Data e postimit: 2018-10-15 17:17:37
Lexime: 4986
Teatri dhe jeta
Autori: Kevin Çika
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Teatri dhe jeta
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 10G
Qyteti: Kukës
E-mail: Email eshte i fshehur!


Jeta dhe teatri kanë një lidhje mjaft të ngushtë.Qysh në kohërat abtike është vënë re një paralelizim mes jetës dhe teatrit.Kjo gjë vihet re qartë nga çdokush.Tragjedia tregon përmes aktorëve sprovat që lalon çdokush për të vënë drejtësi.Ndërsa komedia vë në dukje veset e shoqërisë me anë të humorit.Dhe me sofistikimin e gjinisë dramatike,ky paralelizim u bë normal.Madje edhe i rëndësishëm për një vepër teatrale .Shoqëria njerëzore është e paraqitur në një mënyrë artistike në teatër.Ashtu siç teatri ngjan me jetën tonë,edhe jeta mund të duket si një teatër.Sepse çdo ngjarje e rëndësishme në jetë,madje edhe ato më të zakonshmet,shoqërohen me grimtë dhe emocione.Në këtë "teatër"nuk ka një skenar.Ai zhvillohet natyrshëm ndër vite.Çdo personazh ka qëllimin e tij,qoftë i mirë apo i keq.Ne marrim pjesë në këtë teatër pa e vënë re.Mbase,këto janë arsyet që jeta dhe teatri janë kaq interesante.Ato plotësojnë njëra-tjetrën.

Vepra te ngjashme
Autori: Nitaa · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: 28 NENTORI
Kjo dat eshte si e shenjet per historin ton kombetare tre ngjarjet me te medha kan ndodhur pikerisht ne kete dat 28 NENTOR 1443 rikthehet dhe ngen plaku i Vlores ISMAIL BEJ QEMAILI flamurin e Vllores heroike kombetare..
Autori: Flutura Azemi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Mami..
A me do mua? Cfare pyetje eshte kjo mami?A jam kaq e pafytyre saqe mos ta dua personin qe me solli ne jete,une e di mami koheve e fundit ndihem shume e pashprese dhe inatin te cilin e kam me te tjere e heq ne ty,ndersa ti me ata syte e tu qe lotet her pa...
Autori: Ardijona Tahiri · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ja Si eshte jeta
Thjesht Jeta Jeta mund te jet e shemtuar mund te behet e bukur. Jeta mund te jet zjarr por mund te shuhet. Jeta mund te jet e hidhur mund te behet e lumtur. Jeta mund te jet lule me gjemba por mund te beht lule e brisht. Jeta mund te jet e keq...
Autori: vesa mala · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: vjeshta
Mua stina e vjeshtes me pelqen shum sepse nga vapa e adhe fillon te fryej nje fllad i vogel,rezet e diellit fillojn te zhduken,nga qielli fillojn te bien disa pika te vogla shiu,zojgjet shkojn ne vende te ngrohta,gjelbersa e maleve fillon te zhduket dal-n...
Autori: Oper Daco · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Paqja
Paqja... Te gjithe njerzimi kemi menduar ndonjeher per kete teme "Paqen".Paqja eshte nje lloj mirkuptimi qe i duhet te gjith njerzimit dhe botes.Paqja eshte shume e rendesishme ,ne qofte se nuk ka paqe ne vendin ku jemi ne aty nuk ka mirekuptim dhe marrd...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Roli i vetmisë në krijmtarinë e ekzistencialistëve
Në letërsi,filozofi,dhe art jepen një sërë përkufizimesh mbi vetminë.Në shumicën e rasteve ajo shikohet si një gjendje depresive ose si një agoni sociale,të cilat disa njerëz për rrethana të ndryshme e kalojnë.Disa të tjerë i japin ngjy...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Shtepia...
I’M COMING HOME - P. Diddy Shume pak njerez e kuptojne se c’do te thote te largohesh nga shtepia; e kur them “shtepi” nuk dua te kumtoj thjesht nje vend me 4 mure, sepse shtepia nuk eshte shtepi pa njerezit qe do, pa kujtimet e dikurshme, pa...
Autori: Eriona Bushi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Romeo dhe Zhulieta
Gjate rrjedhes se viteve nuk kane munguar asnjehere mosmarreveshjet dhe konfliktet e ndryshme midis njerezve.Ato mund te kene qene thjesht disa zenka momentale dhe te parendesishme,por nuk kane qene te rralla edhe rastet kur konflikte te ndryshme te kene ...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Bukuria femërore
Introduksioni: Bukuria femërore është tema e diskutimit tonë, një temë e gjithnjë pranente dhe intriguese. Ajo shënon një cilësi të veçantë të femrës dhe ndikon në mënyrë të madhe në perceptimin e shoqërisë ndaj saj. Në këtë ...
Autori: Madita ,Majlinda,Doresa,Era · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dimri ne fshatin tim
Dimri ne fshatin tim Pas diteve te ftohta me shi,erdhen ditet acar te dimrit,i cili e ka shtrir pushtetin e vet deri ne pranver.Por bardhesis me se shumti i gezohen femijet.Kete stine ata e presin me padurim.Nje mengjes me zgjoi nje e trokitur ne dere...
Autori: Kris Hasa · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Perfytyrimi i se keqes sipas popujve dhe besimeve fetare
E keqja ka nje perfytyrim te ndryshem dhe te ngjashem njekohesisht midis mitologjise se popujve dhe besimeve te ndryshme fetare. Ne mitologjine antike Greke dhe Romake Greket e lashte lidhnin gjithcka me perendite dhe me krijesat e mbinatyrshme. Peren...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Fjala
Fjala ka shume rendesi ne jeten tone te përditshme.Ne e perdorim ate gjatë gjithë kohës,,ne cdo orë,cdo minut,cdi sekond.Pa folur dita jonë nuk kalon.Fjala ka shume rendesi edhe ne librat tani shkollor.Ne nepermjet fjales shprehim emicione,hidhërim...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Stina e vjeshtes
Vjeshta, një stinë ku ngjyra e gjelbër merr fund. Kjo stinë stinë e bukur, e cila natyrës i jep ngjyrën e bukur prej ari. Stina e vjeshtës na sjell një mot jo shumë të preferushëm për fëmijët, të cilët nuk janë adhurues të shiut dhe fil...
Autori: A.G@ñgstã ßøy · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Vesi,nje semundje e pasherueshme
Te pasurit nje ves do te thote te kesh nje te mete te madhe,te cilen eshte thuajse e pamundur ta eleminosh.Vesi ndikon shume keq ne personalitetin dhe ne kulturen e cdo njeriu.Shume njerez kane vese,te cilat i shtyjne ata drejt veprimeve te gabuara dhe te...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com