i dihet
N'Kosovë...Dikund afër 65 mungesa pa arsye, djal i zhurmshëm, nga ai ankohen gjithë profesorët në gjimnaz. Njëher ka qenë në para përjashtim se desh e pat rre profesorin që nuk lejojke me hy në shkollë pa uniformë. Përdorus javor i marihuan...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Krenaria
ROGOV KRENARE Kështu deshmorit Safet gashi Rogov a ndjeve o Shum trima shum hero Bac o vlla Safet o shok Krah o pris me ty o flamurtar, U zgju i ulti rob Puntor e katundar Me ty lulzoj vllazërimi me ty dita agoj Mbi gjakt te kosoves U...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, liria, forca e lirise
Është e drejta e gjithkujt të jetë i lirë në mendime por edhe në veprim. Liria është e rëndësishme dhe ka vlerë të madhe se pa liri jeta nuk ka kuptim. - Është e vështirë të shkruhet me fjalë; ajo duhet të përjetohet. Liria është r...
Autori: Arlinda Jashari · Lloji: Analize letrare · Tema: mRNA
Nena ime e dashur Te dua deri sat vdes E di qe me do mua Andaj pergjigjje nuk pres Kur ti buzeqesh Me buzeqesh fytyra Syt e tu te bukur Ylber me shtat ngjyra
Autori: Eva Hysaj · Lloji: Analize letrare · Tema: DHELPRA DINAKE QE DONTE TA HANTE SORREN
DHELPRA DHE SORRA Një ditë një sorrë po kalonte rrugës për të gjetur ndonjë ushqim per të ngrëne por një dhelpër e pa me vështrim dhe i doli para rrugës dhe i tha.Moj sorrë ku po shkon sorra i tha po shkoj të gjejë ushqim?DHelpra iu p...
Autori: leonita · Lloji: Analize letrare · Tema: endrra
ne enderr dua te te flass dhe me grusht do te godas perse mua ti sme flet ta dish do te hudh ne det do ti qeth floket ti bej tull dhe do te te lidh ne kull te te shohin qe te gjith dhe nga kulla do te zgjidh do te coj te njerezia te te bjeri...
Autori: Korina Duka · Lloji: Analize letrare · Tema: Prinderit e mi
Vij nga shkolla, Shkoj ne shtepi., Ne fillim takoj, Prinderit e mi. Lodhem, merzitem, Mami me qendron prane, Si ajo asnje tjeter nuk kam. Babi eshte ai qe rri me mua gjithmon, Ai qe me Don, Dhe kurre s'me qorton. E lumtur jam, Me prinde...
Autori: Paola Coku · Lloji: Analize letrare · Tema: Deshira
Sikur cdo femije, Qe ka shume deshira, Edhe une deshiroj, Te jem me e mira. Deshiroj te jem princeshe, Ne pallatin e endrave, Deshiroj te jem flutur, Ta gjezdis kopshtin, Deshiroj te behem e ditur, Jeten ta begatoj... ...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per kosoven
Kosova u la me gjak Nënat shqiptare si e ka pas gjith atë merzi prap kan lind e rrit fëmijë per me e fitu ket pavarsi nan kosova asht unike gjithë i perballon hasmit 3 her të hasmit i përballove edhe më ne fund prap u qlirove edhe si te grini ...




Komentet e fundit!

Emri: ashukshu
Email: ashukshu12@gmail.com
Komenti:

Emri: adelazuna
Email: adelazuna@gmail.com
Komenti: hello kush do rehatim ne shtepine time??? ndihmoj ne detyrat e ketij lloji por dhe shuuuuume sherbime te tjera...me shkruani ne email,do ju japi adresen time ose do te vij ne adresen ku ju kerkoni... me falni,persa i perket analizes me duket e shkelqyer

Emri: salva puci
Email: salvapuci@gmail.com
Komenti: kjo detyre eshte ,out of normal. Perderi sa ti nxjerr ne internet nje detyre ajo duhet qe te jete e shkelqyer.Ka shume gabime ne te ,nuk po flas per apo drejtshkrimore. pike se pari une nuk shoh strukture ne te, se dyti hyrja eshte mjaft e gabuar pasi ajo duhet te behej me permbledhese ndoshta nje fillim ne lidhje me euripidin. se dyti ne kete ''analize'' qe me shume me duket si nje e se e paqartesuar nuk ka nje mbyllje...besoj qe kushdo qe shkruan se rishkrimi i se njejtes idiotesie do ishte nje rreptesi maramendese do thonte nje idiotesi pasi ky shkrim shuuuuummmeeee mahnites eshte nje turp per letersine. nuk e konceptoj dot se si nje shkrim i shkrurter pa asnje pike lidhje mund te perkufizohet si VEPER LETRARE??????????????? SHUUUUUUMEEEEEE TURPPPPP PER FAQN DHE PER SHKRUESIN E KESAJ GJESE PA EMER NGA UNE

Emri: jimin
Email: jhslovs1@gmail.com
Komenti: te lutem beje me strukture

Emri: eri
Email: erjonkurti64@gmail.com
Komenti: tpakten na hyjne ne pune

Emri: sara
Email: sarahoxha1998@gmail.com
Komenti: kjo nuk eshte analize letrare



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com