Data e postimit: 2018-10-17 15:20:38
Lexime: 9115
Udhëtim i paharrueshëm
Autori: Klevis Koka
Lloji: Pershkrim
Tema: udhëtim
Shkolla: Shkolla 9 vjeçare Armath
Klasa: 7A
Qyteti: Durrës
E-mail: Email eshte i fshehur!


Unë me familjen time u nisëm nga mesdita për në Tiranë dhe u ndalëm në një kafe-restorant. Aty ne hëngrëm pica të shijshme dhe na mirëpriti një kamarier flokëverdhë. Pas kësaj ne shkuam të vizitonim dajat e mi në Tiranë. Atje ndenjëm nja 2-3 orë. Pastaj kur ishim rrugës për te qendra tregtare, unë pashë një makinë që parakaloji me një shpejtësi të madhe një kamion. Ajo që më bëri përshtypje, ishte se kamioni nuk donte ta linte makinën ta parakalonte dhe përpak sa nuk u përplasën me njëri-tjetrin. Te qendra tregtare, përveç rrobave e gjërave të tjera unë bleva edhe një fjalor anglisht-shqip dhe një libër jashtëshkollor. Në fund u kthyem në shtëpi.

Vepra te ngjashme
Autori: Iris Kapo · Lloji: Pershkrim · Tema: pershkrimi i dy boteve
Une dhe bota ime Bota ku jetoja une?? Ishte thjesht perfekte.Une jetoja ne kutizen time te kristalte. Ne ate kutize qe askush e asgje nuk me prekte. Ne qoshe te saj,une….qeshja pambarimisht,lo...
Autori: ergita shkoza · Lloji: Pershkrim · Tema: pushimet
PETRELA… Vetem 10 km larg Tiranes te ndajne nga Petrela.Historia e saj daton vite me pare.Ndonese eshte ne periferi te Tiranes ajo eshte nje vend mjaft I populluar dhe I modernizuar.Duket sikur Parisi ka ardhur per tu vendosur ne Shqiperi.Por,duke mos ...
Autori: Anisa · Lloji: Pershkrim · Tema: Nje dite e bukur
Ne qytet zhurmat futeshin lehtesisht ne dritaret e hapura: makinat e njerezit qe shkonin kudo, zogjte qe ftuturonin nga nje strehe ne tjetren, zerat e femijeve etj. Mendova te kaloja nje dite ne pyll. Mengjesi ishte i kthjellet dhe i ndricuar nga rrezet e...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Pershkrim · Tema: Elhaida Dani,nje perfaqesuese e denje e kuqezinjve!
Nuk ishte vendi i duhur qe ne do te na pelqente te zinim ne Eurovision por gjithsesi,Elhaida Dani nje kengetare e mrekullueshme beri te pamunduren dhe mendoj se ajo na perfaqesoi denjesisht.Ajo shkelqeu ne skene fale vokalit te saj dritherues qe na mbushi...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Hobe
Shpesh here ne ditet e sotme veme re se librave dhe te lexuarit nuk i kushtohet rendesia e duhur. Interesimi per te lexuar, vecanerisht nga femijet e moshes sone eshte shume i vogel. Vemendje e madhe nga ana e tyre i drejtohet lojrave argetuese, kompjuter...
Autori: dashuria · Lloji: Pershkrim · Tema: dashuria
.te dhashurosh nuk eshte te lundrosh si varke sepse varka mbytet.te dashurosh edhe te fluturosh kur kembet i ke te ngulitura ne toke. te marresh fryme kur rreth e rrotull ka vec tym.te dashurosh eshte te dish e te ndiesh qe rrahjet e zemres tende te rrrah...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Pershkrim · Tema: Dhimbja
Eshte ftohte. Era fryn nga te gjitha anet per te te bindur qe eshte ftohte. Fryn per te te bindur se edhe ajo , ashtu si njerezit sjell ftohtesi dhe ajo ftohtesi le gjurme mbi ty, dashje padashje. Edhe zemra te ka ftohte. Nuk eshte era qe e rfyn. Era nuk ...
Autori: Kristi Mertiri · Lloji: Pershkrim · Tema: Akullorja
Akullore krem Përbërësit: Për 4 persona: 4 të verdha vezësh, 130 g sheqer, 1/2 L qumësht, 125 g bajame të qëruara, 100 g sheqer pudër, 50 g gjalp, brandy. Për zbukurim : 50 g pana, 4 qershi. Përgatitja: Në një tenxhere rrihni tre të verdh...
Autori: Gisel Gorani · Lloji: Pershkrim · Tema: motra
Lili eshte motra ime e madhe.Ajo esht shume e bukur.Teper e bukur po disa here e egzagjeron duke u pispillos meqe tani esht adoleshente 13 vjce nuk e duron dot.Gjith diten ne shtepi kercen e degjon muzike.Po pastaj,gerr verr me shoqet duke fol me mesazhe....
Autori: Aulona Morina · Lloji: Pershkrim · Tema: Nena
E dua qiellin, E dua diellin, E dua henën, Por më shume nënën. Ajo është engjull, Është shpirt i qetësis, eshtë yll qe xixëllon e më vështron, më perkëdhel sa herë qe kam nevoj.
Autori: Iris Kapo · Lloji: Pershkrim · Tema: shtepia imagjinare
Te gjithe kane skicuar pak a shume ne mendjen e tyre shtepine e endrrave, te tjere kane arritur ta ngrene ne realitetin qe jetojne, te tjere nuk kane mundur ta kapercejne ylberin e imagjinates duke iu pershtatur mundesive qe kane patur.Shtëpia ime ëndrr...
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Saranda
Pas gjelbersise se pyllit te Llogarase dhe kalteresise se Borshit dhe fshatrave te tjere bregdetar rruga fillon e ndushtohet nga malet e luginat e thella dhe befas si nje perle shfaqet Saranda e cial ne te majte ka detin e paane dhe djathtas malin e lart...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Durimi është lis me rremba
Autori: Dorentina Porja · Lloji: Pershkrim · Tema: Poezi per mjerimin
Mjerimi I MJERE AI QE LIND NE VARFERI S'KA ME NGRENE E S'KA ME PI, S'ka nje shtepi permbi koke SE KEMBET E TIJ PREKIN NE TOKE, Me ato sy te medhenj e bark te uritur Qe t'i japi dikush dicka ata rrine duke pritur, O jete e Mallkuar, shume njerez ng...




Komentet e fundit!

Emri: Lea
Email: Lealea207@gmail.com
Komenti: Dua me shume

Emri: Lea
Email: Lealea207@gamail.com
Komenti: Dua me shume informacione



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com