Data e postimit: 2018-10-17 15:00:36
Lexime: 16820
Pushimet verore
Autori: Klevis Koka
Lloji: Pershkrim
Tema: pushimet
Shkolla: Shkolla 9 vjeçare Armath
Klasa: 7A
Qyteti: Durrës
E-mail: Email eshte i fshehur!


Ajo ditë që kalova në plazh, para 2 vitesh është e paharrueshme. Deti ishte i rrëmbyeshëm dhe kishte shumë pushues që laheshin në bregdetin e Durrësit. Të gjithë fëmijët bënin kala prej rëre gëzueshëm. Pasi u lyeva me krem mbrojtës ndaj diellit, unë u nisa për t'u larë. Një dallgë e papërshkrueshme nga madhësia më mori me vete nga thellësia. Atë çast nuk e kuptova se si, por dallga më kishte tërhequr në bregdet. Në pasdite uji u qetësua. Perëndimi i asaj mbrëmjeje ishte i mrekullueshëm dhe dielli dukej sikur ishte i prekshëm. Në fund, kur u kthyem në shtëpi, pasi shijova perëndimin e mrekullueshëm të diellit, shkruajta në ditarin tim të gjitha ngjarjet e gëzueshme që më ndodhën mua.

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Para se të këndosh vajto Para se të vajtosh këndo
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Shoqja
. Pershkrimi objektiv. Njeriu qe kam perpara syve eshte nje vajze, shoqja ime me e afert. Ajo qendron e ulur ne krahun tim te majte duke kryer veprimtarine e saj si nxenese. Ne pamjen e saj te bie ne sy nje gjatesi e mjaftueshme, rreth 167 cm. Eshte 15 v...
Autori: xxxxxxxx · Lloji: Pershkrim · Tema: femijeria
si nje endrerr e paperfunduar ne te shkuaren,femijeria aq e pafajshme ,aq e brishte te jep nostalgji per te shkuaren.kujtimet, e vetmja gje e mbetur prej saj.hidherimet, ato qe te kane dhene force te jetosh e cdo dite e me shume te urresh mizorine.femije...
Autori: Tea Lako · Lloji: Pershkrim · Tema: Prinderit
E di qe keto flete nuk mjaftojne per te shprehur dashurine qe ndjej per ty,por nje gje e them me siguri:faleminderit qe je babai im.Kur sjell nderment femijerine time i pari qe me vjen ndermend eshte babai im. Babai im eshte i gatshem te me degjoje cdo h...
Autori: Q.K · Lloji: Pershkrim · Tema: Nëna
-A ka gjë më të bukur si zeri yt , -A ka gjë më me vlerë se perqafimi yt, -A ka gjë më të ëmbel se fjala jote, -A ka diell se të ngrohe si zemra jote, -A ka nënë më të bukur si ty, -Në fakt je nëna më e mire qe veç une e di...
Autori: Naxhije Lime · Lloji: Pershkrim · Tema: Natyra
Te pershkruaj naturen ...? Te pershkruaj bukurit e vendit ...? Apo te pershkruaj ndjenjat qe me jep natyra ...? E dini si e shikoj une naturen ? Si nje organizem , si nje jete te gjalle , por pa goje qe te false . Teksa shikoj detin qe ecen neper brigje ...
Autori: Ensar Gashi · Lloji: Pershkrim · Tema: Ese:Stina e Vjeshtës(E shkurtë)
Për dallim nga stina e verës ne kemi hyrë në një stinë tjetër,që është stina e vjeshtës.Mua nuk më pëlqen stina e vjeshtës por secila stinë e ka bukurinë e vet.Vjeshta na sjell shumë pemë të mira dhe të shëndetshme siq janë:mollat,rr...
Autori: uejda gjergji · Lloji: Pershkrim · Tema: nena
NJE FJALE E SHENJTE ME E MADHE NE KETE BOTE,EMRI I NENES SIME QE KURR NUK DO TA HARROJ.KJO FJALE HYJNORE JA ZBUKURON JETEN TE GJITHEVE SEPSE PA FJALEN NENE BOTA NUK DO TE KISHTE KUPTIM.TI JE AJO QE JE KUJDESUR PER MUA .NE ORET E VONA ,UNE JAM AJO QE TE KA...
Autori: Laura Skenderas · Lloji: Pershkrim · Tema: Pershkrim
1. Perse? Gjethet e para te vjeshtes kishin filluar te binin . Catia , oborri dhe kopeshti dukeshin fare te shkretuar . Trendafilat e kuq mbjelle buze mureve te viles kishin filluar te thaheshin dale-ngadale.Tashme si per ironi, zoti Grej nuk kishte câ...
Autori: Olta Zeqiri · Lloji: Pershkrim · Tema: Pranvera
-Pranvera eshte nje ndere stinet me te bukura per ne.Ajo fillon me njezete e nje (21) Mars dhe mbaron me njezet e dy (22)Qershore.Ne Pranvere filojne te lulezojne pemet,lulet qeLin ngjyra-ngjyra,bari gjelberohet,zemrat e femijeve mbushet plot hare ,lumtu...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja
1. Si me shikojne prinderit e mi. Ndoshta nuk e kam formuar ende personalitetin tim plotesisht sepse edhe biografia eshte e shkurter dhe jo shume e ngjeshur, vetem prej pesembedhjete vjetesh. Por gjithsesi edhe me kete periudhe te shkurter qe ka kaluar, ...
Autori: afewte · Lloji: Pershkrim · Tema: nena
SHKRIM DEDIKUAR NËNËS Nënë kur e them këtë fjalë sapo kam thënë gjithë kuptimin e kësaj jete të papërfunduar.Në krahët e tu dergjen lumenjtë e pafundëm të argjendit.Në prehërin tënd shtrihen minierat më të sigurta të planetit...
Autori: 00 · Lloji: Pershkrim · Tema: Arushi Alvin
Objekti im me i dashur i femijerise eshte arushi Alvin.Ai eshte miku im me i mire edhe pse nuk eshte i gjalle.Ai eshte nje arush i vogel me gezof shume te bute . Ka dy sy te vegjel te ndritshem dhe nje bark te madh Pervec te qenit i bute dhe i lezetshe...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Pershkrim · Tema: Kujtimet
Prape po shikoj qiellin, si ne prozen e kaluar, por kete here rete nuk po luajne. Perkundruazi, po zihen, por jo me njeri-tjetrin…me Kohen… Po zihen me kohen qe te me ktheje gjithe castet e bukura, te kaluara. Madje, edhe ato te keqijat nese vijne ba...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com