Data e postimit: 2019-01-14 15:44:34
Lexime: 2140 |
"Pasi kërkon pa gjetur dot gjë,ndodh që ta kesh gjetur pa e kërkuar"
|
dashuria eshte motorri i jetes , matematika eshte motorri i shkences
|
"Lexuesi është ai që i jep jetë librit duke përpunuar imazhe që krijojnë botën imagjinare ku evoluojnë personazhet"
|
|
Ti nuk mund te jesh lapsi qe vizaton busqeshjen e te afermeve te tu por mund te jesh goma qe fshin vuajtjet e tyre.
|
#paulxrap
Gango deri sa t vdes 😎
e nse dikush don naj ngatres ⛓
e din esht vec ni adres 💤
Ropt e shpis ua mbeshtes 🤪
Vec me nji numer u pershndes 🤚🏻
Mos u ka bo ves 🥴
Tu e pa plaken tuj tu e shes 😉
Mo...
|
Sa me fat jam apo jo ? Kurr skam qen vetem , gjithmon ka qen aty dikush per mua qe me ka mbeshtetur e me ka ngushelluar , kurr sme kan len vetem, kur sdo me len, ma kan premtuar dhe un e di se ata e mbajn premtimin, se ata nuk zhgenjejn ata nuk tradhtojn ...
|
"Koha për të lexuar është gjithnjë kohë e vjedhur. Dhe padyshim kjo është arsyeja që metroja është kthyer në bibliotekën më të madhe të botës"
|
Nje gje e re mund tia humbi shkelqimin te vjetres po ama jo vleren.
|
"Kishim humbur që të dy në pyllin e një epoke mizore kalimtare;të humbur në dashurinë tonë të absolutes,[...]paganë mistikë,të mbetur pa katakombe dhe Zot..."
|
Dielli eshte nje trup gjigant i gazte dhe i zjarrte.
Ai ben pjese ne grupin e yjeve.
Temperatura ne berthamen e diellit shkon ne 20 MILION grade celsiu.
Ai nuk leviz, por planetet e tjere qarkullojne rreth tij.
|
Mendimet jane mizore , te mendosh eshte njerezore!
|
"E ç'hyjnë në punë librat nëse nuk të shpien në kroin e jetës,për t'u kredhur e për ta pirë plot lakmi?..."
|
Mos u trego shumë i ‘ndershëm’ me të gjithë në këtë botë.. Mos harro se pemët me të ‘drejta’ zgjidhen gjithmonë të parat për tu ‘prerë’..!
Të kesh një vend në zemrën e dikujt, do të thotë të mos jesh asnjëherë vetë...
|