Data e postimit: 2018-11-22 17:43:59
Lexime: 6218
Ese per vendin tim
Autori: Ambeta vasku
Lloji: Analize letrare
Tema: Shqiperia fole shqipesh
Shkolla: Sali halili
Klasa: 9B
Qyteti: Perrenjas
E-mail: Email eshte i fshehur!


Shqiperia,nje vend I vogel we ka nje qoshe diku aty ne Mesdhe,me nje popull bujar e krenar per vendin e tyre,arriti dhe vazhdon te shkruaje historin dhe triumfet e saj nder shekuj.
Shqiperia esht nj podium me male,kreshtathinjur ne veri,ne jug ku dimri sduket.ne lindje malet nj mbi nj,i shuan etjen perendimi e i njom brinjen Adriatiku e Joni.
Ky vend I merr zemren cdo udhetari kur e sheh,i merr jeten cdo armiku kur e prek.
Vendi ku jan malet si fusha t blerta,ku jan njerzit trima t sert,ku nuk ka rendsi cfar feje ke e vlersohesh per ate q je,ku sduan tia dine nga vjen e respektohesh,ku i thon plakes nuse e filanit,ku durohet halli mbi kufijt e xhanit,ku t marrin jetn po shave kombin,ku nga hasmerit nuk po shteret loti.
Bijte e tu si shqipe mali te mbrojten ne cdo kend me arme n dor,dhan jeten per ty e prap te paharruar n zemrat e cdo shqiptari mbetem.
Eh,sa shum sakrifica,vuajtje,lot,gjak,trimeri e mbi t gjitha lashtesi e nje flamur kuqezi mban ti q nga themelet e tua e deri n kuror.
Gjithmon ke qen ti ajo q je ulur mbi fronin e triumfit,ti qe me gjakun tend ke shkruar historin n librin legjendar the jetes,ti qe mbrojte shqipen gjuhen e memes,ti q mekove me qumesht bijt dhe shqipet e tua,ti qe mbajte ne duar flamurin kuqezi per breza t tere qe nga arberit e deri tek un sot.
Krenohesh kudo n bot me Skenderbene we te mbrojti si djali shtepin,te dha force kur ne zemren tende turku kishte ngulur maja thikash si shigjeta.
Por,mjaft me!!!
Mjaft lot,mjaft gjak e vuajtje,theve prangat e zinxhiret e roberis e mbi qiellin e kalter r liris fluturove.
Shqiperi,o mema ime, ndonese i merguar
kurr skam per te te harruar.
Jam krenare qe jam bija jote.
Jam krenare qe jam shqiptare

Vepra te ngjashme
Autori: nobody · Lloji: Analize letrare · Tema: kali i trojes
KALI I DRUNJTE ANALIZA LETRARE Kali i drunjte eshte mitilogji greke e shkeputur nga Odiseja.Teksti te le nje shije te hidhur pasi e lexon.Te le pershtypjen se kohet e meparshme nuk jane ndryshe nga sot ne lidhje me morlalet ,intrigat ,misticizmin etj....
Autori: Selina Temko · Lloji: Analize letrare · Tema: Kush pret nje peme , pret nje jete!!!
Eh, e cfare jane pemet per ne? Sigurisht qe pemet jane gjeja me e rendesishme e jetes sone sepse pa to ne nuk do mund te jetonim. Pemet na falin qetesi dhe per me teper nje butesi te paharrueshme.Ne kurre nuk duhet ti presim pemet sepse pemet jane burim i...
Autori: doresa syla · Lloji: Analize letrare · Tema: Nëna Terezë
Nëna Terezë Nje grua e bukur me zemer te madhe nje yll qe shendrit nena terez shqiptare. Nena tereze e bukur nene bija jone e dashura e kombit kurr nuk te harrojm.
Autori: ELDA BERISHA · Lloji: Analize letrare · Tema: MESUESI
MESUESIN TIM SHUM E DUA SEPSE AI KUJDESET FORT PER MUA ME MESON ME EDUKON KURR TE MIRAT E TIJ SDO I HARROJ
Autori: mishel · Lloji: Analize letrare · Tema: ese pershkruese ; nena ime
ej te gjithe ju dua te ju prezantoj me mamane time, ajo quhet erinda dhe eshte mamaja ime me e mire ne bote. mami im eshte nje grua shume e ndjeshme dhe zemrmire ,sa hereqe ajo na qerton kur ne kemi bere ndonje gabim ne merzitemi pak ,por ajo mbetet...
Autori: Naim Frasheri · Lloji: Analize letrare · Tema: Dita e shkolles
Dita e shkolles ka qen dita ime me e bukur per mua.........
Autori: anto · Lloji: Analize letrare · Tema: jeta
ndonjeher mendojme se mundemi, ndonjeher mendojem se gjithcka esht e mundur por jo. jo gjithcka, ka disa gjera qe na bejn te pavendosur, shpesh e dime se nje gje eshte e gabuar por perseri vazhdojme ta bejme. rembehemi nga momentet e ndryshme dhe shpesh p...
Autori: paula · Lloji: Analize letrare · Tema: shoqe te ngushta
kam dy shoqe te ngushta, nuk ka miqesi me te madhe se kjo ....dihet se shoqeria ska fund...apo jo ato vajza sumnd..te krahasohen miqesia jone nuk mund te pershkruhet me fjal por eshte nje shprehje "trimi i mire me shoke shume". shoqet e mia i perqafoj d...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: PER KOSOVEN
Kosova Ministrat haga a tej i nshu pi burgit te hages jan tu dal me faqe te bardh ne kosov jan tu ardh pa kurr far faji ata jan dal te paster si loti ministrat jan se i ka rit kosova nan se gjuha shipe i ka eduku nanat shqiptare na ka eduku askus...
Autori: arbnora gashi · Lloji: Analize letrare · Tema: libri miku me i mir i njeriut
libri eshte miku me i mir i njeriut nje shtepi pa liber eshte si nje njeri pa shpirt te lexosh liber do te thot te duash jeten te duash te verteten libri eshte mesuesi me i dashur i njeriut aji as nuk te rra as nuk te qorton mor vetem te meson ndrysh te e...
Autori: anamika · Lloji: Analize letrare · Tema: droga pluhuri qe vret
Adoleshenca është një fazë në të cilën duhet të bëhen eksperienca të reja, kështu që provimi i alkoolit dhe i drogës gjatë kësaj peruidhe është e zakonshme. Adoleshentët përdorin alkool dhe droga të tjera për shumë arsye, përfshirÃ...
Autori: ............... · Lloji: Analize letrare · Tema: qendra e qytetit tim
ne qytetin e memaliajt puna vazhdon pa pushuim per ndertimin e qendres se qytetit tone.nje pune e madhe po zhvillohet ne memaliaj.zhurmat e makinave te punes degjohen qe larg dhe nuk pushojne kurre.qyteti yne po gjallerohet dhe ne te njejten kohe edhe po ...
Autori: S'KA · Lloji: Analize letrare · Tema: KUNDRINORI
Kundrinori ne sintakse perben:Objekti qe e merr veprimin e drejtperdrejt te foljes(kallzuesit te fjalis),p.sh.DJALI E TAKOI SHOKUN-(kundrinor i drejt).Objektin qe eshte perfitues i veprimit qe shprehet prej foljes(kallezuesit)p.sh.-Ja dhan dhuraten vajzes...




Komentet e fundit!

Emri: Shukrie
Email: shukrie33@gmail.com
Komenti: Nje nga eset me te mira qe nuk kam degjuar me vit Te lumtë Je më e mira



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com