Data e postimit: 2013-01-08 09:58:37
Lexime: 7681
Disa fjale
Foto
Autori: Jugerta
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Disa fjale
Shkolla: "15 Tetori" Vlore
Klasa: IXb
Qyteti: Vlore
E-mail: Email eshte i fshehur!


Nje optimist beson se kjo eshte bota dhe koha me e mire per te jetuar. Nje pesimist frikesohet se kjo mund te jete e vertete.
Ne fund te fundit eshte me mire te te urrejne per ate qe je, se sa te te duan per ate qe mendojne se ti je.
Ngjajshmeria mes parashutes dhe mendjes eshte se, asnjera prej tyre s`ka vlere nese nuk eshte e hapur.
Buzeqesh gjithnje edhe pse buzeqeshja jote eshte e trishtuar, sepse me i trishtuar se nje buzeqeshje eshte trishtimi qe nuk buzeqesh kurre.
Kenaqu me sukseset e arritura,po kur mos thuaj STOP !
Jeta njerëzore në tërësi është një lojë e madhe ,por jeta me besim të plotë është lojë e hareshme.
Te hysh ne mendjen e nje femre eshte art,te dalesh prej andej eshte kryeveper
Ndryshimi midis shkoles dhe jetes: Ne shkolle meson dhe pastaj testohesh, Ne jete testohesh dhe pastaj meso.

Vepra te ngjashme
Autori: Egzon Agaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pranvera
Pranvera eshte nje stine shume e bukur,ku natyra fillon te ngjallet e te gjelbrohet,oti fillon te ngrohet. qdo mengjes kur zghohem kenaqem kur shikoj rrezet e diellit qe bien ne dritare dhe kenaqem po ashtu kur degjoj cicerimin e zogjve. kjo stine e gez...
Autori: Vlera Hasani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: djellit
Djelli Ulur ne karriken e oborrit ne mendimet e mija te arta mmu shfaq nje pyetje :Ceshte djelli .Un mendimeve te mija te arta iu pergjigja :Djelli edhte nje nder gjerat me te mira ne bot ai na ngroh e ne gezohemi ai na pjek pemet e nje lumturohemi.Dj...
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shoqja e ngushte
O gje e ngrenshme ... Ckemi !! Mmm nuk eshte mire ta nis kshu apo jo !! Shiko teksa mora guximin te shkruaj per ty u bllokova !! Sepse nuk eshte e thjeshte te shkruash per 8 vite miqesi .. Nuk eshte e mundur qe te gjithe ndjenjat te mblidhen ne nje shkrim...
Autori: servantes · Lloji: Ese argumentuese · Tema: sojliu i mances
Roman I shkruar nga Servantes per te vene ne loje prirjen e kalorsise se Spanjes si dukuri shoqerore dhe historike. Hodhi Idene e daljes nga erresira. Don Kishotizmi eshte nje dukuri shterpe e panevojshme ku njeriu nuk arrin te vendose ekuilibrin midis t...
Autori: leona agen · Lloji: Ese argumentuese · Tema: flitet per dimrin
Ishte mengjes.Dola ne dritare dhe pash qe po biente bore. Nuk u besova syve te mi.Hapa dritaren,nxora doren jasht dhe ndjeva qe po me binin floket e debores ne dore .Dola jashte ,ishte nje acar . Mbi deget e pemeve zogjte po ciceronin,nuk kishin ushqim . ...
Autori: Melodi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: transporti
Transporti eshte levizja e njerzve dhe te mirave materiale nga nje vend ne vendin tjeter.Njerezimi gjithmone ka gjetur menyra per te lehtesuar levizjen e tij apo te objekeve te ndryshme.Transporti eshte shume i rendesishem ne jeten e njeriut.Ai na transpo...
Autori: anonimja · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese letersi
Cdo faze e jetes, cdo vit, dekade apo shekull kane folur per lavdine njerezore , per menyrat si ajo eshte fituar , per ndikimet e saj mbi jeten , mbi mendjen e njeriut gjithashtu kane folur per ato zemra qe e kane perkrahur kete lavdi. Realiteti njerezor...
Autori: altin selca · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gjuha shqipe
gjuha shqipe esht thesar i dituris dhe i ardhemeris son gjuhen shqipe shum njerz jan duke e harruar gjuhes shqipe pothuajse i ka ardhur vdekja shum njerz po largohen prej ne vendi ne vendin tjeter .SHqipe ben pjes ne grupin e familjeve indo evropiane . gj...
Autori: Kelima Kotarja · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A realizohet nje enderr e cila nk ka baze reale?
Ese! Nje njeri brenda per brenda nje viti duhet te shohe te pakten 1400 endrra... Shumica e njerezve bejen te pamunduren duke provuar per ta khyer ate ne realitet!! Po nese nje njeri do te donte te bente realitetnje enderr e cila nuk ka per baze asgje ...
Autori: ANXHELA MAHO · Lloji: Ese argumentuese · Tema: problemet e femijeve ne bote
Prinderit,familja,mjedisi si dje dhe sot e ne te gjithe kohet kane ndryshuar.Ata u japin femijeve dashuri ,kujdes ,mbrojtje.Ne familje femija ritet dhe meson shume norma e vlera .Por a mjaftojne keto?Nje femije e zbulon boten me syte e atyre qe e duan dhe...
Autori: Enada Methasani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Mjedisi
Kur flasim per natyren,nje mike te vlere per njerezimin,duhet te permendim dhe rendisim gjithmone te mirat qe na jep ajo ne formen me te mire per ekzistencen e jetes ne planet.Ne kurre ama nuk rendisim shkaqet apo pasojat qe kryejme ne te mire te vetes po...
Autori: Armando Gega · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria
× Search Modes ALLIMAGESVIDEOSBOOKSNEWSFLIGHTSSEARCH TOOLS Search Results Translation result Love is an intangible feeling that makes us vulnerable to danger, pain and suffering. However, love is the foundation of fr... More Dashuria ësh...
Autori: Renato Ramaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Futbolli
Qe i vogel endrra ime ka qene te behesha nje futbollist I zoti dhe u futa ne nje klub sportiv por... me vone e nderpreva per arsye te ndryshme . Gjithsesi futboolli do te mbetet endrra ime.Futbolli per mua eshte nje stil jete!...Toke dhe gure ja ku luan....
Autori: Alesia Nikolli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Autizmi
Ditet kalojne ,oret ikin ,minutat ecin ,sekondat vrapojne . Por gjithcka mbetet e njejte. Realiteti eshte po i tille. Ju jeni po te njejte. Moskokecares , te pabindur , te harruar .E quani veten luftetar por para tyre jeni asgje sepse ata jane luftetaret ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com